Onko Teemu Selänne mielestäsi komea?
Kommentit (34)
No jaa... Sanotaan että jos olisi edes fiksu tai mukava, niin miksei, onhan sillä runkobkunnossa (ainakin nuorempana oli)
Mutta kun äijä on tyhmä kuin kalossi ja leuhkia komealla sähkölaskulla niin en edes kättelisi.
Niinku ridge forresteri; leuat niinko puuliiteri.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Koska rikas, niin on.
Jos olis tyyliin roskakuski, niin ei.
Olen nähnyt ihan seksikkäitä roskakuskeja, että kyllä mulle sellainen kelpaisi.. tekee sentään työtä leipänsä eteen!
Varmasti näin on.
Mutta nyt puhuttiinkin Teemu selänteestä roskakuskina.
Olisiko hän seksikäs, jos ei olisi NHL miljonääri vaan roskakuski? Vai haenko lisää rautalankaa?
Vierailija kirjoitti:
Teemulla oli suomalaisessa yökerhossa pöytä, joka oli täynnä erilaisia naisten drinkkejä. Pöydän edessä oli kymmenien naisten jono. Jos nainen ei Teemulle kelvannut, niin drinkki käteen ja hyvää illanjatkoa. Kiinnostavimmat pääsi pöytään ja jatkoille. Täysi pukki, joka piti armeijassa omaa showtaan ja kehui omilla ulottuvuuksillaan. Yksi maailman parhaista maalintekijöistä ja pitkän uran seurauksena hulppea tili.
Ja Sirpa kehuu lehdissä kuinka hieno avioliitto heillä on ....
Ymmärrän miten häntä yleisesti ottaen useimmat pitävät komeana, mutta mun makuuni ei ole.
Teemu on lähinnä kaunis, naisellinen. Mutta on neste noussut vanhemmiten hattuun. Uskoo kai salaliittoteorioihin.
Ei ole ja vielä mennyt huonomman näköiseksi, kun lopetti jääkiekon.
Ysärillä varsinkin oli. Olin teinityttö ja minulla oli hänestä suuri juliste seinällä juurikin ulkonäön takia. :)
On, on aina ollut. Miesten mies ja Sirpan kanssa ihastuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on lähinnä kaunis, naisellinen. Mutta on neste noussut vanhemmiten hattuun. Uskoo kai salaliittoteorioihin.
Ei ole kaunis, eikä komea.
Vain ja ainoastaan ällöttävä sekä idiootti.
No onhan se komee, kun se on teille kaikille kelvannut.
T. S.