Sinä nainen, joka tienaat yli 4000 €/kk
Kerro itsestäsi.
Minkä ikäinen olet? Mitä teet työksesi? Mikä koulutus? Oletko tyytyväinen työhösi ja palkkaukseesi? Onko perhettä? Minkälainen omaisuus (oma omaisuus, ei puolisosi) sinulla on?
Kommentit (133)
Insinööri it-alalla, 45v, lapsia on, olen tyytyväinen, ei ole omaisuutta muuta kuin vanha auto, eronnut.
Yli 50, yo-merkonomi, asiantuntijatehtävissä.
Pari lasta ja mies. Rivari Espoossa yhteisesti. Velaton.
Olen viiskymppinen ja tulot (brutto) noin 5500 - 7500 euroa kuussa. Yrittäjä. Akateeminen koulutus, ja olen tyytyväinen tuloihin ja tykkään työstäni. Omaisuutta on puolet omakotitalosta ja tontista sekä purjeveneestä sekä vuoden vanha auto. Perheeseen kuuluu aviomies ja koira.
37 v. tradenomi, teen rahoitusta pankissa. Ihan hyvä palkka, etenkin tällä alalla. Työ on ihan kivaa ja kun tähän kyllästyy, isossa talossa on muutakin tarjolla. Perhettä on, puoliso ja kaksi lasta. Oma osa omaisuudesta nettona noin 65.000 e, ei ole enempää vielä ehtinyt kertymään, etsiskelin alaani hyvän tovin ennen kuin pääsin kunnolla kiinni työelämään, mutta pikku hiljaa.
50v tuotekehitysinsinööri. Tekun kävin, mutten valmistunut. 11v ollut nykyisessä työpaikassa. Työ on mielenkiintoista ja työolot asialliset ja joustavat
Omaisuus 350 tuhatta, velkaa 40 tonnia sijotusluukustasta.
Mies tienaa vähemmän ja teknisellä alalla hänkin. Ydinperheessä 1 teini-ikäinen tytär, joka aikoo lukemaan fysiikkaa tai matikkaa.
IT ala, 50+, 2 lasta. Omakotitalo, kesämökki, sijoitusasunto. Työ ok.
Englannin ja Saksan ope lukiossa. Helppo työ, 30 v. kokemus. Oma rivarikolmio, rahastosijoituksia 90000 €. Eronnut.
Vastaan tiimipäällikkkönä tiettyjen liiketoimi ntojen kehittämisestä ja toimin esimiehenä.
. Bruttopalkka 5600 €. Ylempi korkeakoulututkinto. Eronnut ja velkainen, yksi lapsi. Työ kiinnostavaa mutta stressaavaa. Olen tyytyväinen kuitenkin.
51v, it-ala, datanomi, tyytyväinen: joo..., 2 lasta, huoneiston puolikas Helsingissä, auto.
Olen 39-vuotias, toimin konsulttina. Palkkani on bruttona noi 5800 euroa.
Lisäksi minulla on yritys, teen sometyötä. Neljä alle 10 vuotiasta lasta.
Välillä mietin, että olen onnekas paskiainen.
Vuokraan omistusasuntoja, ei miestä saati lapsia.
Opettaja, 49, omaisuutta velattomana n 400 000 euroa. Siis arvio, noin sata tonnia tuosta on jakamatonta pesää.
26v. Onlyfans tulot vaihtelee 5000 -> 10000€ välillä kuukaudessa. En valmistumisen jälkeen ole tehnyt muuta säännöllistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja, 49, omaisuutta velattomana n 400 000 euroa. Siis arvio, noin sata tonnia tuosta on jakamatonta pesää.
Niin ja siis on mies ja useampi lapsi, työstäni pidän, mutta palkkaani pidän koulutukseen nähden matalana. Julkisellakin sektorilla opiskelukaverit saattavat saada tuplasti enemmän jos ovat miehiä ja ei opetusalalla.
43v, IT-alalla freelancekonsulttina. Koulutus 2 maisterintutkintoa soveltuvilta aloilta. Työ on palkkaan nähden ihan ok, olen tehnyt paljon töitä ja ottanut riskejä nykyiseen tilanteeseen päästäkseni.
Ei ole lapsia (vela), puoliso löytyy. Oma omaisuus noin 550 tonnia, josta 200 odottamassa asunnon ostoa ja loput sijoitettu.
Ikää 47, eronnut, lapsi muuttanut vastikään omilleen. Omaisuutta on auto (velaton) ja rivarikolmio, josta toki asuntolaina. Korkein koulutus tietojenkäsittelyn tradenomi, jonka opiskelin vasta kesken työuran. IT-alan töissä ollut vuodesta 1998. Sivusilmällä katselen avoimia työpaikkoja, mutta en täysin tositarkoituksella, vähän odottavalla kannalla nykyisen työni suhteen olen.
Vierailija kirjoitti:
Jakamalla pesää voi tosiaan päästä huippuliksoille.
Lukion opettaja, vuositulot viime vuosina 70 tuhannen paikkeilla. Ikää lähemmäs 50. Työssäni on hyvät ja huonot puolensa, niin kai kaikilla aloilla. Omaisuutta noin 250 tuhannen edestä, velkaa ei ole. Kaksi lasta ex-liitosta, melkein aikuisia jo.
Di 30v, tyytyväinen, en ole osallistunut liikakansoittamiseen. Vielä pelkkää opintolainaa.