Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vessanpönttö haisee aina k*selle! Pesin sen juuri ja silti jäi virtsan haju!

Vierailija
11.01.2023 |

Miksi vessanpönttö haisee virtsalle?? Ei ole päästetty pinttymään, ihan valkoinen on pönttö sisältä ja ulkoa, sitä on pesty säännöllisesti, mutta silti se haisee ajoittan kuselle, välillä enemmän välillä vähemmän. Äsken pesin, mutta lievää hajua on edelleen havaittavissa. Pesin joka puolelta, reunan alta ja pöntön juurella olevan sauman.
Pakko laittaa raikastin joka peittää lopun hajun!

Mikä olisi hyvä pesuaine jolla lähtee kaikki loputkin k*sen hajut??

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaa on pesty säännöllisesti, se on teinipojan viikkotyölistalla. Lisäksi hajun takia olen tehnyt ylimääräisiä pesuja Meillä vessaa käyttää 2 naispuolista ja 4 poikaa ja 1 mies (minä).Minulla ei ole aikomustakaan istua virtsatessani ja 4 pojan ohjeistaminen ei tule onnistumaan, kyllä pesemällä pitää selvitä. Tutkin hajun syytä. Pöntön viemärin lattialäpiviennistä tiivisteen ulkopuolelta laatoituksesta löytyi takaa reikä, joka kerää kusiset pesuvedet. Koko vessa on vahvasti vesieristetty, kun rakentaessa niin pyydettiin. Eli seuraavaksi pesen tuon reiän, annan kuivua ja laitan silikonilla sen umpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän