Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Pippa Laukka sanoisi jääkaappisi sisällällöstä ?

Vierailija
12.01.2023 |

Kauhistuisi vai llahtuidiko?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun heittää nuo perimmäiset hillopurkit ja muu hyllyn perukoille unohtunut roskiin?

Vierailija
82/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa varmaan ei mitään, kun siellä on vihanneksia, hedelmiä, normaalia kotiruokaa, kasviperäistä levitettä, vähärasvaista leikkelettä ja soijajugurttia. Pakastimessakin on paheista pelkkää jäätelöä ja kuiva-ainekaapissa suolattuja manteleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun jääkaappis on niin täynnä juustoja ja lihaa. Härregyyd!

Vierailija
84/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on pippa laukka

Hän on syömishäiriöinen lääkäri, joka opettaa muita ihmisiä kunnon tavoille. Ihmetellä täytyy, millä kompetenssilla.

Vierailija
85/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla onkin näin yliterveellinen jääkaappisi sisältö. Missä on energiaa antavat on silavat, sokeroidut jugurtit ja limsat, sekä rasvaiset ja suolaiset juustot? Kyllä ihmetellä täytyy.

Vierailija
86/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi varmaan miksi se on niin tyhjä.

Vierailija
87/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuisi. Kysyisi silmät pyöreänä, että mitä sä yleensä ottaen syöt ja oletanko tekeväni näistä aineksista täysipainoista ravintoa.

Siellä on 5cm tuore kurkkua, nyrkin kokoinen pallura jäävuorisalaattia, 400g emmental- juustoa, neljä kananmunaa, yksi teho- sportjuoma, vajaat purkilliset herkkukurkkuja, puolukka- ja vadelmahilloa, 1/2 dl ruokaöljyä ja puolikas rasia Keiju- margariinia. Oli jo eilen.. ja toissapäivänä.. oletettavasti myös huomenna, kurkkua lukuunottamatta.

Vierailija
88/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin varmaan kehut, kuinka hyvin olen omaksunut hänen opit. Löytyy vihannessose keitto (itse tehty), avokadoja, omenia, porkkanoita, perunoita, kurkkua, salaattia, levitettä, juustoraastetta, ehkä huomauttaisi 3 litran valkkaripänikästä, on vielä vähän jäljellä joulusta.

Vierailija
89/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä täälä ole ku valo?

Vierailija
90/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ihan tyytyväinen. Nyt on jäkaapissa puna- ja ruusukaalia, parsakaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa, porkkanaa, purjoa, herkkusieniä ja vihreitä papuja. Lisäksi on kanamunia, kanaa, ananasta ja maustamatonta jogurttia ja voita. Pakastelekorossa on kanaa ja kalaa, pakastevihanneksia ja marjoja. 

Vierailija
91/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottasin Pippaa lantioista kiinni ja vetäsin jäykkää munaani vasten.

Pippa olisi heti juonessa mukana ja olisi halukas rajuun seksiin kanssani.

Siksi se onkin Pimppa Laukka.

Vierailija
92/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisi. Mutta sitten pitäisi tutkia, miksi olen ylipainoinen.

Vierailija
93/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi älähtää tuolla tavoin

Vierailija
94/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalinpää, sanoisi hyvä.

Limupulloja, ei hyvä. Mutta koska en juo limua, niin siksi ne lojuvat juomattomina siellä.

Vierailija
95/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan saisi isompia moitteita. Paljon vihanneksia ja hedelmiä, monenvärisiä. Joululta jäi yksi täysi 400 g voipaketti oveen, siitä varmaan. 

No se voikin jakaa mielipiteitä. Joidenkin lääkäreiden ja koulukuntien/tutkimusten mukaan margariini on just se paha ja voi parempi. Mm. hormonit tarvii rasvoja ja kolesterolikin on oikeasti tärkeää, vaikka toisin tavattu toitottaa. Voi on toki sitä "kovaa rasvaa", mutta siihen kun yhdistää hyviä kasvirasvoja niin voila!

Luomu oliiviöljyä, avokadoöljyä, mustakuminaöljyä jne., niin hyvä tulee!

Kolesterolia ei tarvitse saada ruuasta lainkaan, koska elimistö tuottaa sitä tarvittaessa itse. Margariineissa on monenlaisia, itse käytän pääasiassa oliiviöljyä, pestoa ja erilaisia itse tehtyjä levitteitä leivän päällä. Äitini oli sydän- ja verisuonitautien tutkija, joten olen melko hyvin perillä sydän- ja verisuonitautien syntymekanismeista. Mutta ei voista tai muista kovista rasvoista tarvitse kokonaan luopua, kunhan niitä käyttää satunnaisesti juhlissa tms.

Minä en ole syönyt kolesterolia 25 vuoteen mutta silti minulla on korkeat kolesterolit, minulla on lääke joka nostaa niitä. Lääkkeeni aiheuttaa myös rasvamaksaa ja maksakirroosia, maksa-arvotkin koholla. On vissiin niin huonossa kunnossa maksa että en pysty edes alkoholia juomaan vaikka pari kertaa vuodessa haluaisinkin.

Harmittaa kun ikäni olen elänyt terveesti niin sitten lääkkeet tuhoaa terveyteni.

Vierailija
96/97 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin, täydellisen esimerkillinen. Sen Pippa sanoisi. Siellä ei ole mitään epäterveellistä, en voisi katella jääkaappia jossa olisi jotain mättöä.

Et voisi katella kun olis pakko syödä se mättö. Ei haittaa, Ihan oikein.  Syötäväksihän se mättö on sinne hommattukin eikä kateltavaksi.

En katselis muuten minäkään. Minulla on oma jääkaappi ja minä päätän mitä sinne laitetaan.

Mättö, juusto, maidot, makkarat, pizzat ym. eläinkunnan tuotteet haiseekin niin kuvottavalle.

Minulla on 100 % terveellinen jääkaapin sisältö.

Pippa varmaan kysyisi onko minulla kilpirauhasen vajaatoiminta kun olen ylipainoinen vaikka elämäntavat on terveelliset. Kyllä. Nyt paino putoaa itsestään kun sain lääkkeet.

Vierailija
97/97 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä