Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies, millaisesta deitti-ilmoituksesta kiinnostut?

Vierailija
12.01.2023 |

Ja millaiseen et vastaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä kommentteja. Harmi kun ei tuollaisia helmiä tullut vastaan. Kaikenlaiset länsiaasialaiset ja turistit tukkii tinderin aika tehokkaasti ainakin Helsingissä.

Vierailija
22/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen, joka ei vaikuta hyväksikäyttäjältä, karanneelta, feikiltä tai vakavasti mielenterveysongelmaiselta tai päihdesairaalta. Negatiivisia tekijöitä ovat myös itsensä ehostaminen liiallisella meikkaamisella, muotivaatteisiin ja laukkuihin ym. panostaminen. Positiivisia tekijöitä ovat aitous, kyky nauraa itselleen, hyvä huumorintaju, omien arvojen esilletuonti ja toisen arvojen kunnioitus, joka ilmenee dialogisuustaitojen kautta.

Jos tämä kaikki pitää paikkansa, niin silloin ystäväni olisi hyvin helppo löytää seuraa. Toistaiseksi on kieltäytynyt Tinderistä jyrkästi enkä aio painostaa. Kerron kysyneeni asiaa täältä eivätkä nämä vaatimukset mitään hirveän vaikeita ole.

Hän ei oikein tapaa miehiä missään, siinä ongelma. Työkin naisvaltaisella alalla eikä käy baareissa ja kaverit kaikki varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Sellaisesta, missä ilmoittaja on 18- 22v, hoikka, sporttinen nainen, joka etsii vanhempaa setää daddydom-littlegirl roolileikkiin tositarkoituksella.

"Olen kahdeksantoistavuotias, hoikka ja sporttinen nätti tyttö. Etsin vanhaa setää leikkimään."

Vierailija
24/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonuksena tietenkin vielä kiinnostus ruokaan

Riittääkö ylipaino todisteeksi kiinnostuksesta ruokaan?

PÄIVÄN PARAS! 

Vierailija
25/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan tähän :) Nykyinen mieheni kiinnostui profiilistani, koska siitä kuulemma kuvastui, että olen maanläheinen, luonnossa viihtyvä ja hyväsydäminen ihminen. Kuvista näkyi, että olen urheilullinen (oikeasti ;D) niin kuin miehenikin, mutta en pinnallinen. 

Vierailija
26/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole keski-ikäisiä miehiä?

Olisivatko naimisissa?

Itse olen, joten en deittaile.

Vierailija
27/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama elämäntilanne, yhteiskunnallinen asema, noin sama tuloluokka. Samat kiinnostuksen kohteet ja ehkä jopa sama kaveriporukka.

Nämä ovat ihan perus, ennenkuin kannattaa lähteä suhteeseen.

Sama kaveriporukka?

Vierailija
28/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupaus niellä, kaikki kiinnostuu.

Vierailija
29/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias salikissa etsii isähahmoa ja kurittajaa.

Vierailija
30/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen, joka ei vaikuta hyväksikäyttäjältä, karanneelta, feikiltä tai vakavasti mielenterveysongelmaiselta tai päihdesairaalta. Negatiivisia tekijöitä ovat myös itsensä ehostaminen liiallisella meikkaamisella, muotivaatteisiin ja laukkuihin ym. panostaminen. Positiivisia tekijöitä ovat aitous, kyky nauraa itselleen, hyvä huumorintaju, omien arvojen esilletuonti ja toisen arvojen kunnioitus, joka ilmenee dialogisuustaitojen kautta.

Ok,ok, mutta mitä tarkoitat karanneelta? Ei siis saa olla aiempia parisuhteita, jotka nainen olisi päättänyt, vai kuinka?

Vierailija
31/34 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tykkää samoista asioista ja ei vaikuta bimbolta ja mt-häiriöiseltä vastaan.

Vierailija
32/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti on ajatuksella kirjoitettu. Siisä saa kuvan syvällisestä ja mukavasta ihmisestä jonka kanssa olisi paljon puhuttavaa. Kiinnostuksenkohteet ovat ainakin osittain yhteisiä. Minua kiinnostaa luonto, valokuvaus, taide ja liikunta. Olet kiinnostuneempi henkisistä asioista kuin materiasta. Haet tasa-arvoista kumppania, et TosiMiestä naisen rinnalle. Poliittisesti et edusta ääripäitä.

Yhtä ulkonäköihannetta ei ole. Joidenkin mielestä minua ulkonäölllisesti miellyttävät naiset eivät ole perinteisesti naisellisia. "Pyöreä" ruumiinrakenne ja ylipaino ovat rehellisesti sanottuna turn-off. Kuvat ovat rehellisiä, niissä ei ole tarkkaan valikoituja kuvakulmia tai voimakkaita filttereitä.

Yritin välttää negatiivisia kuvauksia, siinä onnistumatta. Taitaa olla niin että meillä miehillä on vähemmän spesifit vaatimukset kuin teillä naisilla. Lopultahan henkinen puoli ratkaisee sen kenen kanssa haluaa olla, ja sitä on vaikea pukea sanoiksi.

Vierailija
33/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan tähän :) Nykyinen mieheni kiinnostui profiilistani, koska siitä kuulemma kuvastui, että olen maanläheinen, luonnossa viihtyvä ja hyväsydäminen ihminen. Kuvista näkyi, että olen urheilullinen (oikeasti ;D) niin kuin miehenikin, mutta en pinnallinen

Miehesi

- pituus

- vuositulot

- hiusten väri

- naamakomeus asteikolla 4-10

Vierailija
34/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen lihaksikas komea nuori aikuinen mies. Etsin keski-ikäisten miesten seuraa FWB-periaatteella."