Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudestaan yhteen muutto? Kokemuksia?

Vierailija
13.01.2023 |

Ollaan seurusteltu koko nuoruutemme miehen kanssa. Asuimme aikoinaan yhdessä muutaman vuoden, mutta riitojen takia muutimme erilleen ja erosimme. Palasimme kuitenkin yhteen muutaman. Ollaan nyt mietitty josko muutettaisiin takaisin yhteen.. Minua vähän jännittää ja mietityttää vaikka olemmekin kasvaneet paljon. Aikoinaan riitamme oli niin henkisiä kuin fyysisiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aikaa yhteenpaluusta? Olitteko kokonaan erossa 6v vai vaan asuitte erillänne? Oliko riitoja, ja millaisia ne on nyt kun asutte erillänne?

Muutama vuosi. Riitoja on muutama ollut, mutta olemme jutelleet ne halki. Ei ole ollut samanlaista kuin ennen. Emme olleet kokonaan erossa, muttemme seurustelleet. -Ap

Vierailija
22/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lopettanut miehen jos minuun koskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme 26 ja 34v. Erostamme on aikaa 6 vuotta.

Ehkä tosiaan on kannattavaa vain jatkaa vielä omissa asunnoissa. -Ap

Miten olette seurustelleet koko nuoruutenne, kun ette ole olleet samaan aikaan nuoria? Erositte kun olit 20 ja mies 28, ja olitte yhdessä muutaman vuoden? Seurustelun alkaessa olet ollut 16 ja mies 24? Ei kuulosta normaalilta tämä kuvio millään tavalla.

Tuossa iässä en näe ongelmaa. Ollut tavallista kautta aikain. Itse luulen, että ovat olleet 17/18 ja mies 25/26.

Miten saat tuohon yhtälöön sovitettua useamman vuoden seurustelun avoliiton, kun homma on päättynyt silloin kun ap on ollut 20?

Vierailija
24/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin epäilyttää, älkää muuttako ainakaan vielä. Vai mitä etuja ja iloja yhteenmuutto teille toisi?

Vierailija
25/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olette seurustelleet koko nuoruutenne, kun ette ole olleet samaan aikaan nuoria? Erositte kun olit 20 ja mies 28, ja olitte yhdessä muutaman vuoden? Seurustelun alkaessa olet ollut 16 ja mies 24? Ei kuulosta normaalilta tämä kuvio millään tavalla.

Tuossa iässä en näe ongelmaa. Ollut tavallista kautta aikain. Itse luulen, että ovat olleet 17/18 ja mies 25/26.

Miten saat tuohon yhtälöön sovitettua useamman vuoden seurustelun avoliiton, kun homma on päättynyt silloin kun ap on ollut 20?

Ap ja mies erosivat 6 vuotta sitten ja olivat 2 vuotta erillään ja palasivat yhteen. Ap on siis ollut 16 tai 17.

Vierailija
26/26 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja mies erosivat 6 vuotta sitten ja olivat 2 vuotta erillään ja palasivat yhteen. Ap on siis ollut 16 tai 17.

"Ollaan seurusteltu koko nuoruutemme miehen kanssa. Asuimme aikoinaan yhdessä muutaman vuoden."

Ap, minkä ikäinen olit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä