Kerro kolme matkakohdetta jonne haluaisit joskus tulevaisuudessa mennä jos raha ei olisi este!
Minulla:
USA Road Trip
Australia / Uusi-Seelanti / Tyynenmeren saaret -risteily tms
Keski-Amerikan kiertomatka
Kommentit (32)
Uusi-Seelanti, Malediivit, New York
Niin kauan kun en raaski lentää ykkösluokkassa, jää haaveeeksi. En kestä enää pitkiä lentoja ahtaasti istuma-asennossa.
Olen jo käynyt noin 40 maassa ja parin vuoden päästä alan toteuttamaan kalleimpia haaveitani. Haluan mennä Niilin risteilylle, Keniaan safarille, ajaa autolla New Yorkista San Franciscoon ja mennä Etelämantereen risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen vain keskituloinen, niin pystyn matkustamaan sinne minne haluankin. Pitkille lennoille en lähde, joku Kanarian matkan 6 tuntia on minulle aivan äärirajoilla istua ahtaassa tilassa ilman mahdollisuuksia liikahtaa.
Kannattaa satsata business-luokkaan. Se on aivan upeaa kun voi nukkua makuuasennossa tyynyn ja peiton kanssa. Palasin juuri pitkältä matkalta, ja nukuin hyvät 8 tunnin yöunet koneessa.
Japani, lähinnä Tokio. Anime, Manga ja Videopelit on lähellä sydäntä joten tokioon olisi ihanaa päästä.
Britit, paras ystäväni asuu siellä joten olisi kiva mennä kyläilemään ja samalla kierrellä paikkoja.
Joku pitkä risteily luksusristeilijällä.
N. 39
Japanin kiertomatka.
Keski-Euroopan kiertomatka.
Etelä-Amerikan kiertomatka.
Meksiko-Brasilia-Argentiina- akseli.
Australia-Uusi-Seelanti
En osaa valita olisiko kolmas lomakohde Afrikan safareilla kiertely tai Aasian mantereet.
Joku tyynen meren paratiisisaari
Karibia
Itä-Afrikka, esim.Tanzania
Loiren laakson linnakierros, Alppivaellus kesällä uudelleen ja Portugalin viiniialueet
Pääsiäissaaret
Macchu Picchu
Kolmas onkin vaikeampi. Olen käynyt Yhdysvalloissa ja Australiassa, voisin kierrellä niissä pidemmän reissun. Mutta esim Väli-Amerikan intiaanien raunioalueita voisi kierrellä laajemmalti. Meksikossa olen aiemmin reissannut 3 viikkoa.
-Asuntoautolla Eurooppaan min. 1kk
-Jokiristeily Euroopassa
-Etelä-Karibian risteily
USA road trip
Miami ( tänne menen pian )
Comojärvi ( ensi kesänä )
Siis lempi haaveiluaiheeni tietysti