Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies lähtee kotia sen jälkeen kun kieltäydyin seksistä

Vierailija
12.01.2023 |

Kutsuin hänet yökylään. Onko tämä joku protesti?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä. Haluan kyllä paljon seksiä, usein enemmän kuin kukaan mies jota olen tapaillut, mutta jos menisin miehen luokse eikä mies haluaisi seksiä niin en todella lähtisi kotiin vaan jäisin hengailemaan. Sitähän voisi laittaa ruokaa, katsoa leffaa sylikkäin ja nukkua lusikassa. N30

Siispä etsi sellainen mies joka haluaa seksiä yhtä paljon. T: vähintään päivittäin haluava mies, joka on onnellisessa seksin kyllästämässä parisuhteessa.

Ei sellaisia juurikaan ole. Omat haluni ovat "hivenen" enemmän kuin kerran päivässä. Ja silti haluan myös nukkua, leffailla ja ruokailla. N30

Saako se mies haluta mitään muuta? Meillä menee illat pitkälti seksin merkeissä, niin ajattelin vaan että ajankäytöllisesti ei oikein ehdi sitten mitään muuta jos pitää paljon enemmän harrastaa ja töissäkin käydä.

Vierailija
42/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia juurikaan ole. Omat haluni ovat "hivenen" enemmän kuin kerran päivässä. Ja silti haluan myös nukkua, leffailla ja ruokailla. N30

Ja jos mies haluaa nukkumisen sijaan mieluummin hakea kaupasta mäyräkoira ja pelata kavereiden kans nettipelejä nii mies on silloin sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en saanut selvää mikset antanu persereikää tai imaissut kasseja tyhjiksi

mikä siinä oli esteenä?

aina kun exällä oli menkat se tiesi tiukkaa bebaa ja ootinkin aina sitä

Vierailija
44/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä. Haluan kyllä paljon seksiä, usein enemmän kuin kukaan mies jota olen tapaillut, mutta jos menisin miehen luokse eikä mies haluaisi seksiä niin en todella lähtisi kotiin vaan jäisin hengailemaan. Sitähän voisi laittaa ruokaa, katsoa leffaa sylikkäin ja nukkua lusikassa. N30

Siispä etsi sellainen mies joka haluaa seksiä yhtä paljon. T: vähintään päivittäin haluava mies, joka on onnellisessa seksin kyllästämässä parisuhteessa.

Saako se mies haluta mitään muuta? Meillä menee illat pitkälti seksin merkeissä, niin ajattelin vaan että ajankäytöllisesti ei oikein ehdi sitten mitään muuta jos pitää paljon enemmän harrastaa ja töissäkin käydä.

Saa toki. Molemmilla on hyvä olla omat harrastuksensa. ap

Vierailija
45/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totta kai se lähtee himaan jos ei siemenneste lennä

ja lähtee se senkin jälkeen kun saa pumpattua kullin tyhjiin. mitä sitä enää siinä loikoileen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän