Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies lähtee kotia sen jälkeen kun kieltäydyin seksistä

Vierailija
12.01.2023 |

Kutsuin hänet yökylään. Onko tämä joku protesti?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vähäseksisessä, ja lopulta seksittömässä parisuhteessa olleena, tuo "eiks me voitais vaan nukkua"- olisi jatkossa vakavan pohdinnan paikka kannattaako tämä tarina laittaa poikki heti alkuunsa. Toki hyvät syyt kuten menkat tai flunssa tai tolkuton väsymys poislukien.

Jos suhteen alussa "vain nukkuminen" on se normaalimpi olotila, niin kyllä siinä tulisi mieleen ajatus että "Hetkinen, tämähän kuulostaa kummallisen tutulta? Missäs olen tämmöistä kuullut ennenkin? Ai niin, aiemmassa parisuhteessa. Olinkos silloin onnellinen ja tyytyväinen siihen tilanteeseen? En ollut. Mihin se tilanne lopulta johti? Riitoihin, molemminpuoliseen tyytymättömyyteen, omaan henkiseen alakuloon, lopulta eroon. Haluanko kokea sen saman uudestaan? No en todellakaan halua! Miltä näyttää, onko tuon naisen kanssa turhan hyvä todennäköisyys sille että ollaan pian samassa tilanteessa kuin siinä aiemmassa suhteessa? Kyllä, siltä vahvasti vaikuttaa. No, olisiko syytä johtopäätöksiin nyt, vai odotetaanko ihmettä tapahtuvaksi? "

Eli omalta osaltani hyvin todennäköisesti, edellä kerrotuista syistä, nainen voisi jatkossa nukkua ilman minun häiritseviä seksialoitteita.

Vierailija
22/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on odotuksena seksi, jos naisen kutsun luokseni tai menen hänen luokseen. Ja varmasti molemmilla on. Näin on ollut jokaisessa suhteessa avioeron jälkeen. Yksinään saa nukkua ihan riittävästi muutenkin. 40 v jälkeen ei ole aikaa tuhlattavaksi seksittömiin suhteisiin.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enää etsi kumppania vaan olen pariutunut. Olisi aika ahdistavaa jos pelkästään toisen luokse kylään tulemalla tai menemällä olisi tietämättään sitoutunut seksiin.

Vierailija
24/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en enää etsi kumppania vaan olen pariutunut. Olisi aika ahdistavaa jos pelkästään toisen luokse kylään tulemalla tai menemällä olisi tietämättään sitoutunut seksiin.

Luulisi useimpien ymmärtävän, mitä eroa ehkä on kylään ja yökylään kutsumisessa....

Vierailija
25/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi useimpien ymmärtävän, mitä eroa ehkä on kylään ja yökylään kutsumisessa....

Mutta juurihan kirjoittaja nro 22 puhui vain luokse kutsumisesta?

Vierailija
26/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona lämmin, pehmeä ja liukas Fleshlight odotamassa.

sekä ylilaudan mielenkiintoiset keskustelut.

Unohtamatta vauva.fi:n seksipalstaa

Vierailija
27/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös niin, että mies on oikeasti kiinnostunut sinusta. Siksi haluaa heti alkajaisiksi näyttää, ettei tule pitämään siitä, jos pyrit ottamaan ilmoitusluontoisesti haltuusi seksistä päättämisen. Parisuhteessa myös seksistä keskustellaan...

Seksiä on silloin kun molempia fyysisesti haluttaa, ei siitä tarvitse keskustella.

Vierailija
28/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös niin, että mies on oikeasti kiinnostunut sinusta. Siksi haluaa heti alkajaisiksi näyttää, ettei tule pitämään siitä, jos pyrit ottamaan ilmoitusluontoisesti haltuusi seksistä päättämisen. Parisuhteessa myös seksistä keskustellaan...

Seksiä on silloin kun molempia fyysisesti haluttaa, ei siitä tarvitse keskustella.

Oletan että he keskustelivat kerta mies lähti pois kun ei saanut seksiä.

Vierailija
29/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eiks me voitais vaan nukkua?" 

"Totta kai voidaan" 

"Minne sä nyt oot menossa?"

"Kotiin."

"Niin mutta miks, mähän kysyin että eiks me voida vaan nukkua, ja sä sanoit että se on okei?"

"Niin sanoin. Sinä nukut kotonasi, ja minä nukun kotonani."

On vähän tylyä mutta kyllä mäkin naisena ihmettelisin jos ei olisi yökylän yhteydessä seksiä. Se kuuluu kyllä asiaan ellei sitte oo joku muu agenda siinä sovitusti. Siis jos ollaan jonkinlaisessa suhteessa, tuskin muuten yökylääkään haluttaisiin

Vierailija
30/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua panettaa niin odotan että nainen tekee asialle jotain. Jos naista panettaa niin minä teen sille asialle jotain. Olen parisuhteessa ja hyvässä sellaisessa, koska meillä toimii asiat noin.

Vierailija
31/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti, en tapailisi tätä naista enempää.

Vierailija
32/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ymmärrä. Haluan kyllä paljon seksiä, usein enemmän kuin kukaan mies jota olen tapaillut, mutta jos menisin miehen luokse eikä mies haluaisi seksiä niin en todella lähtisi kotiin vaan jäisin hengailemaan. Sitähän voisi laittaa ruokaa, katsoa leffaa sylikkäin ja nukkua lusikassa. N30

Vierailija
33/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olen sinkku kuin vähäseksisessä suhteessa. Miksikö? Yksin sitä on TYYTYVÄINEN, mutta suhteessa jossa toinen ei ensinnäkään halua seksiä en voi kuvitella eläväni ollenkaan. Toiseksi jos jomman kumman tekee seksiä mieli, niin LUULISI että se toinen tarjoaa helpotusta edes auttavan käden muodossa. Jos edellä mainitutasiat eivät täyty, suhde LASKEE minun elämänlaatua. Ennen kuin painat alapeukkua, niin kannattaa miettiä haluatko parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka kärsii kanssasi tai sinä itse kärsit.

Vierailija
34/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä. Haluan kyllä paljon seksiä, usein enemmän kuin kukaan mies jota olen tapaillut, mutta jos menisin miehen luokse eikä mies haluaisi seksiä niin en todella lähtisi kotiin vaan jäisin hengailemaan. Sitähän voisi laittaa ruokaa, katsoa leffaa sylikkäin ja nukkua lusikassa. N30

...ja vuoden kuluttua tästä olisi otsikko seksipalstalla: "Mieheni ei halua seksiä kanssani, tämä puutteessa eläminen alkaa käydä hermoille. Mikä neuvoksi?"

Vierailija
35/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus valita nukkumapaikkansa!

Vierailija
36/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu alkaa, kutsu yökylään, ei minkäänlaista seksiä, tapailu loppuu tai kyse on ystävyydestä.

Vierailija
37/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä etsi sellainen mies joka haluaa seksiä yhtä paljon. T: vähintään päivittäin haluava mies, joka on onnellisessa seksin kyllästämässä parisuhteessa.

Vierailija
38/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan hirveätä nukkua ihanan naisen vieressä jos itseä haluttaa mutta toista ei.

Vierailija
39/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siispä etsi sellainen mies joka haluaa seksiä yhtä paljon. T: vähintään päivittäin haluava mies, joka on onnellisessa seksin kyllästämässä parisuhteessa.

Ei sellaisia juurikaan ole. Omat haluni ovat "hivenen" enemmän kuin kerran päivässä. Ja silti haluan myös nukkua, leffailla ja ruokailla. N30

Vierailija
40/45 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ihan hirveätä nukkua ihanan naisen vieressä jos itseä haluttaa mutta toista ei.

En minä kutsuisi sitä nukkumiseksi, valomista se on koko helkkarin yö. Meillä vaimo ottaa kalusta kiinni joka ilta ja varmistaa että uni tulee :) 25 vuotta siinä vaimon etsinnässä ehti vierähtää ennen kuin löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi