Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Pippa Laukka sanoisi jääkaappisi sisällällöstä ?

Vierailija
12.01.2023 |

Kauhistuisi vai llahtuidiko?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta hänen mielipiteensä tuon taivaallisen vertaa.

Minua taas kiinnostaisi, paljon muistakin aiheista kuin syömisestä. 

Vierailija
22/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on pippa laukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se järkyttyisi ja toteaisi, ettei ole ikinä nähnyt niin pahaa + ihmettelisi miten olen hengissä vielä näin 40v iässä ja miten pystyn käymään jotenkuten töissä.

Ekana sanoisi varmaan sen likaisuudesta.

Sitten ihmettelisi missä kaikki vihannekset on -paitsi kurkkua ja tomaattia on, joskus paprikaa.

Sitten tulisi noottia kaikista majoneeseista (paljon kyllä valkosipulimajoneesia, ehkä se valkosipuli on pitänyt mut hengissä :D).

Järkyttyisi eniten varmaan limuista: Dr Pepperiä ja Nokian Panimon mansikka Sun´n:ia ja noutopizzan jämäpaloista (puolustukseksi voin sanoa, että yksi pizza kestää mulla 3-4 päivää usein).

Luomu appelsiinitäysmehusta ei varmaan myös tykkäisi ja sanoisi sen tuhoavan mun maksan.

Jääkaapin ulkopuolelta järkyttyisi sipsipusseista, Jaffa-kekseistä ja suklaasta...

Noottia tulisi myös mun ruokarytmistä, jota ei ole. Saatan elää usein päivän syömällä vain kerran pari voileipää juustolla, kinkulla, kurkulla ja tomaatilla.

Sitten muutamana päivänä syön sitä pizzaa, yksi pizza per viikko.

Tavallaan kituutan ja sitten täytän itseäni hieman sipsillä ja suklaalla, jos heikottaa.

Ihme kyllä kerran tein suoliston kuntotestin ja lääkäri kehui miten ei ole ikinä nähnyt niin hyviä tuloksia. 

En kehdannut edes paljastaa ruokatapojani...

Olen miettinyt kyllä voiko tämä tahaton "pätkäpaastoiluni" olla syy?

Tosin voi olla, että jossain kohtaa tulee romahdus ja en tiedä, miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni.

Ehkä tarvisin Pipan meille asumaan ja pitään mulle jöötä...

Vierailija
24/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sanaton,pyörtyis

Vierailija
25/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan saisi isompia moitteita. Paljon vihanneksia ja hedelmiä, monenvärisiä. Joululta jäi yksi täysi 400 g voipaketti oveen, siitä varmaan. 

No se voikin jakaa mielipiteitä. Joidenkin lääkäreiden ja koulukuntien/tutkimusten mukaan margariini on just se paha ja voi parempi. Mm. hormonit tarvii rasvoja ja kolesterolikin on oikeasti tärkeää, vaikka toisin tavattu toitottaa. Voi on toki sitä "kovaa rasvaa", mutta siihen kun yhdistää hyviä kasvirasvoja niin voila!

Luomu oliiviöljyä, avokadoöljyä, mustakuminaöljyä jne., niin hyvä tulee!

Vierailija
26/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löytyisi paljon moitittavaa.

Vierailija
27/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin te tarvitsette kaikkia näitä kastikkeita ja maustetahnoja?

Vierailija
28/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin kurkkaamaan pakastelokeroon oikein syvässä kyyryssä.

Mestari.

Vierailija
29/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulen kokemaan pitkän ja tuskallisen kuoleman todennäköisesti joku sydänperäinen juttu tai liian korkea verenpaine.

Meetvurstia ja gotleria löytyy, oltermannia. Koskenlaskijaa.

No on mun jääkaapissa kyllä tosi paljon myös kasviksia, että ehkä nyt vähän liioittelin.

Vierailija
30/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jääkaapissa vain jämä vihanneksia, kermaviili,margariinia, sinappi, ketsuppi ja skumppaa. Teen aina alkuviikosta arkiruoat ja loppuviikosta jääkaappi on tyhjä. Huomisen eväät on töissä. Pakastimessa on vain marjoja, vihanneksia ja pakastepitsa.

Pippa olisi varmaan ihan tyytyväinen jos näkisi jääkaapin alkuviikosta. Syön terveellisesti ja värikkäästi viikolla. Tänään on ankea näky.

Vierailija
31/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihanneslokeron sisältö on nahistunut. Miksi et syönyt.

Vierailija
32/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa on tällä hetkellä kaalia, voita, bataattiperunakeittoa, amerikkalaisia kurkkuviipaleita, porkkanaa, maitoa, kermaa ja jotakin jalopenopurkkia ja semmosta. Pippa varmaan tykkäisi. Pakkasessakaan ei ole mitään epäterveellistä eikä kuiva-ainekaapissakaan! Ei mulla kyllä ole aina noin pliisu tarjonta kaapissa ja löytyy sieltä epäterveellisyyksiä usein, mutta perussetti on aika terveellistä mitä sieltä löytyy.

Vierailija
33/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa Laukeava.

Vierailija
34/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä talossa ainakin syödään! Mulla on jääkaappi aina ihan tupaten täynnä :D

Vierailija
35/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan saisi isompia moitteita. Paljon vihanneksia ja hedelmiä, monenvärisiä. Joululta jäi yksi täysi 400 g voipaketti oveen, siitä varmaan. 

No se voikin jakaa mielipiteitä. Joidenkin lääkäreiden ja koulukuntien/tutkimusten mukaan margariini on just se paha ja voi parempi. Mm. hormonit tarvii rasvoja ja kolesterolikin on oikeasti tärkeää, vaikka toisin tavattu toitottaa. Voi on toki sitä "kovaa rasvaa", mutta siihen kun yhdistää hyviä kasvirasvoja niin voila!

Luomu oliiviöljyä, avokadoöljyä, mustakuminaöljyä jne., niin hyvä tulee!

Kolesterolia ei tarvitse saada ruuasta lainkaan, koska elimistö tuottaa sitä tarvittaessa itse. Margariineissa on monenlaisia, itse käytän pääasiassa oliiviöljyä, pestoa ja erilaisia itse tehtyjä levitteitä leivän päällä. Äitini oli sydän- ja verisuonitautien tutkija, joten olen melko hyvin perillä sydän- ja verisuonitautien syntymekanismeista. Mutta ei voista tai muista kovista rasvoista tarvitse kokonaan luopua, kunhan niitä käyttää satunnaisesti juhlissa tms.

Vierailija
36/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi;

mitä syöt?

Koska menet kauppaan?

Siellä just nyt ei ole kuin 2 L maitoa ja 1 paprika.

Huomenna sen vkonlopuksi täytän.

Vierailija
37/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsat pois ja sitten kaikki onkin kunnossa.

Vierailija
38/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin häneltä, miksi hän kiristyttää naamaansa. Häntä ei meinaa tuntea. Mitä hän pakenee, vanhuuttako? Käsistään huomaa et ikää jo on.

Vierailija
39/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy tänään tehtyä pinaattikeittoa, keitettyjä kananmunia, perunoita,jauhelihaa, maitoa, mehua, fetaa, oliiveja, salaattia, porkkanaa, paprikaa, omenoita, kurkkua. Aamupalajuustoa, oltermannia, ketsuppia, suolakurkkuja, voita, grillimakkaraa, kermaa, jogurttia, mustikkakeittoa... mitähän vielä.

Sipulia, lättyhilloa, avokadoja, tuoretta pinaattia, lanttu ja palsternakka.

Mitähän tuumaisi? Aika perusruokaa.

Vierailija
40/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Pimppa Laukka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi