Suomalaiselta luomublondilta rehellinen kuvapari: Pasha painaa nyt 85 kiloa mutta missä 15 lisäkiloa näkyvät?
"Sittemmin helsinkiläistynyt Pasha ei ole pelännyt paljastaa useita puolia itsestään. Savolainen on nyttemmin alkanut kuuluttaa myös kehopositiivisuuden ilosanomaa.
Tästä viimeisin esimerkki saatiin, kun Pasha julkaisi itsestään kuvaparin Instagramissa. Siinä savolainen paljastaa kerryttäneensä 15 kiloa elopainoa."
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Suomalaiselta-luomublondilta-rehellinen-k…
Kommentit (71)
Voi raukka. Mahtaa olla selkakivut :( hyvaa jos tienaa on sitten varaa ostaa kunnon liivit tai jopa pienentaa tissit
Kyllä nuo rinnat painaa enemmän kuin 2 kg.
Onko tämä jotain huumoria?
Pullukkahan nainen on, kilot todellakin näkyvät. Iän ja geenien ansiosta kilot vain ovat suosiollisissa paikoissa.
Kuvakulmilla ja korseteilla saa paljon aikaan mutta tuota vatsaa on hankala piilottaa
Mä 168/84 kg ja mulla on pari kuppia pienemmät rinnat (85DD) ja isompi takapuoli.
168/85
Painoindeksi (BMI) = 30.1 kg/m2.
Lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä 168/84 kg ja mulla on pari kuppia pienemmät rinnat (85DD) ja isompi takapuoli.
Pari kuppia :D Tuon kuppikoko on joku Ö. Minulla on D, pienet ja sievät rinnat.
Valtavasti someseuraajia, vaikka henkilökohtaisesti en ole koskaan kuullutkaan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen. Suomi on sairaiden paratiisi.
pikemminkin normaalipainoinen. riutuvat huippumallit on yök.
No onhan tuo kookas, käsivarret, reidet ..huomaa että paino lähentelee 100kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan jotenkin olla täysin kyllästynyt tähän naisten ryntäiden ja kropan esittelyyn, miksi maailma on mennyt tällaiseksi?!
Eikö noita tissejä voisi esitellä jossain roskalehdessä, vaikka seiskassa? Muut ihmiset voi sitten lukea vähän laadukkaampia julkaisuja.
No eikö se juuri noin olekin? En minä törmää missään lukemissani lehdissä tuollaisiin, ainoastaan tällä palstalla näistä puhutaan. Itsehän sen jokainen valitsee, millaisia medioita kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mädätys etenee. Lehdet toimivat näiden puolipukeisten itseään esittelevien sometähtien, prostituuttien ja onlyfäns tähtösten myynninedistäjinä.
Kannattaa miettiä millaisia medioita oikein kuluttaa ja miksi, jos tuollaisia juttuja tulee usein eteen!
Rinnat, vatsanseutu ja jalat ainakin näyttävät kasvaneen. Omituinen juttu mutta lankesinpa itsekin klikkaamaan joten toimii :D Videolla hän on eri näköinen kuin omissa somekuvissaan, tanakampi, mutta se ei yllättäne ketään. Näyttää ihan normaalilta jonkin verran ylipainoiselta naiselta, mutta toki isot vartalolinjan "yli" menevät rinnat saavat vyötärön ja muun vartalon näyttämään hieman todellista kapeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suunnilleen samoissa mitoissa olevana en näytä noin laihalta.
Kyllä hän on aika paljon ylipainoinen. Ei taida nuo kuvat ihan vastata todellisuutta, vaikkei varsinaisesti olisikaan väärennöksiä.
Geenit ja treenit vaikuttaa. Luulinkin näkeväni kuvaparin jossa treenaavat 85kg verrataan 70 kg. Näyttää aika samalta varsinkin naisella jolla kertyy oikeisiin paikkoihin. Ainoa syy miksi avasin linkin mutta olin väärässä.
Jep. Itse olen vuosikausia treenannut 170/74 ja mua pidetään hoikkana.
Silikoneista en ole varma, onko hänellä. Mutta kun katsoo hänen vanhempia kuviaan nii toki hän on ollut rinnakas jo silloin mutta ei läheskään noin paljon. Jossain 2019 kuvassa mielestäni näytti että on about 4.8dl pisaramalliset implantit (jotka minullakin on). Niiden tarkoitus on näyttää luomuilta eikä palloilta. Mutta se että hän koko ajan kerryttää painoa noin paljon, eikä se juurikaan näy hänellä missään muualla (mielestäni hänellä on hoikat jalat, ehkä pikkuisen vatsaa mutta muuten ei muualla juuri mitään) kuin rinnoissa, olen aika 99% varma siitä että hän käy lisäämässä ne syödyt rasvat rintoihin. Se on ns. Rasvaimu jossa rintoja suurennetaan ikäänkuin luonnollisella tavalla. Mutta voiko sitä sitten täysin luomuksi sanoa, siihen en sano mitään. Kaunis nainen toki hän on, vähän kateellinen olen 😊
"Pasha jylisi Seiskalle ja sanoi, ettei oikeastaan erityisemmin välitä suurista rinnoistaan."
"Ei välitä" mutta rinnat on pääosassa joka kuvassa... miksei voi olla sen vertaa rehellinen?
Minusta olisi hoikkana tosi nätti tyttö. Nyt rinnat ovat liian isot suhteessa kroppaan. Joka postauksessa rinnat pääosassa. Näyttää kömpelöltä ja oudolta.
Järkyn näköistä, kun tollaset taloustissit lötkyy alaspäin surkeissa liiveissä.
Joku liivifirma vois sponssata kunnon liiveillä!
Tykkään enemmän Kim Kardashianin vanhasta luomukropasta. Se ei näyttänyt ylipainoiselta vaan siron kurvikkaalta.