Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä
Mielipiteitä tästä suhteesta?
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde voi olla polyamorinen jos miehet eivät halua sitä, vaan naisen itselleen yksin ja nainen haluaa kaksi? Miksi kumpikaan mies ei eroa? Eikö naisia ole pilvin pimein ulkona ja joku sopiva.
Meinaatko, että äijät on huumattuina tai muuten väkipakolla mukana suhteessa :D
Jotenkin tuntui että rakastuneena voivat hyväksyä kaikenlaista (kuten itsekin nuorena), mitä eivät halua. Että olisivat jotenkin "puolipakolla" monisuhteessa ja kuin hypnoosissa? Että ero olisi liian vaikeaa, jonkun pitäisi tukea erossa. Ehkä mielikuvitukseni on liian vilkas, kertokoon he itse näkemyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku, kuin antaisin yhdellekkään naiselle iloa saada kaksi miestä. M32
Onneksi sinulla ei ole mitään päätösvaltaa siihen saako nainen kaksi miestä vai ei. Eli "kostosi" ei liikuta ketään muuta kuin itseäsi.
Mistä kostosta sinä puhut. Mies on onnellisempi sinkkuna. Tulen olemaan vapaaehtoisesti sinkku lopun ikäni. Ja moni muu mies on myös vapaaehtoisesti sinkku. Me teemme tämän itsellemme. Ei tämä ole kosto. :D M32
No siinäpä sitten olette :D Ei kuule vaikuta meidän naisten elämään millään tasolla :D Eikä edelleenkään estä yhtäkään naista saamasta halutessaan vaikka seitsemän miestä samanaikaisesti.
En usko että olet nainen vaan mies jonka parisuhde-elämä on mennyt kiville omasta syystäsi ja siksi riehut palstalla.
Miksi luulet, että minua liikuttaa se, mihin uskot ja mihin et?
Onko maaninen vai depressiivinen vaihe menossa nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku, kuin antaisin yhdellekkään naiselle iloa saada kaksi miestä. M32
Onneksi sinulla ei ole mitään päätösvaltaa siihen saako nainen kaksi miestä vai ei. Eli "kostosi" ei liikuta ketään muuta kuin itseäsi.
Mistä kostosta sinä puhut. Mies on onnellisempi sinkkuna. Tulen olemaan vapaaehtoisesti sinkku lopun ikäni. Ja moni muu mies on myös vapaaehtoisesti sinkku. Me teemme tämän itsellemme. Ei tämä ole kosto. :D M32
No siinäpä sitten olette :D Ei kuule vaikuta meidän naisten elämään millään tasolla :D Eikä edelleenkään estä yhtäkään naista saamasta halutessaan vaikka seitsemän miestä samanaikaisesti.
En usko että olet nainen vaan mies jonka parisuhde-elämä on mennyt kiville omasta syystäsi ja siksi riehut palstalla.
En usko, että olet 32-vuotias. Kuulostat ihan 13-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aiheena on polyamoria, ei sinun mt-ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo miehet ole tuossa yhtä lailla mukana. Helppoa tietenkin syyttää naista :)
Niin ja toi nainen on kertonut kummallekin avoimesti että hei oon rakastunut toiseen mieheen, onko tää ok. Ja on ollut ok, noille miehille. Niin miksi syytätte naista
Koska palstamiesten mielestä naiset ovat syypää kaikkeen pahaan maailmassa. Aikuisilla miehillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään, naiset vain vetävät heitä perässään kuin pässiä.
Palstamiehillä on hyvin surullinen kuva miesten luonteenheikkoudesta. Epäilemättä siksi, että kuvittelevat kaikki miehet kaltaisikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten paljon tämä asia menee palstan miehillä tunteisiin. Kateus on käsinkosketeltavissa :D
Jännä, miten tällä palstalla väännetään kaikki positiiviseksi, kun kyseessä on nainen, mutta jos asian kirjoittaa toisinpäin, on alapeukku varma. Miksi?
Jos tähän saisi vastauksen, tai edes mielipiteitä?
Onko sinulla mitään todisteita tästä? Vai arvailtiin vaan ihan huviksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde voi olla polyamorinen jos miehet eivät halua sitä, vaan naisen itselleen yksin ja nainen haluaa kaksi? Miksi kumpikaan mies ei eroa? Eikö naisia ole pilvin pimein ulkona ja joku sopiva.
Meinaatko, että äijät on huumattuina tai muuten väkipakolla mukana suhteessa :D
Jotenkin tuntui että rakastuneena voivat hyväksyä kaikenlaista (kuten itsekin nuorena), mitä eivät halua. Että olisivat jotenkin "puolipakolla" monisuhteessa ja kuin hypnoosissa? Että ero olisi liian vaikeaa, jonkun pitäisi tukea erossa. Ehkä mielikuvitukseni on liian vilkas, kertokoon he itse näkemyksensä.
Jos aikuinen ihminen ei pysty itse ilmaisemaan, mitä haluaa ja mitä ei, sitten on kyllä ihan oma vika, että "joutuu" polyamoriseen suhteeseen. Oikeastihan rakastuminen ei tee ihmisestä tahdotonta olentoa, vaikka satukirjoissa niin saatetaan kertoa.
Naiset tulivat ketjuun haukkumaan miehiä. :D Sivistynyttä. :D
Josko kokeiliditte lopettaa miesten haukkumisen, niin ehkä voisitte joku päivä saada 2 tai useamman miehen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aiheena on polyamoria, ei sinun mt-ongelmasi.
Hyvää projisointia! Jatka vaan juoksuasi.
HAHAHAAAAA!!! :DDD Tollaiseen syöttöporsaan näköiseen eukkoon en koskisi kepilläkään (saatikka hepilläni). AIVAN USKOMATTOMIA NÖSSÖPASKOJA ÄIJIÄ, KUN SUOSTUVAT TUOLLAISEEN!!! :DD Nyt äijät lempatkaa noita ja menkää etsimään NAINEN. Tai useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Josko kokeiliditte lopettaa miesten haukkumisen, niin ehkä voisitte joku päivä saada 2 tai useamman miehen. ;)
Täällähän miehet ovat jo pariin kertaan haukkuneet tuon naisen aviomiehen ja miesystävän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten paljon tämä asia menee palstan miehillä tunteisiin. Kateus on käsinkosketeltavissa :D
Jännä, miten tällä palstalla väännetään kaikki positiiviseksi, kun kyseessä on nainen, mutta jos asian kirjoittaa toisinpäin, on alapeukku varma. Miksi?
Kyseessähän ei ole vain nainen, vaan kuten jo ketjuunkin linkattiin ko. ohjelmassa oli mukana myös mies, jolla oli useampia kumppaneita. Jännä, miten hänen valintansa ei mene palstamiehillä yhtään tunteisiin. Miksiköhän? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet paitsi elää pidempään, on myös onnellisempia parisuhteessa.
Mutta tosiaan, oman elämäsi sinä vain pilaat, ja onhan se hienoa tehdä välttämättömyydestä hyve. Kun ei ketään saa, on kiva sanoa että en olisi huolinutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Itse näen ketjussa lähinnä katkerien miesten itkua siitä, kun Teresialla on kaksi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttää niin karskeilta karjuilta partoineen, mutta sitten suostuvat tuollaiseen. Ymmärtäisi jos nainen olisi sellainen nuoren Kathy Irelandin näköinen, mutta...
Ihme tosiaan, että tuollaisella ulkonäöllä saa miestä - ja vielä kaksin kappalein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "kaikki" on kärjistettyä, mutta tähän samaan asiaan törmään useammalla palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "kaikki" on kärjistettyä, mutta tähän samaan asiaan törmään useammalla palstalla.
Näytätkö vielä, missä kohtaa ketjua puhutaan ei-positiivisesti 42-vuotiaasta Petristä, jolla on useampi nainen?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet paitsi elää pidempään, on myös onnellisempia parisuhteessa.
Mutta tosiaan, oman elämäsi sinä vain pilaat, ja onhan se hienoa tehdä välttämättömyydestä hyve. Kun ei ketään saa, on kiva sanoa että en olisi huolinutkaan.
Tutkimusten mukaan naiset hyväksikäyttää miehiä taloudellisesti.
Haluatko puhua lisää tutkimuksista?
Pilaan? Noinko kova paikka se on suominaisille, jos mies torjuu naiset ja on mielummin sinkku. :D Menkää hoitoon. Ja minä saisin naisen. Mutta en halua. Piste. M32
No en siitä tiedä, mutta repesin kun joku mies oli kirjoittanut IS:n faceen tämän artikkelin alle "Niin ovat samannäköisiä kaikki kuvan kolme miestä". Yleensä en naureskele ilkeyksille, mutta tällä kertaa pokka petti. En sentään kehdannut tykätä kommentista, mutta myönnettäköön, että se oli osuva...