Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka tunnistatte itsessänne välinpitämättömän luonteen, eli ette auta läheistä tai onnettomuuden uhria jne

Vierailija
13.01.2023 |

Olen nyt uutisoinnin myötä taas ruvennut miettimään tuota ihmisten täydellistä välinpitämättömyyttä vaikka mm. rapussa haisee kalma tai työkaveri korahtelee puhelimeen.

Miksi et edes hälytä apua vaan ignooraat koko jutun? Niinkö toivot itseäsi tai esim. lapsiasi kohdeltavan? Esim. että lapsesi on loukannut itsensä ja ihmiset sivuuttavat hänen avunpyyntönsä tai itkunsa? Tai että vanha äitisi makaa kadulla lonkka murtuneena eikä kukaan soita apua?

Näin lähihoitajan näkökulmasta ihmisten edesottamukset tuntuu karmeilta. Itse olen haukkana paikalla jos huomaan että joku on vinossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen entinen hoitaja ja työ teki minusta täysin psykopaatin. En auta, koska en halua enää kuulla olevani tyhmä tai luuseri. Nyt uutisissa ollut nainen, joka oli kuollut vartijoiden kiinni pitäessä häntä oli hoitajien elvytettävänä ja heitäkin lehdessä haukuttiin, koska he olivat hoitajia. Totta kai auttaisin, jos joku olisi jossain yksin elottomana, mutta en esimerkiksi tuollaisessa kauppakeskus tilanteessa menisi, missä kaikki ovat näkemässä. 

Hoitajan tiedät, että kenestäkään ei tehdä psykopaattia sitä joko on tai ei ole. Sinulla on vain sellainen aika yleinen ongelma että maailma pyörii ympärilläsi etkä ymmärrä saatika välitä sen toisen ihmisen kärsimyksestä ja syistä käyttäytyä miten käyttäytyy.  Hoidettavat huutaa kaikenlaista, se kuuluu asiaan, jotkut on uhkaaviakin. Se potilas kuitenkin siinä on hädässä ja hätääntynyt, ei hoitava henkilökunta.  Ego kannattaa jättää sinne arkivaatteiden kanssa pukuhuoneen naulaan ja vaihtaa ammattilainen tilalle työvaatteiden kanssa.

Vierailija
22/25 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen entinen hoitaja ja työ teki minusta täysin psykopaatin. En auta, koska en halua enää kuulla olevani tyhmä tai luuseri. Nyt uutisissa ollut nainen, joka oli kuollut vartijoiden kiinni pitäessä häntä oli hoitajien elvytettävänä ja heitäkin lehdessä haukuttiin, koska he olivat hoitajia. Totta kai auttaisin, jos joku olisi jossain yksin elottomana, mutta en esimerkiksi tuollaisessa kauppakeskus tilanteessa menisi, missä kaikki ovat näkemässä. 

Hoitajan tiedät, että kenestäkään ei tehdä psykopaattia sitä joko on tai ei ole. Sinulla on vain sellainen aika yleinen ongelma että maailma pyörii ympärilläsi etkä ymmärrä saatika välitä sen toisen ihmisen kärsimyksestä ja syistä käyttäytyä miten käyttäytyy.  Hoidettavat huutaa kaikenlaista, se kuuluu asiaan, jotkut on uhkaaviakin. Se potilas kuitenkin siinä on hädässä ja hätääntynyt, ei hoitava henkilökunta.  Ego kannattaa jättää sinne arkivaatteiden kanssa pukuhuoneen naulaan ja vaihtaa ammattilainen tilalle työvaatteiden kanssa.

Lol. Ei se kuulu asiaan ja en edes tarkoittanut potilaita enkä ole enää hoitotyössä juurikaan muiden poljettavana.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pyyhi sinä niitä paskaperseitä ja kiitä ja niiaa päälle.

Vierailija
24/25 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monesti saanut paskaa niskaan, kun on jostain soittanut häkeen. Suomessa ei kannata auttaa. Kaikki on tehty niin ikäväksi. Joutuu usein itse ongelmiin. Niin se vaan on

Autan harkinnanvaraisesti. Lapsia toki aina.

Minkälaista asioista olet saanut paskaa niskaan? Minkälaisiin ongelmiin olet joutunut häkeen soittamisesta?

Vierailija
25/25 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten Suomi on muka yksi maailman korkeimman älykkyyden maista, kun täällä ei tajuta reagoida edes hirvittävään ruu miin hajuun tai ulko-oven edessä olevaan postiläjään, vaan kuljetaan viikkotolkulla ohi.

Laittaa kysymään että jos meitä pidetään älykkäinä, niin kuinka pöljiä muut sitten on.

Oikeasti, sanokaa että tää ei ole todellista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan