Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä

Vierailija
12.01.2023 |

Mielipiteitä tästä suhteesta?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009306994.html

Kommentit (343)

Vierailija
101/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää niin karskeilta karjuilta partoineen, mutta sitten suostuvat tuollaiseen. Ymmärtäisi jos nainen olisi sellainen nuoren Kathy Irelandin näköinen, mutta...

Parralla on kovin kätevä peittää heikkoa leukaa. Ja kyllähän noilla iso osa massasta oli aika pehmeää, joten testotasot tuskin on huipussaan. Ehkä tuollaisia miehiä riuska nainen tarvitseekin kaksi, mene tiedä?

Ihmettelin kanssa, miten tuollainen nainen saa miehiä oikein kaksin kappalein. Ehkä palstamiehet ovat oikeassa, ja naiset tosiaan saa aina, miten paljon tahtovat, ainakin jos ei ole laadun suhteen niin noko nuukaa.

Olen ihan nätti nainen, mutta en ole noin komeita miehiä saanut. Ehkä eroni Teresiaan on se, että haluan puhelimeni soivan s e k s i n jälkeen.

Missä universumissa nuo miehet ovat komeita?

Minä en ole nätti nainen ainakaan omassa kuplassani, mutta ei ole tuon näköisiin kyllä tarvinnut vilkaistakaan.

Vierailija
102/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku, kuin antaisin yhdellekkään naiselle iloa saada kaksi miestä. M32

Onneksi sinulla ei ole mitään päätösvaltaa siihen saako nainen kaksi miestä vai ei. Eli "kostosi" ei liikuta ketään muuta kuin itseäsi. 

Mistä kostosta sinä puhut. Mies on onnellisempi sinkkuna. Tulen olemaan vapaaehtoisesti sinkku lopun ikäni. Ja moni muu mies on myös vapaaehtoisesti sinkku. Me teemme tämän itsellemme. Ei tämä ole kosto. :D M32

Tutkimusten mukaan miehet paitsi elää pidempään, on myös onnellisempia parisuhteessa.

Mutta tosiaan, oman elämäsi sinä vain pilaat, ja onhan se hienoa tehdä välttämättömyydestä hyve. Kun ei ketään saa, on kiva sanoa että en olisi huolinutkaan.

Tutkimusten mukaan naiset hyväksikäyttää miehiä taloudellisesti.

Haluatko puhua lisää tutkimuksista?

Pilaan? Noinko kova paikka se on suominaisille, jos mies torjuu naiset ja on mielummin sinkku. :D Menkää hoitoon. Ja minä saisin naisen. Mutta en halua. Piste. M32

Minä haluan heti kun laitat linkin tutkimukseen, johon viittaat.

t.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vielä vastaan juttua jossa kerrotaan miehestä, jolla olisi sekä vaimo että tyttöystävä.

Kertoo kait vain siitä että naiset ei alennu tämmöiseen.

Vierailija
104/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku, kuin antaisin yhdellekkään naiselle iloa saada kaksi miestä. M32

Onneksi sinulla ei ole mitään päätösvaltaa siihen saako nainen kaksi miestä vai ei. Eli "kostosi" ei liikuta ketään muuta kuin itseäsi. 

Mistä kostosta sinä puhut. Mies on onnellisempi sinkkuna. Tulen olemaan vapaaehtoisesti sinkku lopun ikäni. Ja moni muu mies on myös vapaaehtoisesti sinkku. Me teemme tämän itsellemme. Ei tämä ole kosto. :D M32

Tutkimusten mukaan miehet paitsi elää pidempään, on myös onnellisempia parisuhteessa.

Mutta tosiaan, oman elämäsi sinä vain pilaat, ja onhan se hienoa tehdä välttämättömyydestä hyve. Kun ei ketään saa, on kiva sanoa että en olisi huolinutkaan.

Tutkimusten mukaan naiset hyväksikäyttää miehiä taloudellisesti.

Haluatko puhua lisää tutkimuksista?

Pilaan? Noinko kova paikka se on suominaisille, jos mies torjuu naiset ja on mielummin sinkku. :D Menkää hoitoon. Ja minä saisin naisen. Mutta en halua. Piste. M32

Nyt ymmärrän, mitä tarkoitetaan sillä sanonnalla "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" :D

Kiitos M32, kun toit omalla esimerkilläsi esiin, mitä se käytännössä tarkoittaa. 

Vierailija
105/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ei tarvitse tulla noiden miesten palstalle ulisemaan, ettei saa naista. Jos jokainen nainen ottais kaksi äijää, niin yksinäisiä miehiä olisi vähemmän.

Miehet ei halua tuollaista. Mielummin ovat yksin. Olen tästä hyvin varma. Joten lopeta yksinäisten miesten kiusaaminen. N25

Näemmä haluaa.

Vierailija
106/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Vierailija
107/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä eri uskonnot sanovat, mutta naamataulun perusteella voisi olla jotain ählämejä, olikos niillä jotain moniaviojuttuja?

Vierailija
108/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että nämä joilla on viisi poikaystävää ja myös kyseiset poikaystävät, ovat yleensä karmivan näköisiä ihrapalleroita tai finnisiä nördäreitä. Hyi hitto, en menisi lähellekään hikisiä larppanörttejä!

Vierailija
109/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Sanoo mies, joka ei saa edes sitä yhtä naista :D

Vierailija
110/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ei tarvitse tulla noiden miesten palstalle ulisemaan, ettei saa naista. Jos jokainen nainen ottais kaksi äijää, niin yksinäisiä miehiä olisi vähemmän.

Miehet ei halua tuollaista. Mielummin ovat yksin. Olen tästä hyvin varma. Joten lopeta yksinäisten miesten kiusaaminen. N25

Näemmä haluaa.

Ei MIEHET halua, vaan miehekkeet.

Vierailija
111/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten paljon tämä asia menee palstan miehillä tunteisiin. Kateus on käsinkosketeltavissa :D

Jännä, miten tällä palstalla väännetään kaikki positiiviseksi, kun kyseessä on nainen, mutta jos asian kirjoittaa toisinpäin, on alapeukku varma. Miksi?

Jos tähän saisi vastauksen, tai edes mielipiteitä?

Kyseessähän ei ole vain nainen, vaan kuten jo ketjuunkin linkattiin ko. ohjelmassa oli mukana myös mies, jolla oli useampia kumppaneita. Jännä, miten hänen valintansa ei mene palstamiehillä yhtään tunteisiin. Miksiköhän? :D

Niin, vaikka se mieshän nimenomaan "varaa" niitä naisia, joista voisi olla kumppani palstan sinkkumiehille. Polyamoristinen nainen taas PIENENTÄÄ kohtaanto-ongelmaa.

Niin kauan kun poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä, miesten pitäisi kiittää kädet kyynärpäitä myöten ristissä jokaista naista, joka viitsii katsella oikein useampaakin.

Tätä Teres(i)aa ei voi edes syyttää alfojen suosimisesta tai hypergamiasta, aika lailla samaa matalaa tasoa ovat kaikki. Nainen vaan vähiten paksu, ja ylipainohan on palstamiesten mukaan naisten suurin synti.

Vierailija
112/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstanaiset ovat näin katkeria tuolle vapaaehtoisesti sinkulle miehelle? Vai noinko paljon sattuu, kun mies valitsee mielummin sinkkuuden kuin naisen? Huhhuh. N25

Vierailija
113/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näemmä haluaa.

Ei MIEHET halua, vaan miehekkeet.

No sinä et voi puhua kaikkien MIESTEN puolesta. 

Vierailija
114/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstanaiset ovat näin katkeria tuolle vapaaehtoisesti sinkulle miehelle? Vai noinko paljon sattuu, kun mies valitsee mielummin sinkkuuden kuin naisen? Huhhuh. N25

Miksi vaihdoit nimimerkiksi N25? :D

Vierailija
115/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Vierailija
116/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näemmä karun totuuden. Rekkalesbon näköinenkin nainen saa epätoivoisia miehiä vaikka 2 samaan aikaan kun miehillä ei ole nykyään varaa valita. Joudutaan tyytymään ties mihin järjestelyihin

Vierailija
117/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi palstanaisena olet hänelle katkera? Itse en ole. Lähinnä naurattaa, kun raukka yrittää niin tosissaan vakuutella, ettei halua naista, vaikka kaikesta paistaa, että mitään muuta hän ei haluaisaisikaan :D Vaan ei tule saamaan ja sekös harmittaa. 

Vierailija
118/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän takaisin ylilaudalle. Kukaan ei ole katkera siitä, jos joku satunnainen mies sattuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku.

Vierailija
119/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaihdoit nimimerkiksi N25? :D

En ole vaihtanut mitään. :D N25

Vierailija
120/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Voithan sinä itsellesi yrittää vakuutella mitä haluat. Ja jos se sinun oloasi jotenkin helpottaa niin pura vain lisää pahaa oloasi minuun. Minä kyllä kestän pienen pojan itkupotkuraivarit.