Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suvi Teräsniska eronnut?

Vierailija
11.01.2023 |

Pitkän aikaa huhuja liikkunut

Kommentit (259)

Vierailija
201/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen hänen lähipiiristä ja hän on ihana ihminen, lämminhenkinen ja kivaa seuraa. Ei hän ole romahtanut mihinkään. Hän voi itse päättää milloin pitää pidemmän vapaan töistä. Sillon on hyvä tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja viettää aikaa perheen kanssa. Sanot että Ehkä mies väsynyt. Älä sano asioita joita ET varmaksi tiedä.

No sitten antaa todella huonon kuvan itsestään artistina. Peruu kevään sovitut keikat yllättäen, kun ei vain yksinkertaisesti huvita? Esim Nokia Arenan iso yön konsertti.

Sinä nyt haluaisit tietysti tietää ruodittavaksi präsuolen sisuksetkin, mutta kaikkea ei ihmisten tartte kerto jos ei halua. Niin se vaan menee. Koeta kestää kun et ihan kaikkea hänen elämästään tiedä. Voimia sinulle.

Vierailija
202/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen hänen lähipiiristä ja hän on ihana ihminen, lämminhenkinen ja kivaa seuraa. Ei hän ole romahtanut mihinkään. Hän voi itse päättää milloin pitää pidemmän vapaan töistä. Sillon on hyvä tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja viettää aikaa perheen kanssa. Sanot että Ehkä mies väsynyt. Älä sano asioita joita ET varmaksi tiedä.

No sitten antaa todella huonon kuvan itsestään artistina. Peruu kevään sovitut keikat yllättäen, kun ei vain yksinkertaisesti huvita? Esim Nokia Arenan iso yön konsertti.

Sinä nyt haluaisit tietysti tietää ruodittavaksi präsuolen sisuksetkin, mutta kaikkea ei ihmisten tartte kerto jos ei halua. Niin se vaan menee. Koeta kestää kun et ihan kaikkea hänen elämästään tiedä. Voimia sinulle.

Miksi kommentoit noin rumasti tänne? Ketjuhan on ihan tavallista keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut Suvista aina mieleen ns. vaativa persoonallisuus. Kaiken pitää olla tip top, lapset pitää hankkia, kaiken pitää mennä suunnitelmien mukaisesti jne. Tällaiset voivat olla lähipiirille aika raskaita, koska aina pitää mennä tällaisen ehdoilla tai seurauksena on romahdus. Ehkä mies on väsynyt tähän ja ongelmat alkaneet. 

Tämä olisi törkeyden huippua perua keikat sen vuoksi, että haluaisi pitää vähän vapaata. Haloo!! Ei ole ok, todellakaan!

Haloo, Tämä ei kuulu mammoille eikä minulle. Mammat on törkeyden huippuja kun noin kierroksia otta toisen yksityiselämästä. Miksi minun ei tarvitse tietää hänen vapaistaan....

Vierailija
204/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut Suvista aina mieleen ns. vaativa persoonallisuus. Kaiken pitää olla tip top, lapset pitää hankkia, kaiken pitää mennä suunnitelmien mukaisesti jne. Tällaiset voivat olla lähipiirille aika raskaita, koska aina pitää mennä tällaisen ehdoilla tai seurauksena on romahdus. Ehkä mies on väsynyt tähän ja ongelmat alkaneet. 

Tämä olisi törkeyden huippua perua keikat sen vuoksi, että haluaisi pitää vähän vapaata. Haloo!! Ei ole ok, todellakaan!

Haloo, Tämä ei kuulu mammoille eikä minulle. Mammat on törkeyden huippuja kun noin kierroksia otta toisen yksityiselämästä. Miksi minun ei tarvitse tietää hänen vapaistaan....

Ei minua ainakaan kiinnostele tämä mammojen kirjoittelu kuin ilmentymänä. Itse olen kuumeessa ja kaipaan viihdettä. Miksi siis turhaan otat kierroksia?

Vierailija
205/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suvi on raskaana?

Entä jos sinä olet raskaana... Hmmm... Sitten teitä on kaksi.... Voi kamalaaaaaa. 😂

Vierailija
206/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotia vähän järjestelee niin ei kai sitä noin massiivisesti tyhjennetä?

Tuo Seiskan juttu kertoo paljon.

Seiskan jutut kertoo aina paljon, paljon sellaistakin mitä ei ole koskaan tapahtunut kenellekään. Näin myydään juorulehteä. Ja kansa uskoo ihan kaiken.

Eli et usko että keikat on peruttu ja lukuisat myynti ilmoitukset netissä sen takia kun ne kertoo Seiska?

Vähän tuota foliohattua löysemmälle ja salaliittoteoriat vähemmälle.

Vierailija
207/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos peruu jo sovitut keikat yllättäen, kyseessä EI ole itse päätetty pidempi vapaa.

Toki suvilla on oikeus yksityisyyteen, mutta silloin ei ehkä kannata käyttäytyä kovin kummallisesti, kuten myydä roinaa.

Onko roinan myynti ihmisillä kummallista käytöstä. Ihmiset kokeilee myydä en kuin heittää roskiin. VASTAA MITÄ KUMMALLISTA KÄYTÖSTÄ TÄSSÄ ON, Olemmeko roinan myyjät kummallisia, vastaa.

Kummallista on nähdä vaivaa myydä vitosella käytettyjä huulipunia.

Saa kyllä myydä ja tehdä mitä haluaa mutta on outoa myydä noita huulipunia (Mac?) jotka muutenkin edullisia jotakin 20 e luokkaa. En ikinä ostaisi käytettyä huulipunaa keneltäkään.

Vierailija
208/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos peruu jo sovitut keikat yllättäen, kyseessä EI ole itse päätetty pidempi vapaa.

Toki suvilla on oikeus yksityisyyteen, mutta silloin ei ehkä kannata käyttäytyä kovin kummallisesti, kuten myydä roinaa.

Onko roinan myynti ihmisillä kummallista käytöstä. Ihmiset kokeilee myydä en kuin heittää roskiin. VASTAA MITÄ KUMMALLISTA KÄYTÖSTÄ TÄSSÄ ON, Olemmeko roinan myyjät kummallisia, vastaa.

Tälläisetko asiat sinua näin sunnuntai iltana vaivaa. Yx paskan hailee kirppiksien huulipunat. Anna ihmisen elää ja puuhastella. Rasita turhaan itseäsi.

Vierailija
209/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri vastaaja täällä että jos myy käytettyä huulipunaa jonka sanonut että desifioitu niin joo kyllä viiraa!!!!

Vierailija
210/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä myydä ja tehdä mitä haluaa mutta on outoa myydä noita huulipunia (Mac?) jotka muutenkin edullisia jotakin 20 e luokkaa. En ikinä ostaisi käytettyä huulipunaa keneltäkään.

Vai on outoa.. Vai on outoa.... Pohditaan tätä mystistä outoa... Hmmm.

Vierailija
211/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri vastaaja täällä että jos myy käytettyä huulipunaa jonka sanonut että desifioitu niin joo kyllä viiraa!!!!

Joka tämmöstä jankkaa monta sivua, niin ilmassa viiraamisen merkkejä.... Jankkaa lisää, niin saamme nauraa...

Vierailija
212/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän ei saisi ääneen puhua, mutta onko Suvi lihonut aika paljon? Vaikuttaako terveyteen ja jaksamiseen.

Vai onko raskaana?

Miksi ei saisi puhua ääneen? Outoa että nykyaikana ei muka saisi avoimesti puhua lihavuuden haittavaikutuksista. 

Liittyisikö Suvin lihominen ja keikkojen peruminen alkoholin käyttöön?

Usein myös uupuminen aiheuttaa painonnousua, kun keho on jatkuvassa ylikuormitustilassa eikä aineenvaihdunta toimi kunnolla. Lisäksi muusikon epäsäännöllinen myöhäisilta/yöpainotteinen työ vaikuttaa unirytmiin ja ruokailut tien päällä voivat olla sitä sun tätä. Ei siis tarvitse välttämättä juoda pisaraakaan alkoholia, että tuollaisessa elämässä paino nousee. 

Uupuminen EI aiheuta painonnousua. Sen aiheuttaa se että syö enemmän kaloreita kuin kuluttaa. Piste.

Minä olen ollut viime vuosina uupunut lapsen vakavan sairauden, vaativan työn ja toisen perheenjäsenen syöpäsairauden takia. Itse olen kyllä ollut painavimmillani ja turvonnut juuri niiden vaikeimpien uupumiskuukausien aikana, vaikka ruoka ei ole maistunut ja olen suunnilleen henkihieverissä yrittänyt käydä juoksemassa ja bodypumpissa. Aineenvaihdunta vain on jotenkin ihan sekaisin! Joten väittäisin kyllä että uupumuksella on erittäin suora vaikutus myös kehon toimintoihin. Ihan vasta luin jostain jotain tutkimusta siitä, että unettomuus ja painon nousu ovat selvästi yhteydessä toisiinsa.

Pystyn kyllä samaistumaan Suvin tilanteeseen. Olisi paljon helpompaa jos mies olisi kotona, kun Suvi käy keikalla. Omalla kohdallani olemme miehen kanssa myös tehneet reissutyötä ilman tukiverkostoja, joten kokemusta on tästäkin.

Itselläni paino alkoi laskea heti kun pahin uupumus hellitti otteensa, vaikka todellakin esim. ekana koronakeväänä vain hiihtelin keväthangilla, enkä edes harrastanut mitään raskaampaa liikuntaa ja ruokakin maistui.

Vierailija
213/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erikoista myyntikamaa, no eka ei niin outo tuo astiasto, mutta muut,

- Apilanlehden victoria astiasto 1234€

- sauvakihartimia 20€

- hiuslenksuja, käytettyja jotka keitetty muodon saamiseksi takaisin

- Ikean kestokasseja 5€

- ihan pienen lapsen palapelejä 20€

- sauvakiharrin 35€

- pikkuautot 10€

- kakkutikkarikone 20€

- muovinen merirosvolaiva 15€

- puuteri 15€

- meikkikabukki 10€

- makiage concealer, avaamaton 25€

- Mac huulipuna, käytetty, desinfioitu 5€

- Lasten peli, palikoita ja puuhavihko josta leikattu lopusta sivuja irti 15€

- Fenty huulipuna, käyttämätön 15€

- Lumene luomiväriduot 20€

- Mac meikkisiveltimien p

kotelot/pussukat(ilman niitä siveltimiä) 20€

- verhotampit (ne pelkät tupsut) 10€

- H&M illuminiser kasvoille vartalolle, avaamaton (sitten on kuva missä tuubi on korkki auki) 5€

- Kulmavaha, spaattelilla otettu pari kertaa 8€

- 3 lasten tupsulakkia 50€

- ghd suojapussi kihartimelle 15€

jne. paljon paljon muuta samantyyppistä, noita käytettyjä ja vähemmän käytettyjä meikkejä, voiteita

Vierailija
214/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sais apilanlehti astiaston reilulla tuhannella eurolla,

halpaa on.

Vierailija
215/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kirppiskamaa kuin kaikilla. Nauroimme että mikä mamma viitti oikein tänne eritellä nuo kirpparikamat. Oliko uroteko vai viiraako...🙈

Vierailija
216/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee vaivaa "desifioida"huulipunat kun myy eurolla😁

ei hyvää päivää vaan!

Vaikea ymmärtää, kuka myy käytettyä kosmetiikkaa, tai likaisia ja rikkinäisiä tavaroita, saati sitten ostaa niitä?

Olipa kuka hyvänsä.

Vierailija
217/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa kirppiskamaa kuin kaikilla. Nauroimme että mikä mamma viitti oikein tänne eritellä nuo kirpparikamat. Oliko uroteko vai viiraako...🙈

Me täällä naurettiin noille hinnoille. 😂Kiitos listaajalle

Vierailija
218/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooo, älä toista laista. Voi olla hänen harrastus mapittaa ihmisten kippari kamoja ja hntoja. Näppäräiti sujuu...

Vierailija
219/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko-oireinen häiriö tulee mieleen. Hullun lailla siivoaa ja järjestelee = purkaa ahdistustaan.

Hyvä kun sinusta tulee mieleen fiksu, asiallinen nainen.

Vierailija
220/259 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko-oireinen häiriö tulee mieleen. Hullun lailla siivoaa ja järjestelee = purkaa ahdistustaan.

Hyvä kun sinusta tulee mieleen fiksu, asiallinen nainen.

Moi Suvi 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi