Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys!

15.11.2006 |

Olen taustalla seuraillut keskusteluja eri ryhmissä jo pidemmän aikaa, mutta nyt päätin kirjoittaa, kun huomasin, että täällä on niin monella takana kemiallisia raskauksia.

Meillä yritys alkoi 03/06 ja heti ekasta kierrosta plussasin, raskaus päättyi kuitenkin rv 6 ja lääkäri totesi, että kyseessä oli mitä todennäköisimmin kemiallinen raskaus. Toinen kerta oli kuukausi sitten, km samoin rv 6. Tällöinkin lääkäri totesi sen kemialliseksi raskaudeksi.

Toisaalta pitäisi tietysti olla hirveän onnellinen, että tärppää ylipäätään, mutta toisaalta olen vähän huolissani noista kahdesta epäonnistuneesta alusta. Voivathan ne olla ihan sattumaakin, mutta mitä jos taustalla onkin joku isompi ongelma?

Mitä te pohditte kokemistanne kemiallisista raskauksista ja mitä lääkäri on teille sanonut? Minulle hän totesi, että kolmannen kerran jälkeen tehdään molemmille kromosomitestit ja katsotaan, etteivät kromosomit ole epäsopivat yhteen.

Odotan innoissani seuraavaa plussaa, mutta on varmasti ihan kamalaa odottaa plussan jälkeen muutama viikko ja katsoa toistuuko epäonninen historia.

Plussaonnea kaikille, ja erityisesti oikein vahvoja plussia. Olen saanut heikoista tarpeekseni!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo,viestin piti mennä elokuumeilijoihin, kun siellä oli niitä kemiallisia raskauksia, mutta onnistuinkin laittamaan sen tänne... No, ehkä saman kokeneet löytävät viestini täältäkin.

Vierailija
2/2 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä missä tarkkaan ottaen raja kulkee, mutta rv5-6 on minusta jo alkuraskauden keskenmeno eikä ns kemiallinen raskaus jossa munasolu vain hipaisee kohdunseinää. Syystä, että onhan noilla viikoilla alkio kerinnyt jo kiinnittymään.

mutta arvauksena ihan epäilisin, että sulla vois olla ongelmia juuri tuon kiinni pysymisen kanssa ja siihen saattaa olla syynä esim liian alhainen keltarauhashormonitaso joka on onneksi helppo hoitaa.

Mulle on näistä sanottu, että sehän on hyvä että edes hedelmöitys tapahtuu. Itse en enää kohta tiedä onko sekään hyvä, jos ei kerran kaveri matkassa pysy.

Aika jännä, että ensimmäiseks sun lekuri laittas kromosomitesteihin. kun kuitenkin kai yleensä aloitetaan perusverikokeilla, lh, fsh, kilpirauhaskokeet ym.

Toivottavasti syy löytyy tavalla tai toisella ja pääset mahdollisimman pian nauttimaan täydestä 40:stä viikosta! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla