Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin sanoi Orpolle: Te esitätte kaikkien köyhimmille keppiä ja raippaa jälleen kerran

Vierailija
13.01.2023 |

Syyttelyn sijaan olisi kiva tietää mitä Marin tarjoaa köyhille. Meinaako ottaa taas lainaa vai mikä on suunnitelma? Outoa lähteä vaaleihin vain vastustamalla muiden politiikkaa ilman omaa teemaa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009325198.html

Kommentit (664)

Vierailija
281/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo kertoi olevansa kulukuurin kannalla, mutta Saarikon esitys asuntolainan korkovähennyksen palauttamisesta sai kannatusta. Monellako rattailla Petteri ja kokoomus oikein ratsastaa.

Vierailija
282/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta se Marin on nyt köyhille tai keskituloisille antanut kuin veronkorotuksia,lisää valtionvelkaa ja lisää vapaudenriistoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Petteri jo suunsa auki vai jäikö taas alle? Onko tästä miehestä mihinkään? Ei hyvältä näytä...

Vierailija
284/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan. Raippaa köyhille, vammasille, opiskelijoille ja eläkeläisille, helpotuksia suuryrityksille ja suurituloisille. Lopputuloksena Suomi ottaa yhä lisää velkaa. Kiitos Petteri "talousosaaja" Opro etukäteen!

Vierailija
285/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Orpo ei pärjää Marinille, ei kai hän pärjää Putinillekaan?

Vierailija
286/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo sanoikin olevansa huolissaan suurituloisten pärjäämisestä. Se, mitä ongelmia suurituloisten pärjäämisessä on, ei selvinnyt. Toivottavasti joku tiedustelee vaalitenteissä mistä suurituloisten ongelmista Orpo tarkkaan ottaen on huolestunut valtionhallinnon tasolla.

Teemun sähkölasku huolestuttaa varmaan.

Vierailija
287/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keskituloinen en ole saanut Marinin hallituksen aikana minkäänlaista tukea mistään. En tule myöskään saamaan sähkötukea. Ja minä olen Marinin mukaan se vuorineuvos.

Onneksi olkoon uudelle vuoroneuvokselle!

Teitä tulikin paljon lisää Marinin määritelmän mukaan.

Vierailija
288/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin Sannukalle, että sinä tuhoat taloutemme.

Vierailija
289/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei valitse hallitusta. kansa valitsee. kansa ei valinnut Sannaa viimeksikään, kansa valitsi Rinteen. Sdp rssi homman ohittamalla kansan tahdon, pieleen meni.

Vierailija
290/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko Marin todella, että ne muutama kymmenen vuorineuvosta maksavat tuloveroja? Tai että heitä kepittämällä muutenkaan mitään hyvää saataisiin aikaan?

Vierailija
291/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni Sanna kilarit tänään ohi, näkeekö ne vielä jostain?

Vierailija
292/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ajan, jolloin keskustelupalstat olivat uusia  ja oli vaalit tulossa. Silloisen KTV:n pääluottamusmies (nyk. JHL/SAK) kertoi, että liittoon kuuluvien pitää mennä kehumaan SDP:tä palstoille. Nyt yht'äkkiä palstalle on ilmaantunut joukko Marinia ja demareita kehuvia kommentoijia. Tulee ihan vanhat ajat mieleen. Propagandaa SAK:n riveistä.  

ja missä näitä Sanna Marinia KEHUVIA aloituksia on kun olen 4 vuoden aikana nähnyt 4/pv asiattomia aloituksia eli yli 5700 aloitusta samasta aiheesta.

joka päivä sitä marinituubaa tulee.

Vierailija
293/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt aiemmin SDP:tä, mutta en varmasti äänestä näissä vaaleissa. En hyväksy Marinin käyttäytymistä ja käytöstapojen puutetta. Äänestän ennemmin persuja tai mitä muuta puoluetta tahansa. Puheenjohtajan pitää vaihtua ja äkkiä.

Vierailija
294/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa meni Sanna kilarit tänään ohi, näkeekö ne vielä jostain?

Meni jo mutta eiköhän meidän prinsessaministeri huomenna taas raivoa jossain. Onkohan sillä kaikki hyvin? Eihän tuo ihan terveeltä vaikuta.

Vierailija
295/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareet jos leikkaisi kaikesta, ostovoima vähenee entisestään ja rikas kauppias köyhtyy.

Vierailija
296/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna tarttis keppiä.

Vierailija
297/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Marin on laittanut Suomen terveydenhuoltoa kuntoon? Neljä vuotta on mennyt. Tilanne on huonompi kuin koskaan. Olen entinen SDP:n äänestäjä.

Vierailija
298/664 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa köyhät ja antakaa meidän parempien ihmisten eli rikkaampien puhua.

Vierailija
299/664 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa katsoa Niilo22:ta!

Vierailija
300/664 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimitus kertoo totuuden.

Sisi sen minkä me haluamme kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän