Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni kalliit kosmetiikka tuotteet, onko reilua?

Vierailija
14.01.2023 |

Vaimoni käyttää kuukausittain ulkonäköönsä paljon rahaa. Käy kampaajalla, ostaa ryppyvoiteita, laittaa geelikynsiä, ostaa meikkejä ja vaatteita.
Meillä muilla perheessä (5 henkilö) ei mene edes yhteensä vuodessa niin paljon kyseisiin aiheisiin kuin vaimollani yksin näihin yleellistyksiin kuukaudessa.
Onko oikein?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma raha, oma lupa

Vierailija
2/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kommenttia, että eroa 🤣🤣🤣 koska niitä tuli vastaavaan missä mies käytti työlounaisiin enemmän rahaa kuin vaimo.

#kaksoisstandardit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma raha, oma lupa

Olitko kommentoimassa näin myös tuohon ketjuun missä mies käytti vaimonsa mielestä liikaa rahaa lounaisiin? #kaksoisstandardit

Vierailija
4/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoavaus vastauksena ketjuun miehen kalliista työlounaista.

Vierailija
5/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa omat tilit, joista siirrätte tietyn osuuden yhteisiin menoihin. Vaimo saa sitten oman tilin rahat käyttää miten tykkää.

Vierailija
6/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rahat saa kai käyttää lounaisiin tai kynsiin. Minä käytän harrastukseen.

Vierailija
7/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis se että mies käy syömässä on väärin mutta jos nainen tuhlaa rahaa ulkonäköön on hyväksyttävää mielestäsi?

Vierailija
8/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on varaa siihen ja miellyttää myös sinun silmääsi niin miksipä ei varsinkin jos hän on asiakaspalvelu työssä. Jos rahasta on kotona tiukkaa ja mielestäsi ehostus on turhaa niin keskustelkaa asiasta .

Vierailija
9/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ahattele miten erilainen vastaanotto vaikka täysin sama asia toisinpäin #kaksoisstandardit

Vierailija
10/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä se on. Ulkonäköön kun panostaa niin rahaa menee. Ei kai se nyt yllätyksenä voinut tulla?

Vierailija
11/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö edes paremmalta. Luultavasti entistä rumempilutka onämmäsi :D

Vierailija
12/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt ilmiöön missä mies haluaa edustavan näköisen naisen muttei ymmärrä että tähän panostus maksaa ja vaatii . Sama juttu joskus naisilla , haluavat salikollin mutta eivät hyväksy arjessa sitä panostusta , kurinalaisuutta ja ajankäyttöä mitä se vaatii .

Vierailija
13/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kuukaudessa muhkean summan maksullisiin että saan peppureikää. Vaimo ei sitä anna, mutta minulla on oikeus.

Vierailija
14/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kuukaudessa muhkean summan maksullisiin että saan peppureikää. Vaimo ei sitä anna, mutta minulla on oikeus.

Onko huorienryppyrusinat muuten valkaistu vai joudutko työstämään paskanväristä anusta?

Vierailija
15/15 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että hän joutuu sietämään teitä. Vaimosi on kuitenkin se perheessä joka tekee kaiken ja tietää kaikesta kaiken, suunnittelee ja muistaa kaiken, jotta te muut saatte vain loisia hänen hermojaan ja tehdä hänet hitaasti masentuneeksi ja hulluksi. Anna hänen olla, käy ostamassa lahjakortti hierontaa ja kukkasia. Jätä pullo shampanjaa kylmään ja vie mukulat ja itsesi huut helvettiin sen jälkeen kun olette siivonneet.