Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teresialla, 34, on sekä aviomies että poikaystävä

Vierailija
12.01.2023 |

Mielipiteitä tästä suhteesta?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009306994.html

Kommentit (343)

Vierailija
141/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Sanoo mies, joka ei saa edes sitä yhtä naista :D

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Juujuu. Minkäkin olisi saanut nuorena Johnny Deppin, jos olisin halunnut :D:D:D:D

Minä saisin vieläkin, mutta olen OMASTA TAHDOSTANI sinkku. M27

Saisit Johnny Deppin? Jos olet homo, miksi olet miesten ja naisten suhteita käsittelevässä ketjussa länkyttämässä?

Depp on muuten hetero, joten en nyt ihan usko, että saisit sen.

En ole homo. Olen VAPAAEHTOISESTI SINKKU. Montako kertaa pitää toistaa? M27

Sanoit, että saisit Johhny Deppin. Kyllä se minusta aika miehiin päin kallellaan olemiselta vaikuttaa.

Vai etkö lukenut yhtään, mihin vastasit?

Koita pysyä hieman rauhallisempana, niin kykenet ymmärtämään mihin vastaat, välttyen nolaamasta itseäsi.

Kiihtymyksesi ei kerro siitä, että olet sinut valintasi kanssa.

Vierailija
142/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat molemmat simpejä. Oikea mies dumpaa naisen, jos naiselle ei riitä yksi mies. M27

Sanoo mies, joka ei saa edes sitä yhtä naista :D

Saisin, jos haluaisin. Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Että se siitä sinun katkeruudestasi. :D M27

Juujuu. Minkäkin olisi saanut nuorena Johnny Deppin, jos olisin halunnut :D:D:D:D

Minä saisin vieläkin, mutta olen OMASTA TAHDOSTANI sinkku. M27

Saisit Johnny Deppin? Jos olet homo, miksi olet miesten ja naisten suhteita käsittelevässä ketjussa länkyttämässä?

Depp on muuten hetero, joten en nyt ihan usko, että saisit sen.

En ole homo. Olen VAPAAEHTOISESTI SINKKU. Montako kertaa pitää toistaa? M27

Sanoit, että saisit Johhny Deppin. Kyllä se minusta aika miehiin päin kallellaan olemiselta vaikuttaa.

Vai etkö lukenut yhtään, mihin vastasit?

Koita pysyä hieman rauhallisempana, niin kykenet ymmärtämään mihin vastaat, välttyen nolaamasta itseäsi.

Kiihtymyksesi ei kerro siitä, että olet sinut valintasi kanssa.

Toivon sydämeni pohjasta, että et ole tosissasi. Jos olet, heikosti menee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina näissä polyamoristissa suhteissa, että miksei ne vaan ota yhtä miestä/naista, joka riittää? Eikö omat rahkeet riitä sellaiseen, vai onko tarpeet niin suuret, että tarvitaan useampi kumppani?

Ja jos ihmisen emotionaaliset/seksuaaliset/whatever tarpeet ovat niin mittavat, että yksi kumppani ei riitä, kannattaisiko ehkä hieman harjoittaa itsetutkiskelua ja miettiä, yrittääkö saada toiselta ihmiseltä jotain sellaista, mitä ihmisen pitäisi kyetä antamaan itse itselleen?

Vaikea ymmärtää, kun itsellä tuntuu että tavallinen parisuhdekin on välillä aika läkähdyttävää, kun täytyy koko ajan ottaa huomioon se toinenkin ihminen. Ja minulla on sentään hyvä mies, jolla on poikkeuksellisen helppo ja joustava luonne. Miten kukaan voi jaksaa kahta? Ymmärrän että sängyssä sellaisesta voi olla hupiakin, mutta en mitenkään jaksa uskoa että sitä hupia olisi niin paljon että korvaisi menetetyn oman ajan.

Ainakaan narsistille ei riitä yksi kumppani. Narskut ovat niitä, jotka pettävät puolisoitaan heidän selkänsä takana, pyörittävät usein useitakin hoitoja, edes yksi salarakas ei heille riitä. Kaikki narsistit pettävät, mutta kaikki petturit eivät ole narsisteja. Narsisti ei myöskään voi parantua terapialla, joten aika toivotonta taistelua olisi olla narsistin puoliso ja toivoa, että pettäminen loppuisi. Se ei lopu eikä narsisti muutu. Asia on vain hyväksyttävä. Siis mikäli puoliso sattuu pettämisistä tietämään.

Pettämisestä kiinni jäänyt pitää siksi jättää saman tien. Olen tätä mieltä vaikka kohta varmaan joku sarjapettäjä tulee tänne syyttelemään tällaista kantaa ehdottomaksi ja vanhanaikaiseksi joka ei ymmärtä modernia parisuhteilua.

Vierailija
144/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhde voi olla polyamorinen jos miehet eivät halua sitä, vaan naisen itselleen yksin ja nainen haluaa kaksi? Miksi kumpikaan mies ei eroa? Eikö naisia ole pilvin pimein ulkona ja joku sopiva.

Meinaatko, että äijät on huumattuina tai muuten väkipakolla mukana suhteessa :D

Jotenkin tuntui että rakastuneena voivat hyväksyä kaikenlaista (kuten itsekin nuorena), mitä eivät halua. Että olisivat jotenkin "puolipakolla" monisuhteessa ja kuin hypnoosissa? Että ero olisi liian vaikeaa, jonkun pitäisi tukea erossa. Ehkä mielikuvitukseni on liian vilkas, kertokoon he itse näkemyksensä. 

Jos aikuinen ihminen ei pysty itse ilmaisemaan, mitä haluaa ja mitä ei, sitten on kyllä ihan oma vika, että "joutuu" polyamoriseen suhteeseen. Oikeastihan rakastuminen ei tee ihmisestä tahdotonta olentoa, vaikka satukirjoissa niin saatetaan kertoa. 

No toivotaan parasta. Morsettakaa miehet jos teillä on hätä, surua tai ahdistus polysuhteessa, jos ette pääse pois. Joskus rakkaus (tai pari olutta) vie jotkut uskonlahkoon tai monisuhteeseen, johon eivät suunnitelleet menevänsä. Sitä on vähän kuin rakkaushypnoosissa, kumppani on se huume.

Vierailija
145/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi hyvin. Seksiä voin harrastaa ja se toinen kilttis hoitaa sitten sen tukemisen ja lässytykse mitä en voi sietää.

Vierailija
146/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on paljon parempi paikka kun ei katso mitään missä Veitola on mukana.

Vierailija
147/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävisi hyvin. Seksiä voin harrastaa ja se toinen kilttis hoitaa sitten sen tukemisen ja lässytykse mitä en voi sietää.

No mitä teet lässytyksellä, jos et pidä siitä, heivaa se ulos.

Vierailija
148/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lässytys olisi sille naiselle. Lukutaito!

Vierailija
149/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on paljon parempi paikka kun ei katso mitään missä Veitola on mukana.

Meinaatko, että asiat katoaa, kun niitä ei aktiivisesti itse katso? :D

Vierailija
150/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia jakorasioita ne naiset ovat, jakamassa persettä jokaiselle mahdolliselle miehelle joka sitä vain suinkin haluaa.

Kyllä minuakin harmittaisi, jos olisin sinä. Ymmärrän. 

Vierailija
151/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lässytys olisi sille naiselle. Lukutaito!

Ei naiset huoli miestä joka harrastelee vain sitä, sama kai sekin heivata ulos.

Vierailija
152/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö me nyt olemme tulleet? Jos mies haluaa parisuhteen ja lapsia, niin täytyy olla myös valmis alistumaan naisen tahtoon? En olisi uskonut naisista tällaiseen...

Vierailija
153/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen av-mamman ihannetilanne

No ei todellakaan ole. Meissä av-mammoissa on paljon niitä joille riittää ihan yksi mies.

Vierailija
154/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia jakorasioita ne naiset ovat, jakamassa persettä jokaiselle mahdolliselle miehelle joka sitä vain suinkin haluaa.

Sun äitikö tekee samaa?

Vierailija
155/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö me nyt olemme tulleet? Jos mies haluaa parisuhteen ja lapsia, niin täytyy olla myös valmis alistumaan naisen tahtoon? En olisi uskonut naisista tällaiseen...

Niin, tämä Teresia tosiaan on maailman ainut nainen. Ei ole minkään muunlaisia olemassa. 

Vierailija
156/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma otti kaksi kivirekeä. Asia ei taida olla niin kuin sanotaan.

Vierailija
157/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen mielipide voi muuttua. Kuvittele, olet ottanut naisen kanssa yhteisen asuntolainan, molempien nimi on papereissa, lapsi(a), autot ja kaikki. Sitten nainen ilmoittaa, että hän haluaa olla myös muiden miesten pantavana. Ja tässä vaiheessa mies joko alistuu, tai menettää kaiken ja joutuu vielä maksamaan elareita. Ja kaikki omaisuus menee naiselle.

Jos rehellisiä ollaan, niin taloudellinen tilanne tuossa on miehelle niin huono, että itse alistuisin naisen tahtoon.

Vierailija
158/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulle ei riitä monogaminen suhde niin sitten täytyy toisiaan suostua ottamaan muitakin ihmisiä mukaan suhteeseen. Ihan on oma valintasi haluatko monogamisen vai polyamorisen suhteen. Kumpaankin suostuvaisia naisia löytyy kyllä. 

Vierailija
159/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi kaikki kolme rekkakuskeja?

Vierailija
160/343 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mielipide voi muuttua. Kuvittele, olet ottanut naisen kanssa yhteisen asuntolainan, molempien nimi on papereissa, lapsi(a), autot ja kaikki. Sitten nainen ilmoittaa, että hän haluaa olla myös muiden miesten pantavana. Ja tässä vaiheessa mies joko alistuu, tai menettää kaiken ja joutuu vielä maksamaan elareita. Ja kaikki omaisuus menee naiselle.

Jos rehellisiä ollaan, niin taloudellinen tilanne tuossa on miehelle niin huono, että itse alistuisin naisen tahtoon.

Tätä pelkään itsekkin. Näissä tapauksissa naisen tulisi maksaa elareita ja miehen tulisi saada enemmän rahaa erossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän