Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja sattumuksia

Vierailija
13.01.2023 |

Kertokaa kummallisia yhteensattumia, joita olette kokeneet. Mulla tulee mieleen seuraavat:

1. Vuosia sitten opiskelijana oli yhtenä päivänä tiedossa hammaslääkäri ja myöhemmin joku ryhmätyötapaaminen. Väsytti ja harmittelin mielessäni, että voispa vaan jäädä kotiin. No, kohta muutaman minuutin sisään kilahti puhelimeen peruutukset molemmista sairastapausten vuoksi.

2. Teininä käveltiin kaverin kanssa ulkona, kun puolituttu poika ajoi pyörällä ohi reteästi ilman käsiä. Vitsillä aloin osoitella häntä käsilläni ja hokea kuin manaten että "kaadu, kaadu" ja eikö hän melkein heti kaatua rämähtänyt maahan. Ja hän oli jo suht kaukana enkä kovaan ääneen puhunut, eli ei mitenkään voinut esim. häkeltyä siitä.

3. Olin leikkipuistossa lapsen kanssa, kun katsoin, että onko eräs isä vuosien takaa tuttu henkilö, jotan en ollut nähnyt tai ajatellut sen koommin. Hän ei ollut, ja lähti pian pois. No, meni hetki ja tuo ihminen, joksi olin häntä luullut, tuli OIKEASTI sinne puistoon! Tämä viimeinen oli oikeasti aivan käsittämätöntä ja ällistyttävää.

Olis kiva kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän