Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin kokemuksia Ryanair-lentoyhtiöstä?

Lontooseen
12.01.2023 |

Katselen lentoja Lontooseen ja tuolla olisi halvemmat liput kuin parissa muussa, mutta mietin, että onko ihan luotettava lentoyhtiö? Halpalentoyhtiöhän se on, mutta säästöä tässä nyt etsitään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lentänyt. Lyhyillä Euroopan lennoilla menettelee, ei ole bussia kummempi, eikä ole mitään mielikuvaa tarjoilusta, eli sitä ei varmaan ollut ollenkaan. Jos on kotoa pitkä matka kentälle, niin ota eväät mukaan. Kyllä sen muutaman tunnin nyt istuu "Rynkyssäkin".

Ainoa miinuspuoli on, että halpaan hintaan liittyy usein halvempi lentokenttä, eli saattaa olla pitempi matka kentältä keskustaan. Tämä kannattaa ottaa huomioon ainakin, jos paluulento lähtee aamulla, niin sinne joutuu lähtemään ehkä jo aamuyöstä, ja taksille voi tulla hintaa, jos ei julkisilla vielä pääse. 

Kentät ovat usein hevonkuusessa olevia entisiä sotilaskenttiä tms. Lontoossa tietysti Stansted ja junamatka sinne maksaa maltaita.

Vierailija
42/62 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri matkusti kahden pienen lapsen kanssa Ryanairilla ja vannoi sen jälkeen, että ei koskaan ikinä enää. Kaikki meni pieleen (en jaksa listata tässä) ja henkilökunta oli äärettömän tylyä.

Minulle ihan sama vaikka viskelisivät sämpylät ja juomat syliin koska säästöä tulee satoja euroja verrattun ns parempiin yhtöihin.

Mitkä sämpylät ja juomat? Ei sieltä saa syötävää. Ota omat eväät. Meillä oli viimeksi pizzaa ja kokista mukana.

Saahan. Ruoka on luokkaa sämpylät ja sipsit, mutta kuitenkin. Ainakin kaikilla lennoilla, joilla olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on matkatavaraa niin kannattaa hyvinkin varata kalliimpi lipputyyppi. Liput ovat halpoja mutta matka Lontoon keskustaan on kallis.

Kannattaa valita halvin lippu ja siihen ostaa erikseen tarvittava laukku.

Vierailija
44/62 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku lähiaikoina Ryanairilla matkustanut sanoo, että onko käsimatkatavarana kuljetettava tuo isompi 55x40x20 cm matkalaukku sentin päälle? Itse kuljen nyt ekaa kertaa Ryanairilla ja kaikilla muilla lentoyhtiöillä mun vanha laukku on mennyt käsimatkana, mutta mittanauhan kanssa on Ryanairille noin 1,5-2 cm liian korkea (sisältäen renkaat ja kahvat niin kuin pitääkin). Muuten mun laukku onkin esim. leveydeltä 36 cm eli tarpeeksi kapea.

Uskallanko riskeerata ja jos tulee sanomista, paljonko voi odottaa lisäkustannuksia..?

Vierailija
45/62 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Lontoossa Ryanairilla. Paluumatkalla tuli "problems with navigation" ja piti tehdä välilasku Tukholmaan!

Vierailija
46/62 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskaan olen lentänyt ja erinomaisesti sujui. Lennot etuajassa molempiin suuntiin.

Autonvuokraus toimi kentällä hyvin ja ajeltiin Normandiaan. Oli ihan loistava valinta, niin ei tarvinnut lähteä Pariisin ruuhkiin

Itsekin menossa Normandiaan, joten tuon kentän sijainti on todella paljon parempi. Uskon kyllä, että Ryanairilla pääsee aivan råsamalla tavalla perille ja hinnat ovatmerkittävästi halvemmat.

Vierailija
47/62 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lennetty. Lennoissa itsessään ei ongelmaa. Matkatavarat oli minimaaliset ja lento ajoissa. Vierekkäiset paikat tuli 4 hengelle ilman lisämaksuja. Koskaan en kyllä enää käytä Lontooseen mennessä...

Kenttä on todellakin hornan tuutissa. Paluumatkalla Lontoossa tietenkin junalakko. Matkaa Lontoosta Stanstedille tultiin 4 tuntia 4eri kulkuneuvolla. Moni myöhästyi lennolta.  Maksan ennemmin 200 euroa enemmän ja lennän oikeasti Lontooseen. Tässä on aija lailla piilokuluja.

Vierailija
48/62 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tarkkoja matkalaukun koon kanssa. Samoin jos ostaa shuttle-kuljetuksen, laukuille on määrätty kokoraja. 

Vierailija
49/62 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

sattuuko joku tietämään Ryanairin perhelippuvaihtoehdosta. Voiko isoäiti, tytär ja hänen tyttärensä (2v) matkustaa Ryanairin perhelippuvaihtoehdolla?

Laitoin kysymyksen firman robotille ja edelleen asiakaspalveluun (jonossa 177.) 

kyselee Raija-mummi

Vierailija
50/62 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierekkäin et pääse istumaan lapsen kanssa jos et osta istuinpaikkoja. 

Vierailija
51/62 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa. Monta kertaa olen mennyt ja kyllä sillä perille pääsee. Kaikista matkatavaroista maksat tosin ekstraa ja lennät Stanstedille mikä kaeumpana keskustasta.

Vierailija
52/62 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ruokia tarvita! Syödään ennen lentoa, ja kohteessa. Nopeampaa Ryanairilla lentäminen ei ole (juuri tuon monta kertaa mainitun bussi- tai junamatkan takia) joten toisille sopii, toisille ei. 

Vierailija
53/62 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu Lontooseen meni itselläni ihan hyvin. Lentokenttäkään ei ollut erityisen kaukana keskustasta.

Vierailija
54/62 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin junalla Lontooseen, eiks jee?

Vierailija
55/62 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään kirjoitti:

JuuEI, välillä potkurikoneita jotka hajoavat alle.. Muutaman kerran joutunu jatkolennoille noilla, Ei ikinä enää tuota lentoyhtiötä.

Tää nyt on ihan potaskaa, ei Ryanairilla edes ole potkurikoneita

Vierailija
56/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa lentänyt Oulusta Teneriffalle, kaikki sujui hyvin.

Vierailija
57/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oon perille päässyt. Stanstedistä sitten bussi tai juna. 

Vierailija
58/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen lentänyt Lontooseen Ryanairilla. Bussimatka lentoasemalta (Stansted) sitten kestääkin pari tuntia Lontooseen.  

Ai no sitten ei kyllä houkuta. Gatwickistä pääsee kätevästi Lontooseen. 

Ihan helpoimmin, nopeimmin ja halvimmin pääsee Heathrown kentältä metrolla. Finnair ja BA lentää sinne. 

Vierailija
59/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, jos olet alle 150cm pitkä. pidempien jalat ei mahdu penkkien väliin

Vierailija
60/62 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen lentänyt Lontooseen Ryanairilla. Bussimatka lentoasemalta (Stansted) sitten kestääkin pari tuntia Lontooseen.  

Junalla pääsee nopeammin, mut se saattaa maksaa enemmän kuin lentolippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi