Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista. Tein testin, että ottaako kukaan minuun yhteyttä, jos en itse ota muihin

Vierailija
13.01.2023 |

Kolme viikkoa mennyt ja kukaan ei ole laittanut viestin viestiä. Ei yksikään kaverina pitänäni henkilö.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia paskoja ne ihmiset on. Ystäviä ehkä voit parhaassa tapauksessa yhden elämän varrella saada, muut vaan käyttää hyväkseen ja jättää heti kun ei sua tartte.

Vierailija
2/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on meneillään samanlainen testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
4/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy olla jatkuvasti yhteydessä? Mulla esim. on sen verran hektinen elämänvaihe pienen lapsen kanssa, että väkisinkin on jäänyt ystävien tapaaminen ja yhteydenpito vähemmälle. Silti, kun tavataan, tuntuu kuin ei mitään taukoa olis ollutkaan. Rupattelua riittää kun kahvitellaan, yleensä useamman tunnin verran. Oikea ystävyys kestää hetken tauotkin.

Vierailija
5/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia on  mennyt ja kukaan ole ottanut yhteyttä, muutamia harvoja kertoja lukuun ottamatta. Minun pitää se hyväksyä.

Vierailija
6/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Rasittaa, kun aina puhutaan miten ystävyyssuhteeseen täytyy panostaa ja lässynlää. Jos minä en panosta tai pidä yhteyttä, niin eipä kukaan muu vaivaudu. Miksi sen pitää olla aina minun varassani?

Vierailija
7/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Joten unohda ne ihmiset ja kiinnitä huomios omaan elämään vaan.

Vierailija
8/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni voi mennä vuosiakin kun otan yhteyttä keneenkään, jos ei ole oikeaa asiaa. Viihdyn yksin.

Vierailija
9/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hiton usein sitä yhteyttä pitäisi pitää???

Itselläni on useita ihania ystäviä, joista oikeasti välitän, mutta näen heistä kutakin ehkä max 4 x vuodessa ja viesteilemme ehkä kerran kuussa/lähinnä tykkäillään toistemme somepostauksista.

Elämässä on niin paljon muuta, työt, lapset, perhe, liikunta, pakolliset velvollisuudet jne että ei vaan ehdi eikä jaksa olla enempää yhteydessä.

Vierailija
10/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aloittaja ainoa.

Vierailija
11/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aina pidä yhteyttä, en vaan jaksa omien ongelmien takia. Väärinkäsityksiä tulee tästä. Pyydän anteeksi.

Vierailija
12/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ota minuun  yhteyttä, jos siitä ei ole hyötyä, ja nyt sekin on loppunut

Vierailija
13/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle just eräs ihminen laittoi viestiä, että mitä kuuluu? Hänestä ei ole kuulunut vuosiin mitään.

Sitten selviskin, että hän vain kauppaa jotain vaateketju vaatteita eikä mun kuulumiset oikein edes kiinnosta.

Vierailija
14/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein muutama vuosi sitten tuollaisen testin, että lopetin yhteydenoton ystäviin ja jäin odottamaan, että kuinka kauan kestää että he ottavat yhteyttä koska se olin aina minä joka heihin ottaa yhteyttä. Nyt on pian 4 vuotta mennyt eikä kukaan ole ottanut yhteyttä. Ihmeellisesti kukaan heistä ei siis ole ilmeisesti kaivannut minua lainkaan.

Vierailija
15/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se yhteydenpito vain jää ilman testaamisia. Kun viesteihini ja puheluihini ei vastata, tai huikataan pikaisesti että soitellaan paremmalla ajalla, mä vain jossain vaiheessa huomaan lopettaneeni. Ja menettäneeni oikeastaan kiinnostuksenikin. Ja sitten närkästytään takanapäin kun en pidä yhteyksiä.

Vierailija
16/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis nytkö vasta huomasit etten ole pitänyt yhteyttä sinuun enää vuosikausiin?

Vierailija
17/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Aika arvottomaksi kyllä tuntee itsensä, kun ei näitä kavereita tunnu edes kiinnostavan olenko elossa.

Vierailija
18/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein muutama vuosi sitten tuollaisen testin, että lopetin yhteydenoton ystäviin ja jäin odottamaan, että kuinka kauan kestää että he ottavat yhteyttä koska se olin aina minä joka heihin ottaa yhteyttä. Nyt on pian 4 vuotta mennyt eikä kukaan ole ottanut yhteyttä. Ihmeellisesti kukaan heistä ei siis ole ilmeisesti kaivannut minua lainkaan.

Minun tapauksessani  voi mennä yli 10 vuotta tai koko loppuelämäni. Tiedän jo etukäteen, että kukaan ei ota yhteyttä, jos ei tarvitse jotakin.  Joten en pety, koska tietän tuloksen etukäteen.

Vierailija
19/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen ajatellut viime viikkoina, että tuttujen  puhelinnumerotkin pitäisi pyyhkiä  pois, ettei olisi houkutusta soittaa heille. Aion myös vaihtaa sähköpostiosoitteeni pian, joten en odota, että minuun otetaan yhteyttä, koska tiedän, ettei kenelläkään ole uutta sähköpostiosoitettani.

Vierailija
20/39 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on päätetty. Lopetan kaikki yritykset ottaa yhteyttä "ystäviin", koska olen aina aktiivinen osapuoli. Nyt se loppuu kokonaan. Hyvä päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän