Iholla 2023
Nyt muutaman jakson katsonut ja päällimmäiseksi nousee Elina G. Itse ahdistuisin noin iilimatomaisesta käytöksestä. Koko ajan kiinni Anskussa, koko ajan pitää Ellille vakuutella, hemmotella yms. Todella rasittava tyyppi toi ellu
Kommentit (129)
Tuure on niin rakastunut itseensä, että meinaa haljeta.
Sarahan on kova ammattilainen kun saa mainoskuvaukset kerralla purkkiin . Ihailen tuollaista ammattitaitoa. Eipä vaan paljon aikaa että saa työt tehtyä ja rahantuloa ei voi estää.
Sara Siepille sopisi kyllä pudotus todellisuuteen eli työ siivoojana tai lähihoitajana. Saisi unohtaa tuon luksuselämän ja pinnallisuuden ja olisi hyvä, jos joutuisi tajuamaan, millaista elämä köyhänä työttömänä tai raskaassa huonossa työssä on. Muutenkin tälle naiselle tekisi hyvää, jos joutuisi tekemään sitäkin mikä ei huvita tai josta ei saa mainetta ja mammonaa. Onko tehnyt päivääkään oikeita töitä tai onko mitään koulutusta?
Miksi itse en saa viettää tuollaista elämää kuin Sara Sieppi vaan joudun elämään köyhänä työttömänä, tekemään paljon kotitöitä ja huolehtimaan paljon asioista sekä vanhasta ja sairaasta sukulaisesta, vaikka en tähän pysty ja olisin itsekin avun tarpeessa?
Mulla ei ole mitään tilausta tuonne, joten en ole vielä nähnyt noita jaksoja. Luin kuitenkin jonkun iltapäivälehden jututn siitä, kuinka Ellu alkoi kiukutella Anskulla, kun Ansku ei ollut yöllä halunnut nukkua Ellussa kiinni helteen takia. Ellu ei millään ymmärtänyt että miksi, ja jäi vaan loukkaantuneena jankuttamaan kuinka Anskun olisi pitänyt nukkua kiinni Ellussa kaikesta huolimatta, oli hellettä tai ei.
Tsiisus, mulla lähtisi järki tuollaisess, ettei edes yöllä saa nukkua rauhassa. Helteellä menee muutenkin hermo ja on ärsyttävän nahkeaa ja kuumaa nukkua jo ihan yksinkin, saati sitten, että joku olisi siinä kiinni.
Elli on niiiiin omistushaluinen että mua alkaa ahdistaa jo ruudun tältäkin puolelta
Mä en jaksaisi Ellun kaltaista kumppania päivääkään
Vierailija kirjoitti:
Sara Siepille sopisi kyllä pudotus todellisuuteen eli työ siivoojana tai lähihoitajana. Saisi unohtaa tuon luksuselämän ja pinnallisuuden ja olisi hyvä, jos joutuisi tajuamaan, millaista elämä köyhänä työttömänä tai raskaassa huonossa työssä on. Muutenkin tälle naiselle tekisi hyvää, jos joutuisi tekemään sitäkin mikä ei huvita tai josta ei saa mainetta ja mammonaa. Onko tehnyt päivääkään oikeita töitä tai onko mitään koulutusta?
Miksi toivot hänelle kurjaa elämää? Mitä pahaa hän on tehnyt sinulle? Menestynyt ihan omalla työllään. Sekö sinua suututtaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sillä tiedolla tekisi?
Suurin osa ihmisistä osaa käydä töissä ja saa siitä ihan hyvää palkkaa. Miten heille tekisi hyvää nähdä, mitä köyhyys on? Sitä näkee kaduilla päivittäin.
Sara maksaa kuussa tuhansia euroja veroja joilla niille köyhille saadaan elatus, oletko ajatellut sitä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse en saa viettää tuollaista elämää kuin Sara Sieppi vaan joudun elämään köyhänä työttömänä, tekemään paljon kotitöitä ja huolehtimaan paljon asioista sekä vanhasta ja sairaasta sukulaisesta, vaikka en tähän pysty ja olisin itsekin avun tarpeessa?
Kateus tekee ihmisestä sisäisesti ruman
🇺🇦🇮🇱
Voi olla, ettei Ellugeetä jaksa koko kautta katsoa
Ellun tyttis puhuu puhuu pikkutyön äänellä.
Ei ollu kovin kiinnostavia tyyppejä. Luin sen Ellun kirjan ja se melkein riitti
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olisin ansainnut luksuselämän kaiken kokemani ikävän ja kuormittavuudeen sijaan. Ei ole oikein, että joudun toimimaan käytännössä omaishoitajaa kun en pysty huolehtimaan edes itsestäni tai saa tarvitsemani apua edes omiin ongelmiini. Itsellänikin on siis diagnooseja. Silti kaikkien mielestä kurja elämäni on ihan oikein ja jotenkin oma valintani. En valinnut tätä elämää tai sitä, että synnyin ns. erityislapsena, omassa lapsuudessani niitä ei tosin diagnosoitu nykyisellä tavalla, ongelmiani ja olen monta kertaa kertaa olevani erittäin ahdistunut ja kuormittunut, enkä halua, enkä pysty toimimaan käytännössä omaishoitajana. Rooliani pidetään kuitenkin selvyytenä, eikä kukaan tee mitään tilanteen muuttamiseksi. En voinut vaikuttaa omaan syntymääni ja on kurjaa, että siitä tällä tavalla rangaistaan.
Luulin että tää iholla näkyy vain discoveryltä.. nyt huomasin että näkee myös ilmaiseksi tv5. Eikö tää ennen ollutkin vaan maksullisena discoverylla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toivot hänelle kurjaa elämää? Mitä pahaa hän on tehnyt sinulle? Menestynyt ihan omalla työllään. Sekö sinua suututtaa?
Mä en myöskään ymmärrä ajatusmaailmaa että toivotaan toiselle pahaa koska itsellä ei ole hyvä olla. Ikään kuin kaikilla tulisi olla yhtä kurjaa. Miksei voi olla vain iloinen muiden puolesta. Jos joku on onnistunut omalla työllään menestymään ni miten se on keneltäkään muulta pois. Onhan sarakin ollut oikeissa töissä. Oli siwan kassalla ennen kun tuli kuuluisaksi.
Ellu on sellainen eukko, että jos/kun ero joskus tulee, niin se muuttuu hankalaksi.. ei ole Anskulla luvassa helppoa.
Jo mainoksetkin ällöttää.. Samat gayt joka paikassa ja julkisuutta lisää miten vaan sitä saa..
Sama fiilis. Todella ahdistava persoona tuo Ellu. En kestäisi päivääkään tuollaisessa suhteessa, ei jää tilaa edes hengittää. Tuntuu että Ansku on täysin alistettu.