Käykö tällä osiolla ne naiset jotka eivät halua seksiä?
Jos halut on kadonnut ainakin omaa miestä kohtaan, niin onko teitä seksipuolella vai haukutteko vaan miestänne tuolla yleisellä puolella?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hmm entä jos nainen puolipakolla imee miehensä munaa?.. nostaako mies syytteen?..
Voi, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kiinnittänyt huomiota sellaiseen juttuun, että olet puolipakolla nuollut vaimoasi, vaikka hän vastusteli. Se ei oo ok ja nykyään tosiaan voisi nostaa syytteen tuollaisesta.
Eri
Hah, tässä on juuri se ero osaavien miesten ja marjanpoimijoiden suhteen. Osaavat miehet tietää mitä tekee ja mikä on naiselleen parasta ja saavat naisensa hyväksymisen jälkikäteen. Marjanpoimijat tekee kaiken väärin ja saa syytteen.
Tuosta on aikaa 45v ja siitä lähtien vaimoni on edellyttänyt pillun nuolemista aina kun meillä on ollut seksiä. Joten tiesin mitä olin tekemässä. Niiin monta tuhatta kertaa harjoitellut, että voin sanoa jo osaavani ja vaimo on nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kiinnittänyt huomiota sellaiseen juttuun, että olet puolipakolla nuollut vaimoasi, vaikka hän vastusteli. Se ei oo ok ja nykyään tosiaan voisi nostaa syytteen tuollaisesta.
EriHah, tässä on juuri se ero osaavien miesten ja marjanpoimijoiden suhteen. Osaavat miehet tietää mitä tekee ja mikä on naiselleen parasta ja saavat naisensa hyväksymisen jälkikäteen. Marjanpoimijat tekee kaiken väärin ja saa syytteen.
Tuosta on aikaa 45v ja siitä lähtien vaimoni on edellyttänyt pillun nuolemista aina kun meillä on ollut seksiä. Joten tiesin mitä olin tekemässä. Niiin monta tuhatta kertaa harjoitellut, että voin sanoa jo osaavani ja vaimo on nauttinut.
Kyllä sä olet kova kolli. Toiminut vastoin vaimosi tahtoa ja lopuksi hyväksyttänyt toimintasi. Tolla asenteella todellakin pääsee oikeuteen tänä päivänä.
Kuinka moni nainen haluaisi tommosta seksiä?
Hyvä. Niin pohdittu asiallinen kysymys, tämä.
"Nainen on susi, kaikille" (vanh.suomal. kaskuja)