Marin sanoi Orpolle: Te esitätte kaikkien köyhimmille keppiä ja raippaa jälleen kerran
Syyttelyn sijaan olisi kiva tietää mitä Marin tarjoaa köyhille. Meinaako ottaa taas lainaa vai mikä on suunnitelma? Outoa lähteä vaaleihin vain vastustamalla muiden politiikkaa ilman omaa teemaa.
Kommentit (664)
No mitä muuta se Marin on nyt köyhille tai keskituloisille antanut kuin veronkorotuksia,lisää valtionvelkaa ja lisää vapaudenriistoa?
Saiko Petteri jo suunsa auki vai jäikö taas alle? Onko tästä miehestä mihinkään? Ei hyvältä näytä...
Annas kun arvaan. Raippaa köyhille, vammasille, opiskelijoille ja eläkeläisille, helpotuksia suuryrityksille ja suurituloisille. Lopputuloksena Suomi ottaa yhä lisää velkaa. Kiitos Petteri "talousosaaja" Opro etukäteen!
Jos Orpo ei pärjää Marinille, ei kai hän pärjää Putinillekaan?
Vierailija kirjoitti:
Orpo sanoikin olevansa huolissaan suurituloisten pärjäämisestä. Se, mitä ongelmia suurituloisten pärjäämisessä on, ei selvinnyt. Toivottavasti joku tiedustelee vaalitenteissä mistä suurituloisten ongelmista Orpo tarkkaan ottaen on huolestunut valtionhallinnon tasolla.
Teemun sähkölasku huolestuttaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä keskituloinen en ole saanut Marinin hallituksen aikana minkäänlaista tukea mistään. En tule myöskään saamaan sähkötukea. Ja minä olen Marinin mukaan se vuorineuvos.
Onneksi olkoon uudelle vuoroneuvokselle!
Teitä tulikin paljon lisää Marinin määritelmän mukaan.
Minä sanoisin Sannukalle, että sinä tuhoat taloutemme.
Marin ei valitse hallitusta. kansa valitsee. kansa ei valinnut Sannaa viimeksikään, kansa valitsi Rinteen. Sdp rssi homman ohittamalla kansan tahdon, pieleen meni.
Luuleeko Marin todella, että ne muutama kymmenen vuorineuvosta maksavat tuloveroja? Tai että heitä kepittämällä muutenkaan mitään hyvää saataisiin aikaan?
Multa meni Sanna kilarit tänään ohi, näkeekö ne vielä jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan, jolloin keskustelupalstat olivat uusia ja oli vaalit tulossa. Silloisen KTV:n pääluottamusmies (nyk. JHL/SAK) kertoi, että liittoon kuuluvien pitää mennä kehumaan SDP:tä palstoille. Nyt yht'äkkiä palstalle on ilmaantunut joukko Marinia ja demareita kehuvia kommentoijia. Tulee ihan vanhat ajat mieleen. Propagandaa SAK:n riveistä.
ja missä näitä Sanna Marinia KEHUVIA aloituksia on kun olen 4 vuoden aikana nähnyt 4/pv asiattomia aloituksia eli yli 5700 aloitusta samasta aiheesta.
joka päivä sitä marinituubaa tulee.
Olen äänestänyt aiemmin SDP:tä, mutta en varmasti äänestä näissä vaaleissa. En hyväksy Marinin käyttäytymistä ja käytöstapojen puutetta. Äänestän ennemmin persuja tai mitä muuta puoluetta tahansa. Puheenjohtajan pitää vaihtua ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Multa meni Sanna kilarit tänään ohi, näkeekö ne vielä jostain?
Meni jo mutta eiköhän meidän prinsessaministeri huomenna taas raivoa jossain. Onkohan sillä kaikki hyvin? Eihän tuo ihan terveeltä vaikuta.
Kokkareet jos leikkaisi kaikesta, ostovoima vähenee entisestään ja rikas kauppias köyhtyy.
Millä tavalla Marin on laittanut Suomen terveydenhuoltoa kuntoon? Neljä vuotta on mennyt. Tilanne on huonompi kuin koskaan. Olen entinen SDP:n äänestäjä.
Hiljaa köyhät ja antakaa meidän parempien ihmisten eli rikkaampien puhua.
Meidän toimitus kertoo totuuden.
Sisi sen minkä me haluamme kertoa.
Orpo kertoi olevansa kulukuurin kannalla, mutta Saarikon esitys asuntolainan korkovähennyksen palauttamisesta sai kannatusta. Monellako rattailla Petteri ja kokoomus oikein ratsastaa.