Mitä teette tänään illalla?
Kommentit (92)
Treenit, omat ja lasten sekä ja ruuanlaitto+ muut kotityöt hoidettu niin saan ottaa rennosti loppupäivän.
Sauna pojan kanssa, Netflix ja suht ajoissa nukkumaan. Huomenna tapaan miesystävän sitten niin tänään kotoilua lasten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä ihmettelen että ihmiset haluavat baariin tanssimisen takia... Mitvit? Se on kylläkin vaan noloa heilumista eikä mitään tanssimista. 😂🤣
Voin kertoa, että jos ammattitanssijat menevät baariin ja joutuvat johonkin keskinäiseen kilpailutilanteeseen, niin ammattimaisten koreoiden vetäminen baarin tanssilattialla on paljon nolomman ja oudomman näköistä, kuin se tavanomaisen rento heiluminen. Tosin ikänsä tanssineetkin tanssivat (kyllä tanssivat, se on tanssimista) baarissa samalla tavalla, kuin naapurin Tero, etkä erota kuka on kuka.
Tehtiin juuri tortilloja ja nyt pihasauna lämpeää. Pari huurteista otan ja ajoissa nukkumaan, koska olin viime yön töissä ja huomenna taas aamupäivällä töihin.
Sain tämän päivän työt tehtyä. Kauhea kiire töissä, niin menee vapaapäivätkin niiden teossa. Nyt olen tyytyväinen, kun tuo homma hoidettu. Viimeinen koneellinen pesutuvassa pyörii ja kun ne saan laitettua kuivumaan, niin pötkötän sohvalla ja katson "nauhalta" Vera Stanhorpea ja sitten kaksi jaksoa Hiljaista todistajaa. Uusi tulokas Juustonaksutuotteissa ostettu iltakaveriksi.
Raitis ilta. Päätin tuossa viikko sitten laittaa korkin kiinni pidemmäksi aikaa. Kävi mielessä ostaa pari kaljaa, mutta koska itsellä lähtee putki päälle eli joka päivä muutama, niin parempi oli tyytyä juustonaksuihin :)
Nyt on jo mielestäni ilta. Laulan, syön hyvää ruokaa ja nautin omasta seurastani. 😂 Ehkä korkkaan jonkun juoman.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että 20v poikani tulee käymään, sitten käydään lähikaupasta hakemassa herkkuja ja katotaan netflixistä tai viaplaysta joku leffa. Pieni kaipauksen ailahdus käväisi rinnassa kun luin joidenkin teistä baarisuunnitelmista. Minäkin voisin lähteä ulos, leffaan, baariin, teatteriin, minne vaan, mutta mua ei huvita! Sen sijaan kökin täällä kotona neljän seinän sisällä aikuista poikaa seurakseni odottaen. Tai no, kumpikohan meistä on se säälittävämpi, 50v äiti joka oottaa poikaansa seurakseen, vai 20v poika, joka viettää lauantai-iltansa äitinsä kanssa! 😅
Ihanat 😂 Eiköhän poika löydä jonkun daamin piakkoin. Ehkä sinäkin rohkaistut lähtemään viihteelle, jos siellä tapaisi jonkun kivan herrasmiehen.
Matkalaukkuun heittelen tavaroita, viikon päästä reissuun. Nyt toki vähän viiniä ja siivousta.
Enpähän tiiä. Tulin vasta töistä kotiin. Ainakin teen ruokaa ja otan sen kanssa punkkua. Mietin jaksaisko tästä vielä ponkaista salille tänään.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että 20v poikani tulee käymään, sitten käydään lähikaupasta hakemassa herkkuja ja katotaan netflixistä tai viaplaysta joku leffa. Pieni kaipauksen ailahdus käväisi rinnassa kun luin joidenkin teistä baarisuunnitelmista. Minäkin voisin lähteä ulos, leffaan, baariin, teatteriin, minne vaan, mutta mua ei huvita! Sen sijaan kökin täällä kotona neljän seinän sisällä aikuista poikaa seurakseni odottaen. Tai no, kumpikohan meistä on se säälittävämpi, 50v äiti joka oottaa poikaansa seurakseen, vai 20v poika, joka viettää lauantai-iltansa äitinsä kanssa! 😅
Ihana viesti
Varmaan pari salmiakkikossu shottia hörppään.
Olutta tissuttelen. Jonkun ajan päästä käyn saunassa. Saatan lähteä myöhemmin käymään lähibaarissa, tai sitten en. Riippuu fiiliksestä.