Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pe-la iltana usein yksin, vaikka seurustellaan?

Nanna
14.01.2023 |

Olemme seurustelleet jo kohta kaksi vuotta, mutta olen surullinen , kun miesystäväni haluaa useinkin lauantaisin tai perjantai-iltana olla kavereidensa kanssa. Olemme keskustelleet asiasta, mutta hän perustelee sen sillä, että täytyy hänen tavata muitakin.
En halua mennä mukaa, koska he ottavat kuppia aika reippaasti.
Mitä tehdä?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereita saa olla ja niitä voi nähdä, mutta jos ne menee aina parisuhteen edelle on syytä erota ja hankkia tasapainoisempi mies. Niin kuin moni jo sanonut tuollaiset ei muutu. Muserrat vaan itsesi kun jäät aina toiseksi.

Näin minusta nyt tuntuu. Ei miesystäväni ole alkkis, vaan sanoin , että ottaa kuppia, eli alkoholia jonkin verran- itse kun en käytä ollenkaan. Joka tapauksessa minua on alkanut harmittaa nämä viikonloppumenot.

Olen opiskelija ja odotan muunlaista rentoutumista just näiksi illoiksi. Ap.

Ei tuossa auta kuin puhua miehelle suoraan ja sanoa että et kestä sitä että on niin usein kavereiden kanssa ja tuntuu että jäät aina toiseksi. Että tuntuu että et ole tärkein miehelle. Jos mies tajuaa satuttavansa ja aikoo muuttaa tapansa teillä on vielä toivoa. Jos on heti kieltäytymässä niin ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Parisuhde ei voi jäädä taka alalle suhteessa jos haluaa sen toimivan. Kavereita voi edelleen nähdä, mutta pitäisi antaa sullekkin aikaa. Muuten vaikuttaa siltä että käy vain tyhjentämässä pussit suhun ja siinä se.

Mulla särähtää aina korvaan tuo, että toisen pitäisi tehdä sitä tai tätä, koska eihän se parisuhde sillä parane, että toinen tekee asian x tai viettää aikaa yhdessä vain siksi, että niin pitää nyt tehdä vaikka ei huvittaisi v: :::ttujakaan.

Jos toisella ei ole siihen omaa halua eikä hän koe asiaa itselle tärkeäksi niin silloin kumppani on vääränlainen ja se pitää vain hyväksyä. 

Vierailija
122/122 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mietitte yhteistä tekemistä, ei muita kaipaa. Me nautimme niin keskinäisestä olosta, yhdessä tekemisestä, että kavereita haluan nähdä vain joskus. On tosi antoisaa tehdä kaikkea yhdessä. Silloin parisuhde on niin rikasta, etten kaipaa muita. Nautin puolisosta ja kaikesta yhdessä tekemisestä ja menemisistä. Näin parisuhde tulee rikkaaksi ja antoisaksi. Kokeilkaa.

Näinhän se toimii silloin kun viihtyy toistensa kanssa. Apn suhde ei ole tuollainen.

Tuollaisessa suhteessa ei vaan ole minkäänlaista järkeä roikkua jossa ei aidosti viihdytä toistensa seurassa.

Se, että toisen seurassa on parempi kuin hyvä olla ei toki tarkoita sitä että yhdessä pitäisi olla 24/7, mutta tuollaisessa suhteessa ei elämäänsä kannata tuhlata, jossa toiselle oikeastaan mikä vaan meneminen/tekeminen on mieluisampaa kuin yhteinen aika. Etenkin kun se yhteinen aikakin on yleensä sitten just sellaista, että toinen on siinä vain pitkin hampain ja kaikesta huomaa, että hän olisi mieluummin ihan missä vaan muualla.

Ihan turha tuollaisessa suhteessa on itsetuntoaan tuhota. Tuollainen suhde on just se sellainen jonka yksinolo voittaa 6-0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme