Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita, jotka ikääntyessään ovat alkaneet inhota vieraita ihmisiä

Vierailija
12.01.2023 |

Vai onko tää vain mun ongelma? Ärsyttää asua kaupungissa ihmisten keskellä. Niin paljon uuvatteja ympärillä. Voi kun vois muuttaa jonnekin korpeen, eikä tarvitsisi nähdä ketään. N58

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä-asenteen lisääntyminen, "minulla on oikeus muut on väärässä". Esim. spandexohjukset. Kun on oikeus, niin voi ajaa vaikka auton alle niillä oikeuksilla tai päin kävelijää, koska muut ovat väärässä. Punaisia päin ajaminen, koska oma kiire on kiireellisempi kuin muiden henki.

Kaikki ideologiaöykkärit, joiden mielestä se oma aate nostaa johonkin jeesuksen rooliin paheksumaan ja ripittämään muita sekä antaa oikeutuksen kaikkeen ja mielellään niin, että muut joutuvat palvelemaan ja maksamaan. Jne.

Onko elämässäsi ollut mitään hyvää? Oletko sinä omasta mielestäsi hyvä ihminen?

Ehkä kirjoittajalla on tänään paha olla. Ei välitetä. Mukavaa päivää sinullekin!

Vierailija
22/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä joku kirjoitti hyvin, että edes maitopurkkia ei voi ostaa ilman että joku tunkee siitä välistä. Nimenomaan tämmöistä tungettelua ja iholle puskemista ei ollut aiemmin, tämä on ihan lähivuosina alkanutta käytöstä. Todella rasittavaa ja turhaakin, käytöksellä voittaa ehkä 2 sekuntia. 

Monia ärsyttää lapset, itseäni koirat. Koiria on ennätysmäärä eikä niitä juuri kouluteta. Osa raahaa ne mukanaan ostoskeskuksiin, viime viikonloppuna joku koki tarvetta tuoda bichon frisen vaatekauppaan kun olin alennusmyynneissä. Tosi kiva sille pikkukoirallekin joutua jalkoihin ihmismassassa, eivätkö nämä omistajat ajattele yhtään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinänsä inhoa ihmisiä, mutta en halua tavata ihmisiä jotka inhoavat minua, ja aika monet tekevät niin.

Miksi ihmiset inhoavat sinua? Mitä ikävää olet sanonut tai tehnyt heille? Vai kuvitteletko vain?

En tiedä yhden yhtä ihmistä, joka inhoaisi minua ja minä en inhoa ketään. Jos en pidä jostain tyypistä, niin en tunge itseäni hänen seuraansa, vaan pysyttelen kaukana.

Vierailija
24/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kehittynyt paremmaksi ihmistuntijaksi.

Vierailija
25/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Päinvastoin.

Ihmiset ovat kivoja.

Paitsi ne jotka eivät ole.

Aloittajan kanssa en taida välittää olla tekemisissä.

Vierailija
26/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja olen huomannut, että törppöjen määrä on lisääntynyt. Ennen ihmisillä oli käytöstavat, nyt ei sellaisia ole vaan kaikki apinakäytös on sallittua. Kersoja raahataan rääkymään ties minne, mielestäni heidän paikkansa olisi kotona tai ulkona leikkimässä. Näitä saatanan karvaelukoita on joka kävelykatu täynnä ja niiden typerät omistajat paskattavat tämän rakin vaikka keskelle kävelykatua koska minä voin tehdä niin, ihan eilen nähtyä. Typerät ihmiset hoilottavat niihin typeriin kännyköihinsä omia asioitaan niin että kaikki kuulevat , lenkilläkään ei saa olla rauhassa kun aina joku akka on huutamassa puhelimeensa, eikö voi kotona puhua siihen puhelimeen. Kamalaa ihmissaastaa ainakin Tre täynnä nykyään. Maailmalla en ole törmännyt tällaisiin juntteihin.

Vierailija
27/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga-suutrain* eli joogan "katekismuksen" mukaan tuo on merkki "puhtaudesta" (sauca; suomalaisittain shautsha):

Suutra II 40:

shaucaat svaan.ga-jugupsaa, parair asaMsargaH:

( shautshaat svaang-ga-dsugupsaa, parair asansargaha)

Puhtaudesta (seuraa) omien jäsenten vastenmielisyys (ja) kanssakäymisen lakkaaminen muiden kanssa.

*yoga-suutrassa yoga-sanan perimmäinen tarkoitus on  samaadhi eli meditaation syvin tila.'

(Älä lue lisää:  https://tinyurl.com/2p8xw9bk)

Vierailija
28/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieraat, kaupungilla vastaan tulevat ihmiset haittaa. Mutta en halua jutella enkä tutustua.

Vierailija
29/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä-asenteen lisääntyminen, "minulla on oikeus muut on väärässä". Esim. spandexohjukset. Kun on oikeus, niin voi ajaa vaikka auton alle niillä oikeuksilla tai päin kävelijää, koska muut ovat väärässä. Punaisia päin ajaminen, koska oma kiire on kiireellisempi kuin muiden henki.

Kaikki ideologiaöykkärit, joiden mielestä se oma aate nostaa johonkin jeesuksen rooliin paheksumaan ja ripittämään muita sekä antaa oikeutuksen kaikkeen ja mielellään niin, että muut joutuvat palvelemaan ja maksamaan. Jne.

Onko elämässäsi ollut mitään hyvää? Oletko sinä omasta mielestäsi hyvä ihminen?

Elämässäni on oikein paljon hyvää, kiitos kysymästä. Hyviä ystäviä, työkavereita, perhe jne. Olen omasta mielestäni ihan hyvä ihminen, olen kohtelias, avulias, pyrin huomioimaan muut kaikessa mitä teen. Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus toteuttaa itseään ja elämäänsä vakaumuksensa mukaisesti, kunhan se ei vahingoita muita tai aiheuta muille harmia tai haittaa. Muita ei tarvitse pakolla valistaa eikä sitä omaa aatetta tuputtaa tai pakottaa ja korostaa sitä oman valinnan paremmuutta. Myöskään omista tavoista ei saa tehdä sääntöjä muille tai edellyttää, että muut joustavat.  Keskustelussa on hyvä kunnioittaa myös niitä näkemyksiä, jotka eroavat omista näkemyksistä ilman itkuraivareita tai jotain keinoa, jolla keskustelu pyritään vaientamaan. Julkisissa tiloissa, kuten kaupungissa ja liikenteessä tulisi aina noudattaa liikennesääntöjä ja toimia siten, ettei aiheuta vaaratilanteita. Öykkäriys on ääliömäistä. Itsekeskeisyys on ääliömäistä.

Sinäkin pyrit heti kääntämään keskustelun siihen, että minussa on vikaa ja sillä tavalla negatoimaan mielipiteeni. Jos kärkkäästi kirjoitettu kommenttini kalahti, niin mieti miten itse toimisit paremmin ja onko sinulla kaikki ok.

Eipä oikeastaan kalahtanut, ihmettelin vain minkälainen ihminen voi kirjoittaa muista noi ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle sädekehä päänsä ympärillä. Minulle on ihan sama minkälainen sinä olet, eipä oikeastaan kiinnosta yhtään. :)

Vierailija
30/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä nykyajan huomiohuoravanhempia jotka antavat persehedelmiensä leikkiä ja huutaa opiskelijaruokaloissa keskellä käytävää. Luulevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä kun ovat ennenaikaisesti lisääntyneet siellä nuorten 19-22-vuotiaiden keskellä ja oikeutettuja siksi pilaamaan muiden ruokarauhan. Ja ihan sama nykyään kaikissa aikuisten paikoissa, kohta jo varmaan baareissakin.

Vierailija
31/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, minua ei ärsytä lapset eikä koirat, vaan typerät aikuiset. Hermo menee kun ei yhtään osata katsoa, miten leveästi ja hidastellen kävellään kapealla käytävällä ja joka paikassa pidetään älämölöä. Ja se ilkeys ja itsekkyys, ihan puistattaa. Onneksi asunkin keskellä metsää ja käyn kaupungissa vain harvoin, silloinkin arkena aamupäivällä kun on hiljaisinta. Täällä kotona on hyvä olla, ei naapureita näköetäisyydellä.

Vierailija
32/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenivien naisten syndroma, kaiken lisäksi kielletään myös muun perheen yhteydenpito muihin.

Hyvin yleistä ja samalla varmistetaan yksinäinen vanhuus, ei ne karkoitetut ystävät enää palaa takaisin kun haluat sormia napsauttamalla, et ole heille niin tärkeä kuin luulet, onnea vaan valitsemallesi tiellesi.

Vierailija
33/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat ovat ongelma. Tarkemmin sanoen kasvattamattomat kakarat. Huutavat ja kiljuvat ja tunkevat vieraiden  ihmisten kotipihoihin. Muutaman vuoden päästä polttavat tupakkaa ja käyttävät päihteitä. Sitten hakkaavat ja ryöstelevät jengeissä kunnon ihmisiä.

Vierailija
34/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se jatkuva hölöttäminen. Pitääkö sen kännykän kanssa pitää kaiutinta päällä ja huutaa siihen luuriin niitä omia asioita joka paikassa? Eikö kykene edes kaupassa käymään ilman jotain jatkuvaa tilannetiedotusta jollekin?  Ja ei nyt varsinaisesti liity tähän ihmisten inhoamiseen, mutta voisiko joku valistaa, miksi sitä puhelinta pidetään kuin voileipää siinä suun edessä? Joskus tekis mieli ottaa kurkkuviipaleita taskuun ja lätkästä niiden kännyköiden päälle vähän särvintä, että menis paremmin alas.

Vierailija
35/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
36/36 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sellainen itsensä korostaminen on lisääntynyt, tähän törmää liikaa paikoissa, joista otetaan mukaan jotain syötävää tai juotavaa. Ongelma ei ole se, että joku haluaa esim. juomansa ilman jäitä ja lisätyllä sokerilla, vaan sellainen "universumi pysähtyy vuokseni"-toiminta, joka vaivaa etenkin n. kolmekymppisiä ja vähän nuorempia naisia. "Hmmm...mitäköhän mä ottaisin...jos tuollainen jäätee?" Myyjä kysyy makusiirapista, luettelee vaihtoehdot ja odottaa. Ja odottaa vähän lisää. Sitten suosittelee kahta eri vaihtoehtoa, jolloin: "Tiedätkö TÄNÄÄN mun ei tee yhtään mieli kumpaakaan makua, koska blaablaablaa..." Tämmöisen ihmisen itsekorostusta on raivostuttavaa seurata, sääliksi käy myyjiä ja kanssajonottajia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi