Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, ettei kelpaa parisuhteeseen?

Vierailija
15.01.2023 |

Yllättävän kipeää tekee olla näkymätön, kun kuuntelee miten täälläkin saa lukea miten monilla tulee miehiä "ovista ja ikkunoista".
Yritin terapiassakin tästä avautua, mutta terapeutti ei oikein tajunnut. Kommentoi suurinpiirtein vaan että miehet ovat visuaalisia olentoja ja deittiappeissa tulee tykkäyksiä kun on vähän avonaisempaa päällä. Noinko oikeesti tarttee tehdä vaikkei ole sen tyylinen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen liikunta, kohtuullinen paino, siisti ulkomuoto. Löytyykö nämä?

Hoidettu mielenterveys.

Siisti koti.

Paljon enempää ei voi tehdä.

Minulla on nämä kaikki. Mutta minulla on myös työ naisvaltaisella alalla, harrastukset sellaisia joissa ollaan yksin luonnossa liikkumassa tai kotona, ja käyn vain kaupassa, kirjastossa tai vanhemmilla kylässä vapaa-ajalla.

Näissä ei miehiä näy eikä missään lähestytä. Eli tiedostan, että pitäisi käydä jossain IHMISTEN ILMOILLA, mutta missä? En käy baareissa koska en juo. En käy tansseissa koska en tanssi. En ole tinderissä koska en etsi panoseuraa (kokemusta on sovelluksesta).

Näkymättömän, seuraa etsivän eikä niin kauniin naisen osa on karu. Mutta rauhallista elämää tämä on, niin menettelee.

Hanki joku harrastus missä tapaat molempaa sukupuolta ja ala aktiiviksi. Esim urheiluseuroissa on valtavat määrät talkootyötä tehtäväksi ja tilaisuuksia tavata paljon samanhenkisiä ihmisiä. Jos urheilu ei kiinnosta, ota joku muu.

Vierailija
22/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pohtisit sen kautta että mihin sinä parisuhdetta tarvitset. Minä olen ihan onnellinen ilman niin ei haittaa etten suhteeseen kelpaa.

Lisäksi ne jonkun appin tykkäykset ei vielä kerro mitään siitä haluaako joku kanssasi suhdetta, suurempi todennäköisyys on että kukaan niistä tykkääjistä ei halua. Etenikin jos sitä avonaisempaa päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kyllä itsekin miettinyt mutta mistä tiedät ettet kelpaa parisuhteeseen jos et pääse edes kunnolla tapaamaan miehiä?

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä jossain panemis äpissä teet kumppania etsimässä? :' D

Onko jotain muuta keinoa kuin panoäpit ja baarit seuranhakuun? Molemmat todellakin tuntuvat liian seksikeskeisiltä. Mieluummin ensin tutustuisi toiseen ihmiseen. Olen kyllä saanut kuulla että tällainen tapa ajatella on miehelle outoa. Panokoneita kun kuulemma ollaan.

Ala missä työskentelen on 99%:sti miesvaltainen jakaupassa tuskin kukaan haluaa tulla häirityksi. Kuntosalillakin voisi olla aika kiusallista.

Miten mies uskaltaisi lähestyä naista, kun naisen mielestä lähestyminen on erittäin suurella todennäköisyydellä häirintää, ja häirinnästä taas tulee tuomio?

Vierailija
24/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kyllä itsekin miettinyt mutta mistä tiedät ettet kelpaa parisuhteeseen jos et pääse edes kunnolla tapaamaan miehiä?

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain muuta keinoa kuin panoäpit ja baarit seuranhakuun? Molemmat todellakin tuntuvat liian seksikeskeisiltä. Mieluummin ensin tutustuisi toiseen ihmiseen. Olen kyllä saanut kuulla että tällainen tapa ajatella on miehelle outoa. Panokoneita kun kuulemma ollaan.

Ala missä työskentelen on 99%:sti miesvaltainen jakaupassa tuskin kukaan haluaa tulla häirityksi. Kuntosalillakin voisi olla aika kiusallista.

Kaupassa tai kirjastossa voi ihan hyvin hymyillä ja vaihtaa muutaman sanan, ja kyllä normaalilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen näkee, haluaako toinen jo lopettaa keskustelun siihen vai voisiko jatkaa. Hymy ja katsekontaktikin kertoo paljon. Jan jos ensin lukee tilanteen sittenkin väärin, kyllä viimeistään huomaa kun toinen lakkaa hymyilemässä tai perääntyy, tai jos on huonot käytöstavat niin tiuskaisee jotain.

Vierailija
25/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäykset jossain appissa tai edes tapailu ei välttämättä alkuunkaan tarkoita, että saisi parisuhteen. Avonaisempi kaula-aukko houkuttaisi ihan väärällä asialla olevia miehiä, jos parisuhdetta hakee.

Oma luuloni on, että toiset ihmiset ovat jotenkin helpommin lähestyttäviä ja toiset taas varautuneita ja tuo tekee sen eron siinä, kuka pariutuu ja kuka ei. Toki myös se, että mitä nämä ovista-ja-ikkunoista -tapaukset kelpuuttaa. Jäin yhden tapahtuman jälkeen hetkeksi yökerhoon, jossa tapahtuma järjestettiin, ja ihan huvitti, kun niin moni mies kävi siinä mua iskemässä. Ei heistä kukaan ollut kuitenkaan parisuhdemielessä kiinnostava ja tuskin heistäkään ainakaan kaikki olisi mua vakavaan parisuhteeseen ottanut (mulla on lapsiakin ja osa näistä miehistä oli mua nuorempia). Että vähän pitää suodattaa noita muiden kerskailupuheitakin.

N38

Vierailija
26/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuvattomallakin profiililla tulee satoja tykkäyksiä viikossa.

Janoisten viestien takaa kumpuaa halu laskea limansa viemäriin. Haetaan elämäntapa koutsia, ikäkriisissä kohtua.. you name it

Onko sekin nykymaailmassa väärin, että mies etsii naista jotta voisi saada lapsia?

Vierailija
27/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on paras opettaja. Eli kun sun on pakko hyväksyä se, niin sä hyväksyt sen.

Vierailija
28/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidettu mielenterveys.

Siisti koti.

Minulla on nämä kaikki. Mutta minulla on myös työ naisvaltaisella alalla, harrastukset sellaisia joissa ollaan yksin luonnossa liikkumassa tai kotona, ja käyn vain kaupassa, kirjastossa tai vanhemmilla kylässä vapaa-ajalla.

Näissä ei miehiä näy eikä missään lähestytä. Eli tiedostan, että pitäisi käydä jossain IHMISTEN ILMOILLA, mutta missä? En käy baareissa koska en juo. En käy tansseissa koska en tanssi. En ole tinderissä koska en etsi panoseuraa (kokemusta on sovelluksesta).

Näkymättömän, seuraa etsivän eikä niin kauniin naisen osa on karu. Mutta rauhallista elämää tämä on, niin menettelee.

Amoremi.ee alhaalta löytyy Soomes= Suomi. Tallinnan puoli kantsii kans vilkasta.

Okcupid

Happy pancake

Iskuri

Voihan noita kokeilla. Mutta ei kiitos vieraskielisiä. Itsellä parisuhteessa on melkein tärkeimpiä asioita se, että voi ilmaista itseään äidinkielellään ja ymmärtää toista täysin. En kestäisi sellaista suhdetta, jossa puutteellisella kielitaidolla taaplataan eteenpäin. Toki joillekin ja monille se sopii ja kielitaitokin voi olla hyvä.

Vierailija
29/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies uskaltaisi lähestyä naista, kun naisen mielestä lähestyminen on erittäin suurella todennäköisyydellä häirintää, ja häirinnästä taas tulee tuomio?

En minä kyllä millään jaksa uskoa, että muutamasta vaihdetusta sanasta kukaan menisi käräjille. Jätän lähestymättä sen takia, koska en halua tehdä kenenkään oloa vaivaantuneeksi.

Vierailija
30/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäykset jossain appissa tai edes tapailu ei välttämättä alkuunkaan tarkoita, että saisi parisuhteen. Avonaisempi kaula-aukko houkuttaisi ihan väärällä asialla olevia miehiä, jos parisuhdetta hakee.

Oma luuloni on, että toiset ihmiset ovat jotenkin helpommin lähestyttäviä ja toiset taas varautuneita ja tuo tekee sen eron siinä, kuka pariutuu ja kuka ei. Toki myös se, että mitä nämä ovista-ja-ikkunoista -tapaukset kelpuuttaa. Jäin yhden tapahtuman jälkeen hetkeksi yökerhoon, jossa tapahtuma järjestettiin, ja ihan huvitti, kun niin moni mies kävi siinä mua iskemässä. Ei heistä kukaan ollut kuitenkaan parisuhdemielessä kiinnostava ja tuskin heistäkään ainakaan kaikki olisi mua vakavaan parisuhteeseen ottanut (mulla on lapsiakin ja osa näistä miehistä oli mua nuorempia). Että vähän pitää suodattaa noita muiden kerskailupuheitakin.

N38

Lisään vielä, että tuo varautuneisuus voi myös muuttua matkan varrella. Esim. itse nuorena löysin aina helposti uuden suhteen edellisen kariuduttua. Olen edelleen hoikka ja varmasti ihan hyvännäköinen, mutta olen nykyään paljon varautuneempi syventämään suhdetta kenenkään kanssa. Helposti lähestyttävä olen ilmeisesti edelleen, kun mulle tullaan kyllä juttelemaan.

Ja vaikka palstalla kuinka huudellaan, että ulkonäkö, ulkonäkö (ja terapeuttikin, jösses), niin Prisma-testi osoittaa, ettei tarvi olla mikään missi löytääkseen parisuhteen, ja toisaalta moni hyvännäköinen on ikisinkku.

Vierailija
31/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tulee miehiä "ovista ja ikkunoista", mutta ne miehet ovat toinen toistaan epämiellyttävämpiä. 

Tinderistä toki saisin kivannäköisiä ja kivan oloisia miehiä mätsättyä, mutta heti jos pidän miehestä myös livenä, en sitten olenkaan miehelle ihan tarpeeksi hyvä, jotta suhde etenisi tapailusta seurusteluun.

En tiedä onko tämä yhtään sen parempi vaihtoehto koska lopputulos on kuitenkin sama, eli yksinolo.

Vierailija
32/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuvattomallakin profiililla tulee satoja tykkäyksiä viikossa.

Janoisten viestien takaa kumpuaa halu laskea limansa viemäriin. Haetaan elämäntapa koutsia, ikäkriisissä kohtua.. you name it

Onko sekin nykymaailmassa väärin, että mies etsii naista jotta voisi saada lapsia?

Yhteiskuntatasolla ei mikään ihme että lasten keskittymishäiriöt on räjähtänyt käsiin kun katsoo noita +35 miehiä etsimässä kohtua.

Vierailija
33/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse hyväksyä ja on ihan oikein syyttää siitä toisia jos he ovat nirsoja.

Voihan sitä toisia syyttää jos ei saa säälipillua tai -kullia, mutta onko se pidemmän päälle avain tyytyväisen elämään vaikka ei ketään löytäisikään.

Syyttää tai jättää syyttämättä. Ei se tilanne ole yhtään sen onnellisempi, jos ei kelpaa kenellekkään. Ei pitkän eikä lyhyen päälle. Samantekevää. Voi vaikka aikansa kuluksi syytellä.

Vierailija
34/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla naispuolinen Allu.

Tiedätkö Allun? Viitisen vuotta tätä samankaltaista sisältöä täälläkin suoltanut, hänestä varmasti saisit sielunkumppanin.

Vierailija
35/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidettu mielenterveys.

Siisti koti.

No ei se ole helppoa meille miehillekään. - Kertomasi kuullosti paljossa samanlaiselta kuin oma eloni ja olen itse mies. -  En malta olla nyt kysymättä, että mitä sitten tykkäisit siitä, että joku löhestyisi sinua esim kirjastossa tai kaupassa asioidessa?

Itse en ole esim Tinderissä koska en pidä sen maineesta.  - Baareissa ja yökerhoissa tms. saatan käydä mutta en viihdy niissä mitenkään erityisen hyvin. Kyse ei ole siitä, ettenkö niistä saattaisi hetkellsitä seuraa löytää mutta jotenkin ne eivät oikein iske.

Vierailija
36/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä millään jaksa uskoa, että muutamasta vaihdetusta sanasta kukaan menisi käräjille. Jätän lähestymättä sen takia, koska en halua tehdä kenenkään oloa vaivaantuneeksi.

Miksei menisi käräjille jos patriarkaatin edustaja on syyllistynyt häirintään eli rikokseen? Siitä saa naisena hyvät rahat itselleen.

Vierailija
37/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaverit etsii sellaisia naisia, jolla ei ole somessa tuhansia seuraajia, eikä jatkuvasti postaile belfieitä, bikinikuvia ja muutenkaan tyrkytä itseään jokapaikassa. on perinteinen, luonnollinen ja naisellinen nainen joka ei pane pahakseen, jos mies hoitaa talouden ja nainen kodin. nämä ovat kuulemma nykyään erittäin harvinaisia ja haluttuja yksilöitä. mistähän johtuu? onnea etsintään.

Vierailija
38/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä toimisko tämä mutta ehdotus. Menkää järjestyksenvalvojan peruskurssille, sopii molemmille sukupuolille. Sitten ilmoittautukaa erilaisten tapahtumien talkooporukoihin mukaan. Ei kaikki työ tapahtumissa taatusti ole humalaisten kanssa riitelyä. On liikenteenohjausta ja neuvontaa ja ruoan myymistä jne. Noissa voi luontevasti tutustua ihmisiin yhteisen tekemisen merkeissä ja itse tapahtumissa näkee paljon ihmisiä. Tapahtumien lisäksi on paljon muuta vapaaehtoistyötä johon kaivataan osallistujia. Hassua kyllä kun mieheni luovutti viimeksi verta, menin hänen mukaansa ja mieheni meni vessaan ensin. Menin istumaan luovutustaillan kahvion puolelle, siellä istui harvakseltaan ihmisiä odottamassa omaa vuoroa. Pian lähelleni istui autiossa salissa ikäiseni mies sillä lailla että se oli suomalaiseen kulttuuriin nähden pikkasen liian lähellä ottaen huomioon että oli iso tila ja paljon vapaita paikkoja. Muutenkin hän vilkuili minuun päin ja näytti pettyneeltä kun mieheni pian tuli vessasta. Jos olisin sinkku, olisin hyvinkin voinut ruveta juttusille, hän oli oikein ok. Ihmisiä voi tavata mitä ihmeellisemmissä paikoissa, mutta pitää lähteä kotoa.

Vierailija
39/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei menisi käräjille jos patriarkaatin edustaja on syyllistynyt häirintään eli rikokseen? Siitä saa naisena hyvät rahat itselleen.

Tällä palstalla on paljon tyhmiä juttuja mutta sinun ulina on ihan poikkeuksellinen tyhmää ja lapsellista. Ymmärrän että vastaavaa naista on tosi vakea löytää. Uskon että ihan oikeasti lievästi kehitysvammainen nainen voisi olla sinulle soveltuvin vaihtoehto.

Vierailija
40/56 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko se halmeen toni, kun aikanaan sanoi, että näyttäkää minulle tyytyväinen feministi, niin minä näytän teille jari sillanpään tyttöystävän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä