Vanhemmat jotka väsäätte lastenne kuvista joulukortit:
Olisiko mitenkään mahdollista että valitsisitte niistä kuvista edes sellaiset joissa lapsilla ei ole punaisia silmiä.
Vaikka teidän mielestänne lapsenne ovat maailman suloisimmat, niin karvalankamatolla pönöttävät tonttulakkiset punasilmäiset lapset ovat kaukana siitä. Niin ja älkää tunkeko niitä joulukuusen koristeita niiden lastenne käsiin siinä kuvassa...
Hieman luovuutta kehiin pliis?
Kommentit (17)
Mutta toki arvostan niitä kavereidenkin kuvia, juuri niistä mistä näkee lasten kasvaneen ja ihania ilmeitä!:)
Eli enemmän vaan kuvakortteja ja epävarmimmat studiolle otattamaan niistä muksuista elämää suurempia (joulukortti)kuvia!
vät kuinka paljon olen lihonnut viime joulusta. :)
Usein ei lapsuudenystäviä näe, saati heidän lapsiaan. On sitten mukava kauhistella että onkos silläkin jo noin isot lapset.
Nyt ajattelin tehdä sellaisen myös omasta lapsestani. Miksi sinkut suuttuisivat moisesta ? Kateellisiako muka ? En usko.
kitistä minullekin miten kauheeta se on kun ihmiset lähettää semmoisia. Nyt kun meillä on lapsi niin lähetän hänelle semmoisen kortin ihan kiusallani, saapahan taas jotain valitettavaa (takanapäin);)
Itsekin sain niitä sinkkuaikoina(kin) ja säästin jokaisen! Vaikka kaikissa ei aina olekaan sitä ideaa niin paljon niin onhan ne ihan lutusia. Ainakin on yritetty :)
Mun mielestä ne ovat monta kertaa arvokkaampia kuin ne Tiimarin halpiskortit, jotka voisi jättää lähettämättä!!
välttämättä ole. En yleensä laita niitä kortteja edes esille, vaan menevät laatikon pohjalle. Mitä jouluista niissä on?? Ja en ole sinkku, vaan omia lapsia on 2, joita rakastan yli kaiken, mutta ymmärrän, että ei ne muiden mielestä välttämättä nyt niin ihania ole.
Ja mummoille ja kummeille ne onkin ihan ok. Mutta mä en tajuu, miks mun kaverit esim. olettaa, että ne lapsikortit ois musta tosi ihania? Kortti kuin kortti ja kun se kersa ei herätä mussa mitään tunteita, niin roskiin se kuva päätyy niiden tiimarikorttien seuraksi joka tapauksessa.
Lapset istuvat rahilla valkoisen takkamme vieressä ja takan reunuksilla palaa kynttilöitä, kuva on otettu sivulta.. mielestäni tuli aika kaunis. =o)
Ja nyt, viiden vuoden jälkeen he sen tulevat saamaan! ;)
niilla lapsilla olis niissä kuvissa edes jonkinlaiset VAATTEET päällä, uskokaa tai älkää.
Ne on ehdottomasti parhaita.
Ja jos ette satu oleman valokuvauksen ammattilaisia tai edes harrastajia, niin ei sen väliä, kuvakortti on joka tapauksessa kiva, vaikkei niin tyylikäs olisikaan. Paljon kivempi kuin tiimarikortti.
Vi**u! Ottaa aivoon tollaset kitisijät.
on ihana nähdä opiskelukavereiden ja muiden kaukaisimpien ihmisten (joita ei välttämättä näe joka vuosikaan) kullannuppujen kasvavan ja aina on yhtä liikuttavaa nähdä isommat sisarukset uuden pikkuisen kanssa yhdessä onnellisina kuvassa vaikka ne tonttulakit päässä, karvalankamatolla joulukuusenkoristeet käsissä ja jaloissa ja vaikka violeteilla silmillä varustettuna ;-)
Itse en lämpene Tiimari- yms. tarjouskorteille, joissa ei paljoa ajatusta ole. Punaisissa silmissäkin enemmän. Myös lemmikkikortit ovat ihania. Joskus saimme ystäväperheeltä kortin, joka oli otettu mummolan navetassa ja koko perhe oli lavastautunut joulukuvaelmaan. Aivan ihana!
Järjen käyttöhän on sallittua hyvät kanssa sisaret!!
Jos sinä et pidä jostain niin eihän muidenkin tarvi olla saa mieltä?!
Ja he jotka ottavat joulukorttiin oman kuvan voivat hyvin muokata siitä vaikka mitä psp-ohjelmalla, joten ei tule punaisia silmiä tms...
Ja saa vaikka kuuhun lapset istumaan tän ohjelman avulla.
ME ainakin otamme lapsista joulukortti-kuvan ja muokkaamme sen juuri sellaiseksi et ei sit harmita lähetellä niitä SINKKU ystävillemme.
typerä aloitus!