S marketeissa kusetetaan asiakkaita
Siis varmaan 40 kerta kun velottavat liikaa. Ostin 8 koffia jotka maksoi 1.25 euroa kappale ja wc paperia joka maksoi 3.89 8 rullaa. Myyjä löi kassaan 21 euroa. Siis jokainen s marketin myyjä tekee samaa että veloittajat liikaa. Pyysin esimiestä paikalle mutta sitä ei ollut. Täysin selvä kusetuksen yritys oli taas.
Kommentit (8)
Aivan sama city marketissa. Eivät lyö laputettuja alennuksia jne.
Elä huutele paskaa. Ei ole edes asiakas vessaa paikallisessa, seinillekkö kusettavat?
Vierailija kirjoitti:
Kai sä kuitin pyysit ?
No en pyytänyt koska en maksanut. Sanoin myyjälle ettei ne kaljat maksa 2 euroo kappale. Jotain se mumisi siinä vanha akka kun oli Eikä edes pahoitellut. Olen tehnyt aikaisemmin valituksia saman kaupa s markeitin myyjistä viime vuonna mutta ei näköjään mennyt perille.
Saa olla varovainen ja itse pitää laskea paljonko ostokset maksaa. On tullut joskus jopa 60 euron liikaa maksettua mutta onneksi huomasin. Sitten siinä oli kassalla 3 myyjää selvittämässä asiaa puoli tuntia. Muistaakseni ostin ruokaa 13 eurolla. Maksoin käteisellä 100 euron setelillä. Eivät meinanneet myöntää virhettään vaikka kuitissa luki että satasesta pitää antaa takas 87 euroa mutta yritti antaa vain 33 euroa. koskaan ei kaupasta saa anteeksi pyyntöä.
asiakas kirjoitti:
Saa olla varovainen ja itse pitää laskea paljonko ostokset maksaa. On tullut joskus jopa 60 euron liikaa maksettua mutta onneksi huomasin. Sitten siinä oli kassalla 3 myyjää selvittämässä asiaa puoli tuntia. Muistaakseni ostin ruokaa 13 eurolla. Maksoin käteisellä 100 euron setelillä. Eivät meinanneet myöntää virhettään vaikka kuitissa luki että satasesta pitää antaa takas 87 euroa mutta yritti antaa vain 33 euroa. koskaan ei kaupasta saa anteeksi pyyntöä.
Ei sulla oo ikinä ollut satasen seteliä 🤣
0/5