Kulissiliitto
Kiinnostais oikeesti kuulla näistä mitä se on elää kulissiliitossa?
Ja miksi ?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin lapsuudenkodissa aikanaan. Perhe ja tärkeät ihmiset siinä lähellä.
Riittääkö se siihen, että on onnellinen?
No eikö se oo melkein aina kulissi avioliitto kun nainen tunkee itsensä varakkaan miehen kumppaniksi? Vaikka mies olis täysi moukka ja mäntti ja aivan hirveän näköinen ilmestys, mutta jos äijällä on tarpeeksi massia niin avio-onni kukoistaa. Jos noi ei ole kulissiliittoja, niin mitkä sitten on?
Ja sitten perään se klisee: en minä rahasta vaan ihan rakkaudesta.
Kulissi vai itsensä myyminen? No, näissä se on melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se oo melkein aina kulissi avioliitto kun nainen tunkee itsensä varakkaan miehen kumppaniksi? Vaikka mies olis täysi moukka ja mäntti ja aivan hirveän näköinen ilmestys, mutta jos äijällä on tarpeeksi massia niin avio-onni kukoistaa. Jos noi ei ole kulissiliittoja, niin mitkä sitten on?
Ja sitten perään se klisee: en minä rahasta vaan ihan rakkaudesta.
Kulissi vai itsensä myyminen? No, näissä se on melkein sama asia.
Onpa katkera tilitys. :D Oletko menettänyt ihastuksesi jollekin varakkaalle kun ottaa noin koville? Itse tiedän vastaavan parin jossa kyse on tosiaankin ihan rakkaudesta. Aivan vilpittömästi. Toki mikään ihan hirvittävä mänttimoukka tuo mies ei ole.
Vähän niinkuin lapsuudenkodissa aikanaan. Perhe ja tärkeät ihmiset siinä lähellä.