Pahin haju jonka tiedät?
Mä aloitan hengityksen haju sellaisella joka ei lankaile. Jösses mikä löyhkä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmasta päästä on kyllä, rasva jota imetään imuautolla kaupungin viemäreistä, varsinkin se paikka mihin imuauton rasva sitten tyhjennetään jälleenkäsittelyä varten, yllätyin kun avasin sen dumppaussäiliön kannen, haju oli niin kuvottava, että tuntui kun joku olisi lyönyt halolla niskaan, siis tuli ihan sellainen fyysinen reaktio itsestään. Kesällä aina kaupungilla joskus tuoksahtaa tuo sama mutta 1000 kertaa miedompana, haju jäi mieleen.
Miksi sinä sen kannen avasit:D Oli vissiin ihan pakko?
Ok, eli olin töissä jäteasemalla ja työn puolesta. Siinä duunissa oli myös lietteenkäsittelylaitteita, eli paskavellistä puristettiin vesi pois mekaanisesti koneella, jotta saa kuivaa tavaraa loppusijoitukseen, haju järkyttävä, illalla jos lähti kaljalle niin kalja maistui sille itselleen kun haju tarttunut limakalvoihin kiinni. Otin loparit lopulta em syistä...
Vierailija kirjoitti:
Mikrotetut pinaattiletut. Edes neljättä päivää kiukaalla muhinut ruumis ei haise niin pahalle. Sen raadon haju muistuttaa lähinnä mietoa Kekkilän kananpaskaa, mutta nuo pinaattiletut..
Se on kyllä karsee haju.
Kalman haju. Sukulainen kuoli kämppäänsä. Sitä hajua ei ihan heti unohda.
En ole rasisti ?Mutta en vaan kestä hajua joka tummista ulkomaalaisista lähtee. Mikä se on? Mauste? ruoka? Todella vahva haju.
Vierailija kirjoitti:
Pers(u)löyhkä, en ymmärrä miksi jotkut ei peseydy.
Nenä menee tukkoon, tulee paha olo. En pysytyisi yksinkertaisesti tekemään töitä heidän kanssaan! Miksi sama 'hajusteeton tila' ei koske heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on kyllä ihan rehellinen paskanhaju.
Onko epärehellistä paskaa olemassa? Mikähän lienee siinä ominaistuoksu?
Muutama tämänhetkinen ministeri tulee mieleen...
Lialle/ pesemättömälle haiseva ihminen/ vaatteet.
Ja siis eri haju, kun esim. hienhaju..
Koiran haju 🤢
Lisäpisteitä kuolasta🤢, märästä turkista ja korvatulehduksesta🤢
Härkispyörykät, koko keittiö piti tuuletta monta tuntia, kun erehdyin kerran ostamaan niitä.
Ruumiinavauksessakin olen työni puolesta ollut, mutta ......
Omat nivuset viikon metsäleirin jälkeen intissä.