Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peskää se ruma musta talvitakkinne! Julkisissa haisee kamalalta

Vierailija
15.01.2023 |

Ummehtuneiden vaatteiden löyhkä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ja kaikille tiedoksi että myös talvella voi käyttää sateenvarjoa ettei kastuisi läpimäräksi.

Vierailija
2/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleansininen ja pesen sen usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se takki. Suurin osa suomalaisista luottaa paperiin paskan jälkeen, ja se takamus jää pesemättä. Ja voin kertoa että haju jää. Tunkkaiset alapäät niissä julkisissa lemuaa.

Vierailija
4/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä ja pesen myös punaisen talvitakin ja luonnonvalkoisen untuvatakkini, mutten matkusta julkisilla koskaan.

Vierailija
5/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos muistutuksesta. Taidanpa pestä!

Vierailija
6/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa. 

Kyllä nuo MUUT ihmiset ovat sitten ajattelemattomia.

Etenkin ne mustatakkiset ihmiset. 

Vierailija
7/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Mustat toppikset ovat taatusti likaisia. Ostin miehelle ihan normikäyttöön vaalehkon takin ja olen jo muutaman kerran joutunut pesemään sen..

Vierailija
8/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta auto, köyhä, niin ei tarvitse kulkea julkisilla.

Vierailija
9/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Karen kilahti heti su-aamupäivän ratoksi!

Vierailija
10/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja kaikille tiedoksi että myös talvella voi käyttää sateenvarjoa ettei kastuisi läpimäräksi.

Oikeesti?.....ei kai

Vierailija
11/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Mustat toppikset ovat taatusti likaisia. Ostin miehelle ihan normikäyttöön vaalehkon takin ja olen jo muutaman kerran joutunut pesemään sen..

Siis sinä ostat miehellesi vaatteet ja myös peset ne? Onko hän jotenkin heikkolahjainen tai sairas?

Vierailija
12/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Karen kilahti heti su-aamupäivän ratoksi!

Kuka Karen?

Vierailija
13/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä ostat miehellesi vaatteet ja myös peset ne? Onko hän jotenkin heikkolahjainen tai sairas?

Mies yrittäjänä tekee pitkää päivää, ei hänen tarvitse työpäivää kotona jatkaa, minähän olen kotirouva.

Vierailija
14/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvitti silloin kun AP tokaisit. "Paska haisee aina, olinpa yksin tai muiden seurassa". Mitä oikein tarkoitit?

Vierailija
15/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin tällä viikolla kaupassa, miten joku edellä kävelevä ihminen haisee niin hirveälle hiivaiselle ja likaiselle eläimelle. Vielä enemmän ihmettelin kun pääsin autoon ja haju seurasi perässä. Hetki meni että paikallistin hajun tulevan todella itsestäni - syyllinen oli kallis merinovillapipo, joka oli saanut vähän vettä päälleen kauppamatkalla! Kuivana hajuton, mutta kosteana näköjään aivan järkyttävän hajuinen! Vähän sama kuin jotkut untuvapeitot tms. pesun jälkeen. Oksennus. Jatkossa ei tätä villapipoa päähän plussakelillä

Vierailija
16/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mennä päiväkodin eteiseen. Siellä vasta haiseekin hirveältä. Lasten ulkovaatteita ei liiemmin pestä. Osalla sisävaatteetkin ovat päällä monta päivää putkeen. Hyi oksetus.

Vierailija
17/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös kaikkia muitakin vaatteita. Itse vaihdan ja pesen joka päivä kaikki vaatteet. Alushousut, rintaliivit, paita, sukkahousut ja hame jne.

Vierailija
18/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin pesemään mutta valitettavasti takkia ei voi olla koko ajan pesemässä. Kärsii joka pesusta aina vähän. Samoin toppatakissa sisukset ottaa vähän itseensä. 

Vierailija
19/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Entä jos joku pesikin ja se sisus ei kuivunut kunnolla, sitten se haju. Vanhoja takkeja?

Vierailija
20/39 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös kaikkia muitakin vaatteita. Itse vaihdan ja pesen joka päivä kaikki vaatteet. Alushousut, rintaliivit, paita, sukkahousut ja hame jne.

Voiko untuvatakin kuivattaa rummussa? Ei muuten ehdi kuivua aamuksi ja kätevämpi jos kaksi pesukonetta niin ei koko ilta mene pyykätessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme