***ENSKOJEN TORSTAI***
Aloitetaas pino kun en ainakaan löytänyt vielä eilisen jälkeen aloitettua.. Tossa linkki eilisiin.. http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8850367&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (25)
IHANIA VAUVAUUTISIA! :) Kiva kuulla että kaikki on hyvin!
Mammanalku + tiitiäinen 19+6
[color=deeppink]ONNEA LARALEILLE JA PERHEELLE[/color] [color=blue]POJASTA[/color] :)
Sydämelliset onnittelut pienen pojan vanhemmille ja tietysti itse palleroiselle! Varmasti rankkaa, kun ei saa olla oman lapsen luona yötä päivää, mutta vauvan hyvinvointihan on tärkeintä. Teillä on koko elämä aikaa olla yhdessä! :)
Vauvantuoksuista arkea toivotteleepi
-Q- ja -q- 3kk
Paljon onnea Laralein perheelle!!!! Mun veljentyttö syntyi täsmälleen noin vuosi sitten viikoilla 35+5. Kaksi viikkoa oli osastolla ja sitten pääsi kotiin. Nyt onkin sitten ihana touhukas 1v :)
Eli meille syntyi 10.11 klo.22.28 ihana pieni prinssi. Mittaa pojalla 47cm ja 2655g.
Viikot oli siis 35+3.. Oli kiire maailmaan pikkuisella.
Yllättäen meni vaan torstai-iltana lapsivedet ja sit se oli menoa.
Rankka synnytys,mut maailman ihanin palkinto!! <3
Poika jäi vielä lastenosastolle, mut mä tulin nyt kotiin. Olinhan itekki viikon. Poika voi hyvin, ei hätiä, oli aluksi sellasessa nasaali-ylipaineessa ja valohoidossa yhtenä päivänä. Nyt opetellu syömistä, jos kohta jaksaisi ihan tissistä imeä koko annoksen. Maitoa tulee kyllä!
Oon niin onnellinen,et ei tälläst voinu ees odottaa. Sydän pakahtuu ja välil itkettää, kun poika ei oo tässä. Haluisin niin kovasti pikkusen omaan kainaloon. Nyt onneks päässy jo hoitamaan kultaa ja huomenna hänet siirretään siitä vauvatehohuoneesta vauvalaan:)
Edetään pikkuhiljaa pojan ehdoilla. Huomenna sitten ajellaan taas sinne murun luokse.
En jaksa tämän enempää nyt kirjotella. Kiilailin vähän jonossa,kun tulikin tollanen extempore-lähtö. :)
onnelliset vanhemmat ja pikkumies 6vrk