Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiselta luomublondilta rehellinen kuvapari: Pasha painaa nyt 85 kiloa mutta missä 15 lisäkiloa näkyvät?

Vierailija
11.01.2023 |

"Sittemmin helsinkiläistynyt Pasha ei ole pelännyt paljastaa useita puolia itsestään. Savolainen on nyttemmin alkanut kuuluttaa myös kehopositiivisuuden ilosanomaa.

Tästä viimeisin esimerkki saatiin, kun Pasha julkaisi itsestään kuvaparin Instagramissa. Siinä savolainen paljastaa kerryttäneensä 15 kiloa elopainoa."

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Suomalaiselta-luomublondilta-rehellinen-k…

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavahan tuo jo 70 kiloisena oli.

Vierailija
62/71 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahha noi ei oo luomuja nähnytkään vähän kun Marianne Kallion tissitkään joita on "yhden kerran" käynyt suurentamassa. Nyt sai kyllä aika kovan kilpailijan. Ainoat ketkä noita luomuiksi luulee on on selvästikin miehet 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muuten selvä median suosikki. Aina ylistävät tätä aiheesta kun aiheesta, ja vielä yli sen

Vierailija
65/71 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea pasha 

Vierailija
66/71 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus nätti nainen filttereillä. Ketä nuo rinnat kiinnostaa?? Suurella osalla etenkin vanhoista naisista samanlaiset.

Itse en varmaan edes huomaisi kadulla..

Mutta makunsa kullakin, jotkut innostuu isommista rinnoista.

Vierailija
67/71 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole suomalainen, vaan venäläinen.

Vierailija
68/71 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä jumalatar minun makuun.

Vierailija
69/71 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pashan tisheissä.

Vierailija
70/71 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pashalla on todella ihanat luomurinnat. Ei silikoneja. 

Vierailija
71/71 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se että hän koko ajan kerryttää painoa noin paljon, eikä se juurikaan näy hänellä missään muualla (mielestäni hänellä on hoikat jalat, ehkä pikkuisen vatsaa mutta muuten ei muualla juuri mitään) kuin rinnoissa, olen aika 99% varma siitä että hän käy lisäämässä ne syödyt rasvat rintoihin. Se on ns. Rasvaimu jossa rintoja suurennetaan ikäänkuin luonnollisella tavalla. Mutta voiko sitä sitten täysin luomuksi sanoa, siihen en sano mitään. Kaunis nainen toki hän on, vähän kateellinen olen 😊

Tämä oli tärkeä tieto. Rasvaimu pitää varmaankin paikkansa. Silikoneilta ne eivät näytä, ja kukapa nyt noin näyttäviä ottaisi, kun on ilmeisen rintava luonnostaankin. Nätti nainen yhtä kaikki, kyllä.

Muuten: Isa Häkkinen kertoi itse: on saanut nykyiset rintansa rasvaimulla. Komeat, kyllä kelpaa katsoa. Ja varmasti muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi