Miten hyväksyä se, ettei kelpaa parisuhteeseen?
Yllättävän kipeää tekee olla näkymätön, kun kuuntelee miten täälläkin saa lukea miten monilla tulee miehiä "ovista ja ikkunoista".
Yritin terapiassakin tästä avautua, mutta terapeutti ei oikein tajunnut. Kommentoi suurinpiirtein vaan että miehet ovat visuaalisia olentoja ja deittiappeissa tulee tykkäyksiä kun on vähän avonaisempaa päällä. Noinko oikeesti tarttee tehdä vaikkei ole sen tyylinen?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kyllä itsekin miettinyt mutta mistä tiedät ettet kelpaa parisuhteeseen jos et pääse edes kunnolla tapaamaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä jossain panemis äpissä teet kumppania etsimässä? :' D
Onko jotain muuta keinoa kuin panoäpit ja baarit seuranhakuun? Molemmat todellakin tuntuvat liian seksikeskeisiltä. Mieluummin ensin tutustuisi toiseen ihmiseen. Olen kyllä saanut kuulla että tällainen tapa ajatella on miehelle outoa. Panokoneita kun kuulemma ollaan.
Ala missä työskentelen on 99%:sti miesvaltainen jakaupassa tuskin kukaan haluaa tulla häirityksi. Kuntosalillakin voisi olla aika kiusallista.
Miten mies uskaltaisi lähestyä naista, kun naisen mielestä lähestyminen on erittäin suurella todennäköisyydellä häirintää, ja häirinnästä taas tulee tuomio?
En minä kyllä millään jaksa uskoa, että muutamasta vaihdetusta sanasta kukaan menisi käräjille. Jätän lähestymättä sen takia, koska en halua tehdä kenenkään oloa vaivaantuneeksi.
Miksei menisi käräjille jos patriarkaatin edustaja on syyllistynyt häirintään eli rikokseen? Siitä saa naisena hyvät rahat itselleen.
oliko se halmeen toni, kun aikanaan sanoi, että näyttäkää minulle tyytyväinen feministi, niin minä näytän teille jari sillanpään tyttöystävän?
En yhtään ihmettele ettei feministit viihtyneet Tonyn seurassa. Jo se että vain kaappihomo tatuoi persposkiinsa exit only ja näin puoliksi pakottaa ihmiset miettimään Halmetta harrastamassa persseksiä miehen kanssa. Ei feministit jaksais esim sitä kaappihomon jatkuvaa mesoamista homojen kamaluudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kyllä itsekin miettinyt mutta mistä tiedät ettet kelpaa parisuhteeseen jos et pääse edes kunnolla tapaamaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain muuta keinoa kuin panoäpit ja baarit seuranhakuun? Molemmat todellakin tuntuvat liian seksikeskeisiltä. Mieluummin ensin tutustuisi toiseen ihmiseen. Olen kyllä saanut kuulla että tällainen tapa ajatella on miehelle outoa. Panokoneita kun kuulemma ollaan.
Ala missä työskentelen on 99%:sti miesvaltainen jakaupassa tuskin kukaan haluaa tulla häirityksi. Kuntosalillakin voisi olla aika kiusallista.
Miten mies uskaltaisi lähestyä naista, kun naisen mielestä lähestyminen on erittäin suurella todennäköisyydellä häirintää, ja häirinnästä taas tulee tuomio?
En minä kyllä millään jaksa uskoa, että muutamasta vaihdetusta sanasta kukaan menisi käräjille. Jätän lähestymättä sen takia, koska en halua tehdä kenenkään oloa vaivaantuneeksi.
Miksei menisi käräjille jos patriarkaatin edustaja on syyllistynyt häirintään eli rikokseen? Siitä saa naisena hyvät rahat itselleen.
oliko se halmeen toni, kun aikanaan sanoi, että näyttäkää minulle tyytyväinen feministi, niin minä näytän teille jari sillanpään tyttöystävän?
Halme teki itsarin. Hänellä ei ole paljon varaa urputtaa muiden ihmisten tyytyväisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
miehen kaverit etsii sellaisia naisia, jolla ei ole somessa tuhansia seuraajia, eikä jatkuvasti postaile belfieitä, bikinikuvia ja muutenkaan tyrkytä itseään jokapaikassa. on perinteinen, luonnollinen ja naisellinen nainen joka ei pane pahakseen, jos mies hoitaa talouden ja nainen kodin. nämä ovat kuulemma nykyään erittäin harvinaisia ja haluttuja yksilöitä. mistähän johtuu? onnea etsintään.
Kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä nämä miehet ovat. Nimittäin ainakaan nuoremmassa ikäluokassa (n. 30v) ei juuri tuollaisia tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
miehen kaverit etsii sellaisia naisia, jolla ei ole somessa tuhansia seuraajia, eikä jatkuvasti postaile belfieitä, bikinikuvia ja muutenkaan tyrkytä itseään jokapaikassa. on perinteinen, luonnollinen ja naisellinen nainen joka ei pane pahakseen, jos mies hoitaa talouden ja nainen kodin. nämä ovat kuulemma nykyään erittäin harvinaisia ja haluttuja yksilöitä. mistähän johtuu? onnea etsintään.
Justjoo 😃 mä oon tommonen ja vientiä on nolla. Aina ollut nolla vientiä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vaan myrkyttänyt mielesi lukemalla miehien mustamaalausuutisia ja lukemalla katkerojen ketjuja. Olin itsekin pudota siihen kuoppaan. Mitä enemmän vietät aikaa oikeassa elämässä, sen enemmän huomaat, että suurin osa ihmisistä ei ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halme teki itsarin. Hänellä ei ole paljon varaa urputtaa muiden ihmisten tyytyväisyydestä.
Kaveri pääsi eduskuntaan mutta eipä riittänyt sekään tekemään miestä tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen liikunta, kohtuullinen paino, siisti ulkomuoto. Löytyykö nämä?
Hoidettu mielenterveys.
Siisti koti.
Paljon enempää ei voi tehdä.Minulla on nämä kaikki. Mutta minulla on myös työ naisvaltaisella alalla, harrastukset sellaisia joissa ollaan yksin luonnossa liikkumassa tai kotona, ja käyn vain kaupassa, kirjastossa tai vanhemmilla kylässä vapaa-ajalla.
Näissä ei miehiä näy eikä missään lähestytä. Eli tiedostan, että pitäisi käydä jossain IHMISTEN ILMOILLA, mutta missä? En käy baareissa koska en juo. En käy tansseissa koska en tanssi. En ole tinderissä koska en etsi panoseuraa (kokemusta on sovelluksesta).
Näkymättömän, seuraa etsivän eikä niin kauniin naisen osa on karu. Mutta rauhallista elämää tämä on, niin menettelee.
No ei se ole helppoa meille miehillekään. - Kertomasi kuullosti paljossa samanlaiselta kuin oma eloni ja olen itse mies. - En malta olla nyt kysymättä, että mitä sitten tykkäisit siitä, että joku löhestyisi sinua esim kirjastossa tai kaupassa asioidessa?
Itse en ole esim Tinderissä koska en pidä sen maineesta. - Baareissa ja yökerhoissa tms. saatan käydä mutta en viihdy niissä mitenkään erityisen hyvin. Kyse ei ole siitä, ettenkö niistä saattaisi hetkellsitä seuraa löytää mutta jotenkin ne eivät oikein iske.
Minä kirjoitin myös tuon viestin, missä en pitäisi pahana jos kaupassa tai kirjastossa joku tulisi vaihtamaan muutaman sanan. Hymy, katsekontakti ja lyhyt juttelu, mikä ettei. Ja jos natsaisi niin toivoisin että minua kysyttäisiin vaikka kahville. Itse en niin rohkea uskaltaisi olla... kaikki tsemppi miehille, ei välttämättä mikään helppo rasti 😊
Mutta arjessa lähestyjiltä toivoisi varmaan kaikki sitä, että oikeasti jos huomaa, ettei toista kiinnosta tai toinen perääntyy paikalta niin antaisi olla.
Kiitos rohkaisevasta viestistäsi. - Itsestäni kun välillä tuntuu, että osa kokee, että ne paikat joissa lähestymisiä saa tehdä on rajattu hyvin tiukasti lähinnä baareihin ja yökerhoihin tms. joten jos et niissä viihdy erityisemmin pitäsi hyväksyä sinkkuutensa. Tai sitten hakea kumppania Tinderistä tms. aplikaatiosta. Mutta ellei halua laittaa senkään kautta kumppania, niin onko se oikeastaan ihme, että sitä itsekin olen sinkuna, On myös muuten jännää, että tiettävästi sinkkuja asuu ja elää siellä missä suhteessa eniten ihmsiiä e. esim suurkaupungeissa. - Itse elän ja asun parhaillaan Suomen mittakaavassa keskisuuressa yliopisto-kaupungissa.
" ovista ja ikkunoista " tuskin pitää paikkansa, tällähän kirjoitetaan mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vaan myrkyttänyt mielesi lukemalla miehien mustamaalausuutisia ja lukemalla katkerojen ketjuja. Olin itsekin pudota siihen kuoppaan. Mitä enemmän vietät aikaa oikeassa elämässä, sen enemmän huomaat, että suurin osa ihmisistä ei ajattele noin.
Vaikka suurin osa ei ajattelisi niin, niin riski on silti iso, koska osa naisista ajattelee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen liikunta, kohtuullinen paino, siisti ulkomuoto. Löytyykö nämä?
Hoidettu mielenterveys.
Siisti koti.
Paljon enempää ei voi tehdä.Minulla on nämä kaikki. Mutta minulla on myös työ naisvaltaisella alalla, harrastukset sellaisia joissa ollaan yksin luonnossa liikkumassa tai kotona, ja käyn vain kaupassa, kirjastossa tai vanhemmilla kylässä vapaa-ajalla.
Näissä ei miehiä näy eikä missään lähestytä. Eli tiedostan, että pitäisi käydä jossain IHMISTEN ILMOILLA, mutta missä? En käy baareissa koska en juo. En käy tansseissa koska en tanssi. En ole tinderissä koska en etsi panoseuraa (kokemusta on sovelluksesta).
Näkymättömän, seuraa etsivän eikä niin kauniin naisen osa on karu. Mutta rauhallista elämää tämä on, niin menettelee.
Tervetuloa miesten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Parinmuodostuksessa ihan puhtaalla sattumalla on merkittävä rooli, eikä välttämättä järjellä tai suunnittelulla ole niin suurta merkitystä. Meinaan tällä sitä ettei yksinoloa pidä laittaa omaksi syyksi tai jotenkin epäonnistumiseksi.
Loppulause oli hyvä muistutus. Helposti ainakin itse ajattelen että vika on minussa. Ap.
Osta Bemari ja paina kaasu pohjaan! Siinä on kosto tyhmille ihmisille jotka eivät tajua ainutlaatuisuuttasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justjoo 😃 mä oon tommonen ja vientiä on nolla. Aina ollut nolla vientiä.
N26
Miksi kukaan mies haluaisi kotona vetelehtivää naista? Kyllä siitä yhteisestä taloudesta tulee kummankin osaltaan huolehtia.
-M27
Outo ohje terapeutilta. Tarkkailen töissä huvikseni asiakkaita ja todella paljon on pariskuntia joiden naisessa (tai kummassakaan sen puoleen) ei ole mitään visuaalista.
No sittenhän sinä voit olla ihan oma itsesi, kun sinun ei tarvitse esittää kenellekään hyvää parisuhdekumppania.
Myös minä olen näkymätön. Mutta yksi mies näki minut, ja se riitti. Hänelle minun ei tarvitse olla "hyvä vaimo", vaan voin olla oma omituinen itseni.
Minä kirjoitin myös tuon viestin, missä en pitäisi pahana jos kaupassa tai kirjastossa joku tulisi vaihtamaan muutaman sanan. Hymy, katsekontakti ja lyhyt juttelu, mikä ettei. Ja jos natsaisi niin toivoisin että minua kysyttäisiin vaikka kahville. Itse en niin rohkea uskaltaisi olla... kaikki tsemppi miehille, ei välttämättä mikään helppo rasti 😊
Mutta arjessa lähestyjiltä toivoisi varmaan kaikki sitä, että oikeasti jos huomaa, ettei toista kiinnosta tai toinen perääntyy paikalta niin antaisi olla.