Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pe-la iltana usein yksin, vaikka seurustellaan?

Nanna
14.01.2023 |

Olemme seurustelleet jo kohta kaksi vuotta, mutta olen surullinen , kun miesystäväni haluaa useinkin lauantaisin tai perjantai-iltana olla kavereidensa kanssa. Olemme keskustelleet asiasta, mutta hän perustelee sen sillä, että täytyy hänen tavata muitakin.
En halua mennä mukaa, koska he ottavat kuppia aika reippaasti.
Mitä tehdä?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on noita jotka eivät aikuistu koskaan.

Missä sanottiin että kyse on aikuisista?

No meillä päin ryypiskelyt hoidetaan lapsena kun ei vielä seurustella, siinä 12-14v.

Niinpä, mäkin join itseni kaljasta irti jo 14-vuotiaana. Siihen aikaan viidelläkympillä sai kymppikassin ja tupakka-askin.

Vierailija
102/122 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muutu siitä paitsi jos olette jotain 20-vuotiaita. Onneksi löysin kolmekymppisenä juoksunsa juosseen miehen, joka tykkää olla kotona ja haluaa tehdä mun kanssa asioita. Ikinä ei ole tarvinnut riidellä toisen menoista. Toki tavataan kavereita yhdessä ja erikseen, mutta ei kaikki viikonloput mene kavereiden ehdoilla. On ihan turha "deittailla potentiaalia". Toki ihmiset voivat muuttua suuntaan tai toiseen, mutta jos valitset kumppaniksesi ihmisen, joka on ihan alusta asti jotakin niin on todennäköistä, että sellaisena se pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkäämiskokemuksen tunne tuli kun mies vakuutteli ettei ole menossa minnekkään, ja sitten lähti kuitenkin. Tai mies puhui että lämmitettäiskö sauna? Ja minä että joo, mukavaa, lämmitetään vaan. Ja totuus on se, että sinne saunaan tuleeki pari hänen kaveriaan hänen kanssaan. Minä kävin sitte pikasesti yksikseni.

Mun exmies ehdotti, että lämmitetään sauna. Olin ilahtunut, koska olin vasta sanonut, että olisi mukavaa viettää joskus iltaa kotona ihan rauhassa. Hän istahti lauteilla kanssani pikaisesti, ryntäsi suihkuun ja ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa baariin. Kun kurkistin kylpyhuoneen ovesta perään, hän veti jo vaatteita päälle ja puhui kaverin kanssa puhelimessa, että on tulossa.

Tuntui, että hän teki tämän aivan tarkoituksella tietäen, että jos olisinkin halukas lähtemään seuraksi, minulla kestäisi kuitenkin kauan kuivatella.

Myöhemmin kerroin, miltä tuo tilanne minusta tuntui. Että minusta olisi vähintäänkin ollut kohteliasta edes kertoa suunnitelmista etukäteen ja ehkä jopa ehdottaa, jos haluaisin tulla mukaan. Mies raivostui ja sanoi, että olen kontrolloiva. Kiitos luojan että on ex.

Vierailija
104/122 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkäämiskokemuksen tunne tuli kun mies vakuutteli ettei ole menossa minnekkään, ja sitten lähti kuitenkin. Tai mies puhui että lämmitettäiskö sauna? Ja minä että joo, mukavaa, lämmitetään vaan. Ja totuus on se, että sinne saunaan tuleeki pari hänen kaveriaan hänen kanssaan. Minä kävin sitte pikasesti yksikseni.

Mun exmies ehdotti, että lämmitetään sauna. Olin ilahtunut, koska olin vasta sanonut, että olisi mukavaa viettää joskus iltaa kotona ihan rauhassa. Hän istahti lauteilla kanssani pikaisesti, ryntäsi suihkuun ja ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa baariin. Kun kurkistin kylpyhuoneen ovesta perään, hän veti jo vaatteita päälle ja puhui kaverin kanssa puhelimessa, että on tulossa.

Tuntui, että hän teki tämän aivan tarkoituksella tietäen, että jos olisinkin halukas lähtemään seuraksi, minulla kestäisi kuitenkin kauan kuivatella.

Myöhemmin kerroin, miltä tuo tilanne minusta tuntui. Että minusta olisi vähintäänkin ollut kohteliasta edes kertoa suunnitelmista etukäteen ja ehkä jopa ehdottaa, jos haluaisin tulla mukaan. Mies raivostui ja sanoi, että olen kontrolloiva. Kiitos luojan että on ex.

Noin se menee, exiä niistä tulee ja monta itkua ennen sitä.

Vierailija
105/122 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät miehet viihdy kotona naisensa ja lapsiensa kanssa?

No jos kaikki vaan tuijottaa telkkaa tai puhelinta?

Vierailija
106/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kaikki vaan tuijottaa telkkaa tai puhelinta?

Ketjun tapaukset kuulostavat päinvastoin siltä, että mies tuijottaa vihaisena telkkaa ja puhelinta, kun viettää väkinäisesti muka yhteistä aikaa puolison ja lasten kanssa.

Vierailija
107/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinann vi on tärkeää ja sinä et

Joten - Etsi uusi poikaystävä

Vierailija
108/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän arvot ei kohtaa nyt kyllä

Vierailija
109/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa saa olla jotain omaakin eikä elää vain toisen kautta. Parisuhde ei esim toimi, jos toisella ei ole ystäviä, harrastuksia, jne. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä sen yhden ihmisen kautta ja siksi meillä on eri ihmisiä elämässämme.

Eli tasapaino, työ, harrastukset, läheiset, ystävät ja parisuhteen välillä on ainoa tien toimimaan suhteeseen. Liian tiivis suhde ei vaan toimi.

Vierailija
110/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että nainen hylkää kaikki ystävänsä kun päätyy parisuhteeseen ja uhriutuu kun mies ei teekään samaa? Ei parisuhteen kautta voi hakea kaikkea sisältöä elämäänsä.

Vierailija
111/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa saa olla jotain omaakin eikä elää vain toisen kautta. Parisuhde ei esim toimi, jos toisella ei ole ystäviä, harrastuksia, jne. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä sen yhden ihmisen kautta ja siksi meillä on eri ihmisiä elämässämme.

Eli tasapaino, työ, harrastukset, läheiset, ystävät ja parisuhteen välillä on ainoa tien toimimaan suhteeseen. Liian tiivis suhde ei vaan toimi.

Mikäs tasapaino se on, jos aikaa ei ole sen parisuhteen hoitamiseen? Parisuhde vain on ja pysyy ihan itsekseen, kun on vain joku kumppaniksi nimetty, eikä sen kummemmin tarvitse huolehtia?

Vierailija
112/122 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli parisuhdetta. T. Nainen

Vierailija
113/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun miehesi tälläinen

juuri sinun lukija rakas miehesi voi pettää.

Vierailija
114/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli parisuhdetta. T. Nainen

Ei minunkaan. Käytän irtonumeroita. Jopa varattuja. Ei väliä,koska tää maailma on tätä,pettämistä niin miksi välittää itsekkään vaan olen alkanut k pääksi. T nainen.

Vierailija
115/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinäkin kuppia ja nauti sinun ihanasta miehestäsi!

Olen 7. Tein noin. Roikuin mukana. Kamalaa oli. Kaverit oli tärkeimpiä.

Kadun. Olisi pitänyt lähteä. Vaihtoehtoja oli nuorena paljon.

Olin niin tyhmä, että olin rakastunut.

Toki tosiaan 10 vuoden kuluttua suunta muuttui onneksi. Siis ainakin toistaiseksi. Ei voi tietää.

Lähde, ennenkuin hän tuhoaa koko elämäsi.

Se olisi pitänyt tehdä aiemmin. Ei tässä iässä enää jaksa noin suurta muutosta.

Parisuhdekurssit on auttaneet. Niitä on tarvittu monia ja rahaa niihin mennyt.

Ap ehtii lähteä vielä. Vasta 2 vuotta mennyt hukkaan. Hän ei arvosta sinua tarpeeksi.

Älä odota ja ala kasvattaa aikuista vastuulliseksi, kuten minä tein.

Ja ap:n pitää muistaa se, että jos seuraava mies paljastuu samanlaiseksi (alkuhuuman eli sen parin kk:n jälkeen jotka mies jaksaa esittää todellista parempaa) niin silloin pitää lähteä ihan heti eikä jäädä yhtään odottamaan ja toivomaan muutosta.

Nuo miehet ei nimittäin ole mitenkään uhanalainen laji vaan niitä on aivan liikaa.

Vierailija
116/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on noita jotka eivät aikuistu koskaan.

Sekö on aikuistumista ettei tapaa kavereitaan? Mä en sit halua aikuistua koskaan.

Alkoholisti ei aikuistu koskaan. Ap:n mies on sellainen. Kannattaa etsiä uusi mies.

Vierailija
117/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei toimi alkoholistin kanssa.

Vierailija
118/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen, että miksi niin moni mies haluaa parisuhteen mutta sitten siinä parisuhteessa ei huvitakaan elää? Tosi moni mies tuntuu myös haluavan parisuhteeseen just sellaisen naisen, jonka kanssa ei ole oikeastaan mitään yhteistä vaan kaikki naisen kiinnostuksen kohteet, ajatukset, haaveet, suunnitelmat, ystävät ja harrastukset on miehen mielestä aivan prziistä ja tyhmiä.

Miksi näille miehille ei kelpaa sellainen nainen jonka kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia? Miksi nämä ei katsele sellaista naista jolla on suunnilleen samanlaiset elämäntavat ja -arvot mitä itsellä?

Mistä ihmeestä nämä edes on saaneet sellaisen kuvan, että parisuhde on elämän kurjistamista varten ja kumppani lähinnä vihollinen jonka seuraa on välteltävä kaikin mahdollisin keinoin?

Vierailija
119/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ryyppää kavereidensa kanssa lähes joka viikonloppu? Oletpas kultakimpaleen löytänyt. Eroa. 

Vierailija
120/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on todella erikoisia ajatuksia liittyen parisuhteeseen ja perheeseen. Eipä ole ihme jos miehenne lähtee.

Parisuhde ja perhe ei todellakaan ole sitä, että iskä on kännissä kavereiden kanssa. Eikä se ole sitäkään, että iskä juo kotona. Toivottavasti sellaiset tyypit eivät seurustele koskaan.

Eikä sitä että iskä nyhvää kotona, pitää äitiä kädestä ja lohduttaa kun elämä on niin raskasta. Jokainen aikuinen saa käydä kavereiden kanssa ulkona ja kyllä, myös juoda halutessaan.

Kummallinen ajatusmalli, ettei sen oman puolison kanssa voi viettää yhteistä aikaa vaikka yhteisen harrastuksen parissa. Tai vaikka tekemällä yhdessä jotain hyvää ruokaa. Katsoa yhdessä leffaa tai vaikka saunoa.

Muutenkin tuntuu kummalta tämä ajatus, että se oman puolison kanssa vietetty aika on pelkästään ikävä velvollisuus eikä toisen seurassa voi _eikä edes pidä_ aidosti viihtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän