Sossu pakottaa: päidearviointi
Mitä vittua mä teen vai pitäiskö antaa mennä kuin vaan ennenkin? Huoltajuutta en ole antamassa.
Kommentit (28)
No mitä sä vedät ja kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
No koskaan en mitään eikä kukaan ole siitä huolta kantanut.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini julkaisitaan hyväksynnän jälkeeen.
Tätä tapahtuu mutta vain tässä keskusteluilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä miksi minulta tentataan mitä vedän ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu palstan asiaan. Seuraa tunti kaksi hyvää keskustelua ehkä jonka jälkeen keskustelu katoaa kuten palstan luontoon kuuluukin.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.
Sossu antaa vanhemmuuden sille kumpi on enemmän kännissä?
Kyllä ne normaalit ruokajuomat kuuluvat tavallisesti normaalin ihmisen aterialle.
SääntöSuomi sossut kyttää freedomsseja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä miksi minulta tentataan mitä vedän ja miksi.
Tuntuu jotenkin urpolta että pitää vetää monta ihmistä samaan tilaan ja sitten niille kerrotaan sama asia.
Lasten hoito ilman viinaa on teeskentelyä vaan!
Mikäli kykenet yhteistyöhön sosiaalihuollon ja eksäsi kanssa, niin ei huoltajuutta viedä sinulta vaikka olisit rapajuoppo. Eikä kovin vähällä viedä vaikka olisit yhteistyökyvytön. Mutta suosittelen, että hoidat yhteistyön asiallisesti. Oma asenne vaikuttaa/vaikeuttaa hyvin paljon.
En ole pädeongelmainen. Muutama olut vaan iltaisin ja hiema kukkaa.
T:AP
Vierailija kirjoitti:
Olet siis narkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin urpolta että pitää vetää monta ihmistä samaan tilaan ja sitten niille kerrotaan sama asia.
Sääntö-soomi. Koneiston runtelemaksi joudut jos haluaa olla psyko niinkuin ennenvanhaan. Tyhma saa olla mutta ei tyhmä jos saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jahka laillista, koko ilta kukkaa, sanoisin.
On noihin arviointeihin joutunut ihmisiä jotka eivät käytä mitään laitonta ja joilla on maksa-arvot ja muutkin labrat kunnossa.