Mies arvostelee ulkonäköäni
Mikä hitto vaivaa kohta nelikymppistä miestä, joka on alkanut vaatia minulta meikkaamista, hiusten värjäämistä, ripsipidennyksiä ja uusien vaatteiden ostamista? Ollaan oltu kuitenkin yhdessä useampi vuosi, oma työni on ollut koko ajan samaa fyysisesti rankkaa työtä joka ei vaadi laittautumista eli olen pukeutunut ja näyttänyt koko ajan samalta. Ripsipidennyksistä luovuin ajat sitten koska ne on kalliit. Mies itse pukeutuu lähinnä työvaatteisiin eikä todellakaan ole itsekään tarkka ulkonäöstää.
Kommentit (13)
Haluaa vaihtelua
Suosittelen laittautumaan
Voisit kysyä mieheltä rahallista avustusta, kerta hän itse noita sinulta haluaa. Varmaan yllättyisi kuinka paljon voi palaa rahaa kaikkiin noihin kuukaudessa. Mielestäni olisi pelkästään kohtuullista.
Voisit vastaavasti kertoa parannusehdotuksia hänestä.
Sano, että ok sopii kunhan hän maksaa ehostuksesi. Katsotaan mitä sitten sanoo! Itse kyllä sanoisin, että jos en kelpaa tällaisena niin ovesta pääsee aina ulos.
Mies vaihtoon. Niin itsekin tein. Toki ennen tätä kerroin, miten miehen pitäisi itse parannella ulkonäköään. Tästä hän tietenkin suuttui.
Sano sille mätipäälle, että hommaa itselleen nuken ja pukee ja laittaa sitä mieleisekseen, sinä et ole mikään hänen esineensä tai koristeensa, vaan erillinen ihminen.
Heitä mäkeen tuollainen mies. Hän ei arvosta sinua, ja tuollaiset vialliset yksilöt eivät muutu koskaan.
Miehellä joku keski-iän kriisi? Sano hänelle, että samalla voi itse laihduttaa, uudistaa vaatekaapin, käydä parturissa ja ostaa uusia hajuvesia niin sinäkin jaksat hänen seuraansa paremmin.
Mitä hän vastasi, kun kysyit häneltä?