Lääkäri paikalla loppuillan
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oletko huolissasi ihmisten mielentervydestä tätä palstaa lukiessasi?
Kyllä.
Ei tullut vastausta juuri mihinkään, ei siis ole oikea lääkäri.
T. Joku joka kykeni vastaamaan moneen näistä kohdista.
Sormien joissakin nivelissä on patteja, kovia, ei kipeitä ellei niitä kolauta johonkin. Nivelrikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Saako saxenda reseptin helposti?
Minulle tuli hirveet sydänoireet tuli Ozempicista!
En voi mennä gastroskopiaan!
Viimeksi 2012 se tehtiin terveystalolla kun oys Osti sieltä palveluja. Eipä onnistunut aloin kakomaan kiemurtelemaan ja itkemään. Lääkäri sanoi että tehdään oyssissa huomauttamalla, ja kk.n päästä siihen tuli aika ja sekään ei meinannut onnistua.
No lopulta onnistui ja ei löytynyt mitään.
Mutta ton jälkeen päätin että ei gastroskopiaa ennenku P. S kannan verta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vastausta juuri mihinkään, ei siis ole oikea lääkäri.
T. Joku joka kykeni vastaamaan moneen näistä kohdista.
Oletko oikein lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Sormien joissakin nivelissä on patteja, kovia, ei kipeitä ellei niitä kolauta johonkin. Nivelrikkoa?
Rasvapatteja.
Vierailija kirjoitti:
Kihti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvapatteja.
Eläimillä olen niitä nähnyt paljonkin, ovat aina olleet irtonaisia. Nämä ovat kovia, kuin osa sormien luita eivätkä liiku. Kipu on kauhea jos pattiin osuu jotain.
Hän taisi olla vale lääkäri. Vedätti kunnolla meitä hölmöjä.
Menetin tajuntani noin puolisen tuntia sitten. Ei mitään ennakkovaroitusta. Heräsin lattialta. Tipahdin vain keittiön tuolilta ja löin pääni. Minulla ei ole todettu epilepsiaa. Mikä minua vaivaa?
Mitä mieltä olet virkailijoitten korruptiosta?
Mitä tarkoittaa potilaskertomuksessa, selkäranka jäykistynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihti.
Eihän mulla ole käytännössä mitään kihdin oireita :D Kivuton (paitsi kolauttaessa), muuttumaton patti yläraajan nivelessä pysyvästi, ilman mitään tulehduksen oireita tuskin on kihti.
Mitä tehdä kun paniikkihäiriötä poteva Paavo Soittaa ambulanssin 10 kertaa päivässä?
Lääkitykset kunnossa.
Ambulanssimiehet kyllä silittelee ja paijaa paapsua mutta minulla omaishoitajana tahtoo mennä hermo.
Pelottaa millanen yö on tulossa.
Miksi hiuksia tippuu valtavasti ? Voiko hiusten lähtöä jotenkin hillitä? Miten?
N 52
Mikä voisi auttaa sosiaaliseen ahdistukseen? Lääkäri ei suostu määräämään mitään auttavaa ainetta.
Ahdistus pilaa elämäni.
Oletko huolissasi ihmisten mielentervydestä tätä palstaa lukiessasi?