Mitä teette tänään illalla?
Kommentit (92)
Tätä mä ihmettelen että ihmiset haluavat baariin tanssimisen takia... Mitvit? Se on kylläkin vaan noloa heilumista eikä mitään tanssimista. 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan C - morelta liigan jääkiekkopeli , saunotaan ja vietetään iltaa ja jossain vaiheessa nukkumaan ,
Kysyttiin miten vietät iltaa.
Miten vietät iltaa? - vietän iltaa.
Huoh.
Tällen sivusta tulin sanomaan, että kyllä tuo "vietetään iltaa" tarkoittaa yhdessä oloa.
Ei pitäisi olla vaikeaa tulkita tuommoista tekstiä.
Juhlin kehitysvamma asuntolassa keskivaikeaa kehitysvammaa ja vekkulia autismin ämmäyttä järjestämällä kakkajuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Siis et halua miesseuraa, mutta haluat baariin? Miksi baariin, oletko alkoholisti?
Mitä outoa siinä on? Baarissa voi olla myös muista syistä kuin alkoholi ja seuranhaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan C - morelta liigan jääkiekkopeli , saunotaan ja vietetään iltaa ja jossain vaiheessa nukkumaan ,
Kysyttiin miten vietät iltaa.
Miten vietät iltaa? - vietän iltaa.
Huoh.
Tällen sivusta tulin sanomaan, että kyllä tuo "vietetään iltaa" tarkoittaa yhdessä oloa.
Ei todellakaan tarkoita.
Sain kaverilta rauhoittavia ja nukahtamislääkkeitä ajattelin kokeilla niitä. Annoin vaihdossa minulle määrättyjä lääkkeitä.
Vaihtelemme usein töissä erilaisia lääkkeitä keskenämme, niin tiedämme mikä sopii parhaiten kenellekkin. Osaa sitten sanoa lääkärille,mikä tehoaa ja pyytää sitten niitä.
Mikään muu tunne ei ole niin mahtavaa kuin uni alkaa väkisin tulla. Velatkin muuttuu saataviksi, kun rentoutuu.
Teen vuorotyötä ja se ei sovi minulle lainkaan. Unirytmi sekaisin ja unettomuutta lääkkeillä unohdan tämän kurjuuden hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita. Iltaa voi viettää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä ihmettelen että ihmiset haluavat baariin tanssimisen takia... Mitvit? Se on kylläkin vaan noloa heilumista eikä mitään tanssimista. 😂🤣
Ellei vedä 70luvun tyyliin kuin esimerkki John Travolta konsanaan eräässä leffassansa disko lattialla : P .
Seuraan Viron ja Belgian euroviisukarsintoja.
Tälle baari-ihmettelijälle tiedoksi että moni käy myös laulamassa siellä karaokea ja pelaamassa tietokisoja. Tai ihan vaan tapaamassa kavereita. Jotkut hakee seuraakin ja toiset tanssii. Mitä väliä, ajanviettopaikkoja ne on.
Vetäisen kalsarikännin, selailen tinderiä ja muita deittisivustoja, ja soitan naisystävälle. Koitan tietenkin esittää selvää kun enhän minä käytä juuri ollenkaan alkoholia.
Ensiavussa paikkailen yössä puukotettuja.
Testaan yhtä uutta reseptiä, roikun netissä ja katson jotain sarjaa. Ihan tavallinen lauantai-ilta siis minulle.
Tässä katselen Liigaa ja juon viiniä, tästä sitten käymään parilla lähipubissa.
Sain just kotihommat tehtyä. Käytän koiran iltalenkillä, saunassa ehkä ja sitten muutama tavara myyntiin nettiin, kun rahat yllättäen taas loppu. Siemailen olutta siinä sivussa ja seurailen palstaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla vaikeaa tulkita tuommoista tekstiä.Ei tarkoita. Iltaa voi viettää yksin.
Passiivissa kirjoitettiin niin se tarkoittaa monikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan Viron ja Belgian euroviisukarsintoja.
Gay! Kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naitii just, illalla baariin lasilliselle. 65 & 66 v.
Mikä tarve vanhoilla ihmisillä on aina kertoa muille naiskenteluistaan?
Todistellakseen itselleen olevansa vielä elossa. Tosiasiassa 65-vuotiaat ei pysty nus simaan.
Varmaan katon leffaa ja vois tehdä poppareita. Tekis mieli vetää kalsarikännit ja masentua sinkkuudesta Bridget Jonesin hengessä mut taidan kuitenkin jättää väliin. Aamulla virkeänä ulkoilemaan.
Tietsikkaa. Muuten kyllä menisin viihteelle, mutta oon huono nukkumaan muutenki ja maanantaina puol seiskaks töihin ni maanantaina ois tympiä herätä nuppi vähän palautumis tilassa valvomisen, ei alkoholin takia.. M35v.