Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kolme matkakohdetta jonne haluaisit joskus tulevaisuudessa mennä jos raha ei olisi este!

Vierailija
13.01.2023 |

Minulla:
USA Road Trip
Australia / Uusi-Seelanti / Tyynenmeren saaret -risteily tms
Keski-Amerikan kiertomatka

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempi haaveiluaineeni 😊

Lähtisin muutaman viikon eläinten ja luonnon tarkkailu luxus-safarille ehkä E-Afrikkaan, Keniaan tai Zimbabween. Sellaiselle luonnonsuojelusafarille, jossa ei metsästetä.

Kuukausi Bora Boralla Ranskan Polynesiassa. Asuisimme sellaisessa kristallinkirkkaan veden päälle puusta rakennetussa ultaluxushuvilassa, jonka yläkerrasta voi liukua vaikka aamu-uinnille omaa vesiliukumäkeä pitkin.

Sitten vielä kosmopoliitin kiertomatka maailman kymmeneen suurimpaan kaupunkiin: Tokio, NY, Mexico, Soul, Mumbai, Sao Paolo, Jakarta, Los Angeles, Osaka ja Delhi. Osa näistä on jo nähtykin, mutta olisi ihana viettää muutama päivä joka kohteessa ja sitten singahtaa seuraavaan.

Siis lempi haaveiluaiheeni tietysti

Vierailija
22/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti, Malediivit, New York

Niin kauan kun en raaski lentää ykkösluokkassa, jää haaveeeksi. En kestä enää pitkiä lentoja ahtaasti istuma-asennossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt noin 40 maassa ja parin vuoden päästä alan toteuttamaan kalleimpia haaveitani. Haluan mennä Niilin risteilylle, Keniaan safarille, ajaa autolla New Yorkista San Franciscoon ja mennä Etelämantereen risteilylle.

Vierailija
24/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen vain keskituloinen, niin pystyn matkustamaan sinne minne haluankin. Pitkille lennoille en lähde, joku Kanarian matkan 6 tuntia on minulle aivan äärirajoilla istua ahtaassa tilassa ilman mahdollisuuksia liikahtaa.

Kannattaa satsata business-luokkaan. Se on aivan upeaa kun voi nukkua makuuasennossa tyynyn ja peiton kanssa. Palasin juuri pitkältä matkalta, ja nukuin hyvät 8 tunnin yöunet koneessa. 

Vierailija
25/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani, lähinnä Tokio. Anime, Manga ja Videopelit on lähellä sydäntä joten tokioon olisi ihanaa päästä. 

Britit, paras ystäväni asuu siellä joten olisi kiva mennä kyläilemään ja samalla kierrellä paikkoja.

Joku pitkä risteily luksusristeilijällä.

N. 39

Vierailija
26/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin kiertomatka.

Keski-Euroopan kiertomatka.

Etelä-Amerikan kiertomatka.

Vierailija
27/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko-Brasilia-Argentiina- akseli.

Australia-Uusi-Seelanti

En osaa valita olisiko kolmas lomakohde Afrikan safareilla kiertely tai Aasian mantereet.

Vierailija
28/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyynen meren paratiisisaari

Karibia

Itä-Afrikka, esim.Tanzania

Vierailija
29/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiren laakson linnakierros, Alppivaellus kesällä uudelleen ja Portugalin viiniialueet

Vierailija
30/32 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäissaaret

Macchu Picchu

Kolmas onkin vaikeampi. Olen käynyt Yhdysvalloissa ja Australiassa, voisin kierrellä niissä pidemmän reissun. Mutta esim Väli-Amerikan intiaanien raunioalueita voisi kierrellä laajemmalti. Meksikossa olen aiemmin reissannut 3 viikkoa.

Vierailija
31/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Asuntoautolla Eurooppaan min. 1kk

-Jokiristeily Euroopassa

-Etelä-Karibian risteily

Vierailija
32/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset