Tärkeä kysymys: Miten sait elämästäsi parempaa?
Kommentit (33)
Lopetin erakoitumisen ja ryhdyin aktiivisesti ottamaan kontaktia naisiin.
Murrosiästä asti synnyt syvät ovat kiehtoneet mieltäni. Siitä on aikaa nelisenkymmentä vuotta.
Parempaa? Pohtimista, uteliaisuutta, ymmärrystä, nöyryyttä,tyytymistä, kiitollisuutta, kaikenlaisten tarinoiden kuulemista..
Tärkein aikuisiällä tuon jonkun mainitseman uhri-ajattelun kitkeminen: kukaan ei tule sinua pelastamaan, avaimet kaikkeen on omissa käsissä. Eilinen meni jo eikä huomisesta tiedä kukaan.
Kaikki on mahdollista koko ajan.
Vähensin työntekoa. Otan määräaikaisuuksia vastaa, kun minulle sopii, touko-syyskuussa ei sovi.
Eukko sai lähtöpassit. Negatiivisuus poistui elämästäni. Seuraavaksi otan lopputilin ja alan harrastamaan mm. enemmän kuntoilua, kalastusta ja metsästystä. Säästöjen pitäisi riittää eläikään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vähensin työntekoa. Otan määräaikaisuuksia vastaa, kun minulle sopii, touko-syyskuussa ei sovi.
Vähän tuollaista olen itsekin miettinyt. Omalla alalla on jonkin verran työvoimapulaa ja olen mietiskellyt pitää puolen vuoden tauon työstä ensi vuoden puolella eli siihen asti on työnantajalla aikaa hankkia lisää työvoimaa. Jatkossa on tarkoitus joko tehdä määräaikaisuuksia tai nelipäiväistä viikkoa kun on päivystyksiäkin. Joka tapauksessa työtä ei kannata tehdä liikaa koska silloin on vain koko ajan väsynyt ja huonolla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Eukko sai lähtöpassit. Negatiivisuus poistui elämästäni. Seuraavaksi otan lopputilin ja alan harrastamaan mm. enemmän kuntoilua, kalastusta ja metsästystä. Säästöjen pitäisi riittää eläikään saakka.
Mä sitten rakastan tällaisia todellisia repäisyjä ja anteeksipyytelemätöntä tapaa elää. Tuo ei vahingoita ketään, joten tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuollaista olen itsekin miettinyt. Omalla alalla on jonkin verran työvoimapulaa ja olen mietiskellyt pitää puolen vuoden tauon työstä ensi vuoden puolella eli siihen asti on työnantajalla aikaa hankkia lisää työvoimaa. Jatkossa on tarkoitus joko tehdä määräaikaisuuksia tai nelipäiväistä viikkoa kun on päivystyksiäkin. Joka tapauksessa työtä ei kannata tehdä liikaa koska silloin on vain koko ajan väsynyt ja huonolla tuulella.
Suosittelen ihan lämpimästi oman elämänlaadun takia. Progression vuoksi ansionmenetys ei ole ollenkaan niin paha kuin kuvittelisi, verotus laskee huimasti. Mutta varoituksen sana: tähän jää koukkuun, ja takaisin elämään, jossa vuoden kohokohta on neljän viikon kesäloma, ei välttämättä enää ole paluuta, piru tosiaan vie pikkusormen. Onnea matkaan, minne se viekin.
Otin lopputilin,
Vaihdoin alaa,
Teen vähemmän töitä,
lopetin ihmissuhteita,
muutin toiselle paikkakunnalle.
Hyväksymällä sen, mitä on ollut ja on, muuutamalla ne asiat, jotka voin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin koiran ja aloin lenkkeilemään sen kanssa. Ennen en tykännyt lenkkeillä ollenkaan.
Minkärotuisen koiran?
Englanninspringerspanielin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin koiran ja aloin lenkkeilemään sen kanssa. Ennen en tykännyt lenkkeillä ollenkaan.
Minkärotuisen koiran?
Englanninspringerspanielin
🐶😍🐕
Missä asut?