Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies stressaa joululahjastani vaikka sanoisin mitä

Vierailija
18.12.2022 |

En ymmärrä. Ollaan tosi pienituloisia ja molemmat tällä hetkellä opiskelijoita. Ehdotin että sovitaan tänä vuonna lahjabudjetiksi maks. 25 euroa. Ajatuksena oli, että ei tarvitse hankkia mitään ihmeellistä ja rahat ei mene lahjoihin. Mies vaikutti aluksi tyytyväiselle mutta nyt stressaa ja puhuu koko ajan vain miten lahjan hankkiminen on mahdotonta.
Olen sanonut että hänen ei tarvitse hankkia mitään, tärkeintä että ei stressaisi ja että ostaa vaikka lähikaupasta herkkuja tms., olen tyytyväinen joka tapauksessa. Mies myös tietää etten ole mikään erityinen jouluihminen, joten ei pitäisi olla paineita. Nyt kuitenkin kotona koko ajan kiukuttelu miten lahjan hankkiminen on suuri stressi ja rajoitus budjetista on mahdoton. En jaksa kuunnella enää jokapäiväistä valitusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineeton lahja. San että lahjaksi riittää ettette lisää maapallon väkimäärää.

Vierailija
2/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla vielä alle 30v lapsia. Kotoa opittua käytöstä, emä ollut tyytymätön lahjattomuuteen vaikka ensin vakuutellut päinvastaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa sille mieslapselle että jos se uikutus ei lopu niin seuraava ongelma on asunnon etsiminen, pelkästään hänelle itselleen.

Vierailija
4/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että vaikka sanoisit mitä, odotat kuitenkin lahjaa. Ja pienellä budjetilla vaikea toteuttaa.

Mä olisin suoraan vaan ehdottanut, että ei tänä vuonna hankita lahjoja. Miksi tuhlata edes sitä 25 euroa johonkin höpöhöpöön?

Vierailija
5/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressinsietokyky on tyypillä aika huipputasoa :D Vitsi mikä mikkihiiri.

Vierailija
6/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että tytöille se turhan hömpän ostaminen ja kuluttaminen on tärkeää vaikka sanoisivat mitä. 

Vierailija
7/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleva mies on turhake. 

Vierailija
8/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oma tyttiskin sanoi opiskelijoina ollessamme saman kun oltiin PA.  Huolettomana uskoin ja palkinnoksi avaria illan päätteeksi ja haukut kerrottiin koko kaveripiirille, miten paska olen, kun en ostanut kunnon lahjaa.

Kaikki naispuoliset olivat yksimielisesti sitä mieltä, että minä olin väärässä. Miespuolisten mielestä olin idiootti, kun uskoin naista.

Sympatiat on miehesi puolella.

Vierailija
9/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovimme 50-100€ ja olemme kuuskymppisiä ja toinen varakaskin. En suostu esittämään toivetta, tykkäisin korusta(esim. puukoru), näin ihanan pupukoristevalon, villalangatkin kävisi, kynttilänjalka tai lyhty. Kun summa on noin pieni, ei voi mennä kamalasti vikaan. Minusta tärkeintä on, miettiä mitä toinen haluaisi, eli viinipullo olisi loukkaus minulle, en juo viiniä. Itse annan keikkalipun ja tekemäni villasukat.

Vierailija
10/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Oma tyttiskin sanoi opiskelijoina ollessamme saman kun oltiin PA.  Huolettomana uskoin ja palkinnoksi avaria illan päätteeksi ja haukut kerrottiin koko kaveripiirille, miten paska olen, kun en ostanut kunnon lahjaa.

Kaikki naispuoliset olivat yksimielisesti sitä mieltä, että minä olin väärässä. Miespuolisten mielestä olin idiootti, kun uskoin naista.

Sympatiat on miehesi puolella.

Avaria? Ai olit parittelusuhteessa tytön kanssa joka lyö? Toivottavasti et ole enää.

Vierailija
11/11 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää, että vaikka sanoisit mitä, odotat kuitenkin lahjaa. Ja pienellä budjetilla vaikea toteuttaa.

Mä olisin suoraan vaan ehdottanut, että ei tänä vuonna hankita lahjoja. Miksi tuhlata edes sitä 25 euroa johonkin höpöhöpöön?

Ehdotin tätä ei lahjaa-politiikkaa, mutta ei kelvannut. Ja itse ajattelen että jos sillä 25 eurolla ostaa vaikka uimahallilippuja tms., joita muutenkin toinen ostaisi, niin ei se nyt niin höpöhöpöä ole. 

Ja kyllä, pärjään aivan hyvin ilman joululahjaa. Edellisessä suhteessa sovittiin, että ei lahjoja ja tuolloin mies sai paljon kuittailua etukäteen kavereiltaan että "joopa joo, kusessa olet jos et mitään osta". Mutta tunsi minut ja ei ostanut ja olin tyytyväinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan