Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suvi Teräsniska eronnut?

Vierailija
11.01.2023 |

Pitkän aikaa huhuja liikkunut

Kommentit (259)

Vierailija
181/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt myydään jo meikkejäkin, kyllä on köyhää menoa. Tai sairasta?

Irtioton merkki. Mies salasuhteessa ja jäänyt kiinni?

Miksi valehtelet. Mitä hyödyt....

Vierailija
182/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso asunto, paljon velkaa?

Et tiedä heidän Raha asioita varmaksi. Mitä hyödyt valehtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole tosiaan vaan hengähdystauon tarpeesta kyse. Se hänelle suotakoon. Hyvä että hän pitää terveydestään huolta, ei esiintyvän taiteilijankaan tarvitse mennä pää kainalossa terveytensä uhalla.

Kiva bändille, keikkajärjestäjille yms. joiden toimeentulo riippuu hänestä. Haluuko nekin hengähdystauon?

Mitä vaahtoot. Kyllä ne keskenään juttunsa sopii, ettei sun tartte mäiskyyttää tyhmyyttäsi heidän tuloistaan ja hengähdystauoista.... Eivät kaipaa sun pälätystä. 😂

Vierailija
184/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut Suvista aina mieleen ns. vaativa persoonallisuus. Kaiken pitää olla tip top, lapset pitää hankkia, kaiken pitää mennä suunnitelmien mukaisesti jne. Tällaiset voivat olla lähipiirille aika raskaita, koska aina pitää mennä tällaisen ehdoilla tai seurauksena on romahdus. Ehkä mies on väsynyt tähän ja ongelmat alkaneet. 

Vierailija
185/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vain hänelle voimia, mistä onkaan kyse.

Vierailija
186/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta tulee mieleen, että mielenterveys järkkyy. Ei kukaan muuten käytettyjä huulipunia ja muuta roskaa myy. Ahdistuksessaan siivoaa

Sinun mielenterveys on huonolla tolalla, kun sitä prättömästi toiselle ilkeyttäsi tyrkytä. Kirpputorit on täynnä roskaa. On koko kaikki myyjät mielenvikaisia. Sinne voi vapaasti laittaa myyntiin mitä lystää. Yksiyisyrittäjällä on helppo, kun voi olla lomalla milloin haluaa. Minua ei ahdista ja aion siivota nurkkia talvilomalla.

Vierailija
187/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut Suvista aina mieleen ns. vaativa persoonallisuus. Kaiken pitää olla tip top, lapset pitää hankkia, kaiken pitää mennä suunnitelmien mukaisesti jne. Tällaiset voivat olla lähipiirille aika raskaita, koska aina pitää mennä tällaisen ehdoilla tai seurauksena on romahdus. Ehkä mies on väsynyt tähän ja ongelmat alkaneet. 

Ei pidä paikkaansa. Olen hänen lähipiiristä ja hän on ihana ihminen, lämminhenkinen ja kivaa seuraa. Ei hän ole romahtanut mihinkään. Hän voi itse päättää milloin pitää pidemmän vapaan töistä. Sillon on hyvä tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja viettää aikaa perheen kanssa. Sanot että Ehkä mies väsynyt. Älä sano asioita joita ET varmaksi tiedä.

Vierailija
188/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hävinnyt paljon viestejä.

Kukahan tuo on joka aggressiivisesti vastailee viesteihin ja tyrmää jokaisen kannanoton.

Kirjoitin aiemmin siitä miten tunnen ihmisiä joilla ei huolta toimeentulosta ja voivat ostella mitä mieli tekee.

Sitten laittavat kamojaan kirppikselle myyntiin vaikka ei mitään hajua kirppisten hintatasosta tai kirppissäännöistä.

Hinnoittelevat tavaransa yläkanttiin koska onhan ne uutena olleet tosi kalliita.

Tai kuvittelevat tavaroistaan että kyllähän ne kirppiksellä menevät.

Eräs tuttuni siivosi varastojaan ja möi kirppiksellä lastensa vanhoja pehmoleluja 10 eurolla kappale oli karviaispehmoa ja jättikäärmettä.

Eli leluja joita kukaan ei ottaisi nurkkiinsa edes ilmaiseksi.

Todellisuudentaju hämärtynyt ja pahasti.

Vierailija
189/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska on parhaita naisartisteja. On hyvä selkeä ääni. Ei ole mikään nariseva naisääni. Sellaisiahan ne nykyisin usein ovat.Britney Spiers tyyppisiä ääniä. Mutta Suvilla vahva ääni. Seiska lehti kirjoittelee julkkisten yksityisasioista myös Suvin.

Vierailija
190/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä on kadonnut todella paljon!!

Vierailija
191/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativa persoonallisuus ja vanhoillinen ajattelutapa. Naimisiin mennessä oli niin iloinen, että miehellä ei ollut aiempia liittoja. Sai olla itse ensimmäinen.

Vierailija
192/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on se eronnut.

Linkkiä?

Vierailija
193/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorille voi jokainen hinnoitella miten lystää. Ostaja päättää ostaako. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
194/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen hänen lähipiiristä ja hän on ihana ihminen, lämminhenkinen ja kivaa seuraa. Ei hän ole romahtanut mihinkään. Hän voi itse päättää milloin pitää pidemmän vapaan töistä. Sillon on hyvä tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja viettää aikaa perheen kanssa. Sanot että Ehkä mies väsynyt. Älä sano asioita joita ET varmaksi tiedä.

Jos peruu jo sovitut keikat yllättäen, kyseessä EI ole itse päätetty pidempi vapaa.

Toki suvilla on oikeus yksityisyyteen, mutta silloin ei ehkä kannata käyttäytyä kovin kummallisesti, kuten myydä roinaa.

Vierailija
195/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä hävinnyt paljon viestejä.

Kukahan tuo on joka aggressiivisesti vastailee viesteihin ja tyrmää jokaisen kannanoton.

Kirjoitin aiemmin siitä miten tunnen ihmisiä joilla ei huolta toimeentulosta ja voivat ostella mitä mieli tekee.

Sitten laittavat kamojaan kirppikselle myyntiin vaikka ei mitään hajua kirppisten hintatasosta tai kirppissäännöistä.

Hinnoittelevat tavaransa yläkanttiin koska onhan ne uutena olleet tosi kalliita.

Tai kuvittelevat tavaroistaan että kyllähän ne kirppiksellä menevät.

Eräs tuttuni siivosi varastojaan ja möi kirppiksellä lastensa vanhoja pehmoleluja 10 eurolla kappale oli karviaispehmoa ja jättikäärmettä.

Eli leluja joita kukaan ei ottaisi nurkkiinsa edes ilmaiseksi.

Todellisuudentaju hämärtynyt ja pahasti.

Outo tyyppi tuo agressiivinen vastailija? Miksihän se tekee noin kun asia ei liity häneen millään tavalla?

Vierailija
196/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eroaa ne ei-julkitsetkin, ettei yllätä. Oppii tästä ainakin sen, ettei ala seurustelemaan työkaverin kanssa.

Kiitos kun kerroit. Nyt otan opikseni.

Vierailija
197/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen hänen lähipiiristä ja hän on ihana ihminen, lämminhenkinen ja kivaa seuraa. Ei hän ole romahtanut mihinkään. Hän voi itse päättää milloin pitää pidemmän vapaan töistä. Sillon on hyvä tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja viettää aikaa perheen kanssa. Sanot että Ehkä mies väsynyt. Älä sano asioita joita ET varmaksi tiedä.[/quote]

No sitten antaa todella huonon kuvan itsestään artistina. Peruu kevään sovitut keikat yllättäen, kun ei vain yksinkertaisesti huvita? Esim Nokia Arenan iso yön konsertti.

Vierailija
198/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos peruu jo sovitut keikat yllättäen, kyseessä EI ole itse päätetty pidempi vapaa.

Toki suvilla on oikeus yksityisyyteen, mutta silloin ei ehkä kannata käyttäytyä kovin kummallisesti, kuten myydä roinaa.

Onko roinan myynti ihmisillä kummallista käytöstä. Ihmiset kokeilee myydä en kuin heittää roskiin. VASTAA MITÄ KUMMALLISTA KÄYTÖSTÄ TÄSSÄ ON, Olemmeko roinan myyjät kummallisia, vastaa.

Vierailija
199/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten antaa todella huonon kuvan itsestään artistina. Peruu kevään sovitut keikat yllättäen, kun ei vain yksinkertaisesti huvita? Esim Nokia Arenan iso yön konsertti.

Nokia Arenan Yö konserttiin myydään vielä lippuja ja Suvi on pääsolistina. Konsertti on maaliskuussa.

Vierailija
200/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko roinan myynti ihmisillä kummallista käytöstä. Ihmiset kokeilee myydä en kuin heittää roskiin. VASTAA MITÄ KUMMALLISTA KÄYTÖSTÄ TÄSSÄ ON, Olemmeko roinan myyjät kummallisia, vastaa.

Kummallista on nähdä vaivaa myydä vitosella käytettyjä huulipunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme