Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä

Vierailija
12.01.2023 |

Mielipiteitä tästä suhteesta?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009306994.html

Kommentit (343)

Vierailija
121/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin ketjun miesvihasta. N25

Vierailija
122/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy keksiä uusia aloitus: Miehet vs Naiset, loputon taistelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi polyt on aina ihan susirumia? 

No en siitä tiedä, mutta repesin kun joku mies oli kirjoittanut IS:n faceen tämän artikkelin alle "Niin ovat samannäköisiä kaikki kuvan kolme miestä". Yleensä en naureskele ilkeyksille, mutta tällä kertaa pokka petti. En sentään kehdannut tykätä kommentista, mutta myönnettäköön, että se oli osuva...

Tuo kommentti olikin itse asiassa MTV:n facefeedissä. Siellä oli muuten kommenteissa kyllä monta muutakin timanttista lausahdusta. Muutama nainen kommentoi "Kelpais kyllä mullekin tuollainen järjestely" :o 

No repesin kyllä myös kun katsoin tuon jutun yhteydessä olleen videon.  Kiire on edistää neuletyötä, kun rouvan pitää kesken Veitolan haastattelunkin kutoa puikot sauhuten täysin välinpitämättömänä kameroista ja miesten jutustelusta. Mikäköhän ajatus siinä oli? Mut joo, antaa vain kaikkien kukkien kukkia ja mitä näitä muita on.

Vierailija
124/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstanaiset ovat näin katkeria tuolle vapaaehtoisesti sinkulle miehelle? Vai noinko paljon sattuu, kun mies valitsee mielummin sinkkuuden kuin naisen? Huhhuh. N25

Näytätkö, missä katkeruus ilmenee, oi M25?

Me pitkissä parisuhteissa onnellisesti olevat keski-ikäiset tädit olemme lähinnä huvittuneita siitä, että nuorehko mies katsoo asiakseen julistaa naisvaltaisella palstalla, miten naiset ei meinaa hänelle yhtään mitään ja hän on onnellisempi sinkkuna. Kaikki tämä misogynialla höystettynä.

Jos hän olisi oikeasti onnellinen sillä tiellä, mikä hänelle on valittu, hän tuskin pitäisi tarpeellisena keskustella täällä ja näissä ketjuissa vaan ihan eläisi sitä elämäänsä. Kommenttien sävystä näkee hyvin, onko keskustelu viihdettä, vai oikein sydänverellä kirjoitettua.

Vierailija
125/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Sanoo mies, joka ei saa edes sitä yhtä naista :D

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Juujuu. Minkäkin olisi saanut nuorena Johnny Deppin, jos olisin halunnut :D:D:D:D

Vierailija
126/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin ketjun miesvihasta. N25

Kiitos. M32

Vierailija
127/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Juujuu. Minkäkin olisi saanut nuorena Johnny Deppin, jos olisin halunnut :D:D:D:D

Minä saisin vieläkin, mutta olen OMASTA TAHDOSTANI sinkku. M27

Vierailija
128/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstanaiset ovat näin katkeria tuolle vapaaehtoisesti sinkulle miehelle? Vai noinko paljon sattuu, kun mies valitsee mielummin sinkkuuden kuin naisen? Huhhuh. N25

Emmeköhän voi olla yksimielisiä siitä, että on kaikkien naisten etu, että tuo mies "valitsee" sinkkuuden.

Hänen kommenteistaan se katkeruus paistaa, ja sen takia tämä onkin niin hauskaa. Oikein klassinen "kyllä niitä sitten kaduttaa" -tapaus. Paitsi että ei kaduta, muualla kuin kaunaisen ajattelijan mielessä.

Toki on surullista, jos yli 30-vuotias mies on oikeasti henkisesti noin lapsellinen, että luulee tuon asenteen olevan jotenkin kypsää ja fiksua oman elämän elämistä.

Minä olen muuten tuntenut moniakin vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä. Nyttemmin kyllä pariutuneita, mutta tietyssä elämänvaiheessa on kätevämpää olla sinkku. Yksikään niistä ei roikkunut vauviksella märisemässä, vaan keskittyivät tekemään niitä juttuja, joiden takia olivat siinä elämänvaiheessa sinkkuuden valinneet.

Ja toki moni on sinkku ihan koko elämänsä, katoliset papit nyt ensimmäisenä tulee mieleen ja Dalai Lama. Arvostan suuresti ihmisiä, jotka kykenevät seksuaalisen pidättyvyyteen vakaumuksensa tähden. Silloin vapautuu paljon energiaa korkeampiin päämääriin.

Luulen kuitenkin, ettei nekään haaskaa aikaansa vauviksella tätien ja mammojen kiusattavana, vaan keskittyvät niihin päämääriin.

Vierailija
129/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisit Johnny Deppin? Jos olet homo, miksi olet miesten ja naisten suhteita käsittelevässä ketjussa länkyttämässä?

Depp on muuten hetero, joten en nyt ihan usko, että saisit sen.

Vierailija
130/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy keksiä uusia aloitus: Miehet vs Naiset, loputon taistelu.

Eihän täällä miehiä ole, vaan palstamiehiä (ihan eri asia) ja pitkästyneitä täti-ihmisiä.

Vierailija
131/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI! Ilmiantakaa ketju miesvihasta. Otin kuvakaappauksia Reddittiä varten. Jaan ne siellä #miesviha N25

Vierailija
132/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI! Ilmiantakaa ketju miesvihasta. Otin kuvakaappauksia Reddittiä varten. Jaan ne siellä #miesviha N25

Itse aloitin ketjun ja toivoin asiallista keskustelua. Harmi että alettiin heti tapella mutta olisi pitänyt arvata. T. ap

Vierailija
133/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vastaavia suhdekuvioita muillakin, mutta usein niistä ei puhuta eikä rinnakkaissuhtesiin pyydetä lupaa kotoa. Jos joskus vielä olen sinkku, saattaisin hyvinkin olla kahden tai vaikka kolmenkin miehen kanssa, jos se heille sopisi. Nykyiseen liittooni muut miehet mahtuvat vain ystävinä.

Vierailija
134/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisit Johnny Deppin? Jos olet homo, miksi olet miesten ja naisten suhteita käsittelevässä ketjussa länkyttämässä?

En ole homo. Olen VAPAAEHTOISESTI SINKKU. Montako kertaa pitää toistaa? M27

Vierailija
135/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hauska" elämä sulla. Tsemppiä!

Vierailija
136/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin ketjun ja toivoin asiallista keskustelua. Harmi että alettiin heti tapella mutta olisi pitänyt arvata. T. ap

Niin varmaan joo... -.- N25

Vierailija
137/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tv ohjelmista saa enää keskustella? :D huoh

Vierailija
138/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tv ohjelmista saa enää keskustella? :D huoh

Älä välitä provojonnesta, joka leikkii olevansa nainen. 

Vierailija
139/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole homo. Olen VAPAAEHTOISESTI SINKKU. Montako kertaa pitää toistaa? M27

Aika ennakkoluuloista. Voivat homotkin olla vapaaehtoisesti sinkkuja.

Vierailija
140/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina näissä polyamoristissa suhteissa, että miksei ne vaan ota yhtä miestä/naista, joka riittää? Eikö omat rahkeet riitä sellaiseen, vai onko tarpeet niin suuret, että tarvitaan useampi kumppani?

Ja jos ihmisen emotionaaliset/seksuaaliset/whatever tarpeet ovat niin mittavat, että yksi kumppani ei riitä, kannattaisiko ehkä hieman harjoittaa itsetutkiskelua ja miettiä, yrittääkö saada toiselta ihmiseltä jotain sellaista, mitä ihmisen pitäisi kyetä antamaan itse itselleen?

Vaikea ymmärtää, kun itsellä tuntuu että tavallinen parisuhdekin on välillä aika läkähdyttävää, kun täytyy koko ajan ottaa huomioon se toinenkin ihminen. Ja minulla on sentään hyvä mies, jolla on poikkeuksellisen helppo ja joustava luonne. Miten kukaan voi jaksaa kahta? Ymmärrän että sängyssä sellaisesta voi olla hupiakin, mutta en mitenkään jaksa uskoa että sitä hupia olisi niin paljon että korvaisi menetetyn oman ajan.

Ainakaan narsistille ei riitä yksi kumppani. Narskut ovat niitä, jotka pettävät puolisoitaan heidän selkänsä takana, pyörittävät usein useitakin hoitoja, edes yksi salarakas ei heille riitä. Kaikki narsistit pettävät, mutta kaikki petturit eivät ole narsisteja. Narsisti ei myöskään voi parantua terapialla, joten aika toivotonta taistelua olisi olla narsistin puoliso ja toivoa, että pettäminen loppuisi. Se ei lopu eikä narsisti muutu. Asia on vain hyväksyttävä. Siis mikäli puoliso sattuu pettämisistä tietämään.