Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GAAKH! Miten te saatte imetyksella laihdutettua? Itse vain lihosin ja vasta 2-VUOTTA synnytyksesta olin entisissa mitoissani. :oO Nyt kylla vaadin vinkkeja!

Vierailija
02.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelmana oli, että maitoa ei tullut yhtään ylimääräistä. Jos yritin säännöstellä syömistä, niin maitoa alkoi heti tulla niukemmin ja imetys tuli ongelmalliseksi. Oli pakko syödä ruokahalun mukaan. Aloin laihtua yrittämättä imetyksen loputtua.

Vierailija
2/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön samanverran kuin raskaana ollessa ja silloin laihduin 8kg ja nyt imettäessä on 3 kuukauden aikana tullut viisi kiloa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys lisää monilla ruokahalua paljon, energiankulutus lisääntyy kuitenkin vain n. 500 kcal per päivä. Perusenergiankulutus lienee siinä 1800-2000 kcalin kohdalla imetysikäisillä naisilla. Eli tuosta voi jokainen laskea, paljonko voi syödä jos haluaa laihtua. Tai ei halua.

Vierailija
4/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lihoo imetysaikana ja osa laihtuu, vaikka söisi suklaata ja pitsaa kaksin käsin. Osalla on jopa ongelmana liiallinen painon tippuminen, vaikka syökin ihan normaalisti tai jopa valtavastikin. Osalla taas päinvastoin, eli paino ei laske, vaikka ei syökään liikaa.

Hormoneista se on kiinni, eikä kaloreista.

Vierailija
5/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin lähes jatkuvasti kaikennäköisiä välipaloja..karkkia yms. ja siis ton 10kilon jälkeen paino jäi siihen, ei tippunut enempää..ja painoin 2kiloo vähempi kuin ennen raskautta.

Vierailija
6/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minulla. Maitoa tuli suihkuten. Söinkin todella hyvin ja join paljon.

Vierailija
7/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 6 kk synnytyksen jälkeen painoni oli pudonnut 10 kg alle raskautta edeltävän normaalipainoni, ja olin silloinkin ihan hoikka. söin kaikkea mahdollista, myös suklaata yms valtavia määriä, mutta paino vain putosi. Lääkärissä tutkittiin pitkään, missä vika. Lopetin imetyksen kun vauva oli 1v 3 kk ja sen jälkeen paino hitaasti palautui, kuitenkin niin, etten enää ikinä päässyt ihan sinne normaalipainooni takaisin... Itselläni tämä on käsittääkseni ollut hormonaalista...