Miksi vessanpönttö haisee aina k*selle! Pesin sen juuri ja silti jäi virtsan haju!
Miksi vessanpönttö haisee virtsalle?? Ei ole päästetty pinttymään, ihan valkoinen on pönttö sisältä ja ulkoa, sitä on pesty säännöllisesti, mutta silti se haisee ajoittan kuselle, välillä enemmän välillä vähemmän. Äsken pesin, mutta lievää hajua on edelleen havaittavissa. Pesin joka puolelta, reunan alta ja pöntön juurella olevan sauman.
Pakko laittaa raikastin joka peittää lopun hajun!
Mikä olisi hyvä pesuaine jolla lähtee kaikki loputkin k*sen hajut??
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea myös toinen mielipide, sillä voit vaan olla ihmisiä joilla se haju on omassa päässä ja vessanpönttö on aivoissa yhdistynyt gusen ja baskan hajuun joten siitä ei pääse millään pesuaineella eroon.
Toinen mielipide? Jos sinä haiset yhden mielestä pahalle ja joku toinen ei sitä haista - onko se sulle ok? Tai siis, ilmeisesti on. Hyh hyh
Kyllä se silloin on minulle täysin ok, koska se on silloin hajusta valittajan oma ongelma kun kumpikaan ei haista.
Okei, kiinnostavaa. Itse peseydyn rutiinilla päivittäin, käytän hammaslankaa, vaihdan vaatteita ja samalla tyylillä huollan asuntoani. En jää arpomaan, että löytyykö jostain joku jonka mielestä haisen pahalle tai että asuntoni haisisi pahalle, vaan eliminoin kaikki mahdolliset löyhkät jo etukäteen.
Mulla oli joskus esimiesasemassa oleva (nais)työkaveri, joka vitsaili sinkkuudestaan esim "haiseeko mun hengitys vai mikä on, ettei suhteista tule mitään" - ja tämä on ihan kauhea juttu, mutta toden totta se ihminen haisi aina vähän oudolle ja hänen varsinkin hänen hengityksensä haisi oikein yököttävälle.
En pystynyt menemään hänen kanssaan samaan autoon tai palaveriin pieneen huoneeseen. Ja kukaan ei tietenkään kehdannut asiasta sanoa.
Domestosta pytyn reunoille, siitä se valuu reunoille. Tämä jätetään pikapesuna 30 min ja tehopesuna yön yli. Posliiniosat ulkopuolelta ja istuinosat tolulla. Jos ukko kusee lattialle pese tolulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea myös toinen mielipide, sillä voit vaan olla ihmisiä joilla se haju on omassa päässä ja vessanpönttö on aivoissa yhdistynyt gusen ja baskan hajuun joten siitä ei pääse millään pesuaineella eroon.
Toinen mielipide? Jos sinä haiset yhden mielestä pahalle ja joku toinen ei sitä haista - onko se sulle ok? Tai siis, ilmeisesti on. Hyh hyh
Kyllä se silloin on minulle täysin ok, koska se on silloin hajusta valittajan oma ongelma kun kumpikaan ei haista.
Okei, kiinnostavaa. Itse peseydyn rutiinilla päivittäin, käytän hammaslankaa, vaihdan vaatteita ja samalla tyylillä huollan asuntoani. En jää arpomaan, että löytyykö jostain joku jonka mielestä haisen pahalle tai että asuntoni haisisi pahalle, vaan eliminoin kaikki mahdolliset löyhkät jo etukäteen.
Ja kuvitella, että kaaaikista noista toimenpiteistä huolimatta sinäkin haiset jonkun mielestä pahalle.
Tuli ihan kauhee pahoinvointi kun mietin että tuo +26c kylppärini haisisi vanhalle kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvitella, että kaaaikista noista toimenpiteistä huolimatta sinäkin haiset jonkun mielestä pahalle.
Tämä! Mutta toisin kuin ( sinä ) jotkut, niin sentään yritän ja pyrin siihen, etten haise ja ettei oma asuntoni haise.
Ei ole likaisenpytyn ongelma. Se on pesty ja puuhattu hyvin. Saattaa olla kyse ilmastoinnin toimimattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Wc-pönttö ei ole emalia, vaan posliinia!
Posliini on lasitettu. Emali = jauhettua lasia. Same difference. !!!
Meillä lähti hajut kun vaihdettiin valkaisevaan pesuaineeseen.
Aikaisemmin oltiin käytetty milloin mitäkin wc-ankkaa ja sillä pesty huolellisesti. Myös sieltä reunan alta mistä vesi tulee. Ehkä päivän pysyi hajut pois pesun jälkeen.
Kerran sitten ostin kokeeksi valkaisevan pesuaineen, eikä hajuja ole sen jälkeen tullut. Muuten ei olla muutettu pesurutiineja.
Laittakaa pieni matto juuri siihen paikkaan mihin voi tippua virtsaa ja vaihtakaa matto silloin tällöin ,ettei tartu pissin haju korkkimattoon tai muuhun. Se on inhottava haju!
Rustasta tai muualta iso tölkki biikarbonaattia .
Vierailija kirjoitti:
Ettei ukkos kuse lattialle.
Niin just. Jos kusee seisoen niin seinät pytyn ympäriltä tottakai haisee kuselta jos et niitäkin alvariinsa pese.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa pieni matto juuri siihen paikkaan mihin voi tippua virtsaa ja vaihtakaa matto silloin tällöin ,ettei tartu pissin haju korkkimattoon tai muuhun. Se on inhottava haju!
vessan lattiassa korkkimattoa??
kas kumma ettei jopa parkettilattiaakin
Idolla on pönttönmalli, joka alkaa haista. Kahdessa asunnossa ollut samanmallinen Idon pönttö, ha molemmissa haisi. Nykyisessä toisen mallinen eikä haise.
WC-pytyn kannen ja rinkulaosan voi irrottaa ja pestä ammeessa/pesuvadissa tms.
Kiillon WC pesuaine pöntölle ja renkaille sun muille saman merkin wc-suihke poisti meillä tuon. Purkissa lukee, että sisältää hajunsyöjää, mitä sitten ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Wc-pönttö ei ole emalia, vaan posliinia!
Sillä ei ole mitään merkitystä kyseisessä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä haju lähti, kun ostin pönttöön uudet lauteet ja pöntön kannen. Se muovi oli varmaan jotenkin vuosien varrella imaissut hajun itseensä.
Itse ihmettelin pitkään vessassa hien hajua joka ei lähtenyt siivoamallakaan. Lopussa paikallistin hajun lähteeksi vanhan muoviroskiksen. Uusi roskis tilalle ja ei ole enää ollut hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Mutta toisin kuin ( sinä ) jotkut, niin sentään yritän ja pyrin siihen, etten haise ja ettei oma asuntoni haise.
Mitä sinä mitään minun pyrkimisistäni tiedät? Sattuiko pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset mainostaa miten menevät ihmisten ilmoilla karvoineen ja aivan miten haluavat muista välittämättä, mutta hajuko nyt on sellainen poikkeusjuttu missä pyritään kaikin puolin miellyttämään muita ihmisiä?
Istuessakin ne guset voi miehellä tulla pidemmästä letkusta johtuen sieltä istuimen välistä ulkopuolelle ja valua sitten lattiarajalle saakka.