Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekille tarjottu 2 miljoonaa yhdestä keikasta, ei kuulemma käynyt mielessäkään suostua

Vierailija
11.01.2023 |

"Podcastissa Tiihonen linjaa, ettei hän nykyään enää edes räppää julkisesti, jotta ihmiset eivät alkaisi huutelemaan paluusta.

Kysyntää silti olisi. Tiihosen mukaan hänen managerinsa on saanut keikkatarjouksia keikkajärjestäjiltä ja hänelle on tarjottu mykistäviä summia.

Kaksi miljoonaa on tarjottu yhdestä keikasta. Se on ihan hyvä summa tietenkin, jos mieli tekisi, Tiihonen sanoo.

Tiihosen mukaan lopettaminen oli hänelle periaatepäätös, joka pitää. Hänellä ei kuulemma käynyt edes mielessäkään suostua tarjoukseen."

https://www.is.fi/viihde/art-2000009318338.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ottanut rahat ja antanut hyväntekeväisyyteen!

Vierailija
22/24 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyiskin poissa, eihän se muuta kun puhuu mikkiin eikä se suomimiehiltä onnistu. Se ns soljuvuus rytmillinen äänenpaino yms puuttuu, sama se on tanssiessakin, suomalaiset ei osaa pyörittää lannettä, se koko rytmi puuttuu koko kropasta musiikkia myöten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari millii siitä et saa kuunnella huippulyriikkaa tyyliin: jos mä oisin sä niin kyl mäki olisin mun kaa...

Parilla millillä houkuttelisi mieluummin jonku Eminemin tai Snoop Dodggin 10 minuutiksi kun Cheekin sekunniksi. 

Googletin. Snoop Doggin saa varattua hintaan 750 k - 1 M.

Ja Cheekille tarjottu 2 miltsiä... :'D Jep jep.

Halavalla menee Snuuppi. Paljonkohan Coldplay ottaisi soitä, että tulisivat mun pihalle soittelemaan 🤔

Vierailija
24/24 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi ottanut rahat ja antanut hyväntekeväisyyteen!

Noku ei hää voi ku sitte ihmiset luulee, et hää on tehny kampäkin 😱 Vaikkei hää ookkaan.