Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mielestäsi vaate ei ole enää käyttökelvollinen "ihmisten ilmoilla"?

Vierailija
14.01.2023 |

Haittaako esim pieni reikä paidassa, voisitko käyttää ihmisten ilmoilla? Entäpä reikä lenkkarissa? Entäpä nukkaisuus vaatteissa? Tai kulahtaneisuus? Mielipiteesi tästä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reikä on näkyvässä kohdassa niin ehdottomasti ei. Samoin nyppyinen, kulahtanut ja virahtanut vaate saa jäädä pihakäyttöön.

En ole mikään intohimoinen pukeutuja, mutta siistit ja sopivat vaatteet täytyy olla.

Vierailija
2/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia missä vaatteissa kulkee. " sopivat vaatteet täytyy olla" Siis ei täydy olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naisten suosimat pitkät kalsarit, "trikoot", ei kuulu ihmisten ilmoille

Vierailija
4/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytän niitä reikäisiä ja nukkaantuneita kotona, koska kissani on varsin läheyisyydenkipeä ja pikku reikiä ilmestyy vaatteisiin joka tapauksessa.

Kotoa poistuessa puen siistit ja ehjät vaatteet, jotka riisun heti kotiin tultuani, niin pysyvät jatkossakin ehjinä.

Vierailija
5/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pistäydyn lähikaupassa, en paljon katso minkä kuntoista vaatetta on päällä. En itsekkään huomioi muiden vaatteita.

Vierailija
6/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on läpinäkyväksi hiutunut niin pysykööt se kotivaatteena.

Vierailija
7/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä tarvitsee edes kysyä?! Ei tietenkään enää vaatetta käytetä ihmisten ilmoilla jos siinä on reikiä! Samoin jos se repsottaa, on vaihtanut väriä, nappi/vetoketju tms on rikki, ei ole enää oikean kokoinen, jne jne.

Vierailija
8/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaytän niitä reikäisiä ja nukkaantuneita kotona, koska kissani on varsin läheyisyydenkipeä ja pikku reikiä ilmestyy vaatteisiin joka tapauksessa.

Kotoa poistuessa puen siistit ja ehjät vaatteet, jotka riisun heti kotiin tultuani, niin pysyvät jatkossakin ehjinä.

Minä tein samoin vielä silloin kun minulla oli loppua kohden kissavahnus. Kissa tuli vanhuuttaan vain hellyydenkipämmäksi. Ei jaksanut ressu leikkiä enää. Oli kyllä surullinen päivä kun tiet erosivat kissani parantumattomaan syövän vuoksi.

Vierailija
9/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siistit vaatteet sekä kotona, että kodin ulkopuolella. Rikkinäiset, kulahtaneet, nyppyyntyneet, väärän kokoiset tai muuten rumat, heitän roskiin. Ei kaikkea tarvitse rievuksi asti käyttää, vähempikin riittää.

Vierailija
10/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein samoin vielä silloin kun minulla oli loppua kohden kissavahnus. Kissa tuli vanhuuttaan vain hellyydenkipämmäksi. Ei jaksanut ressu leikkiä enää. Oli kyllä surullinen päivä kun tiet erosivat kissani parantumattomaan syövän vuoksi.

Surullista. :( Omani on 13-vuotias ja tosiaan läheisyyden kaipuu vaan lisääntyy iän myötä. :3

Vierailija
11/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa ,kun kaupan henkilökunta rupeaa seurailemaan ja myymälä etsivät rupeavat juoksemaan perässä..

Vierailija
12/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki vaatteet on niin vanhoja että kaikissa on reikiä ja ne on kuluneet ja nukkaantuneet. Näissä kuitenkin käyn kaupassa, lääkärissä jne.

Vierailija
13/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäättekö te oikeasti, mitä muilla on päällä.

Saatan mennä kauppaan missä vaatteissa vaan, enkä kyttää muiden asustusta, vaan keskityn siihen, mitä olen ostamassa.

Vierailija
14/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään väliä, vaikka olisi reikäiset, nuhjaantuneet, tms. mutta baariin mennessä paremmat.

Vierailija
15/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi