Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Adelaea kiekuvat laulunopettajat, 32v. ruskealla keskijakauksella, eivät kiinnosta ketään. Heitä on vaan liikaa = 13 tusinassa. Kaikilla samat luonteet myös eli ujo hymy, esiintyminen jännittää sikana. Tämänkin kisan tulee voittamaan joku äijistä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt kauheasti arvosteltu sitä, että kaikkia miehiä ei suosita ja naisiakin valitaan jatkoon. Minua on aina häirinnyt se, että aiemmin on huonoja mieslaulajia pidetty väkisin mukana ja hyviä naisia on tiputettu pois. Joskus on näyttänyt, että kun on äijä, leveä ja ylipainoinen, on parta ja/tai ruutupaita tai laulaa keskinkertaista iskelmää, se riittää ja voicessa varsinkin Juha Tapion ollessa mukana. Tänä vuonna onkin harvinaisen paljon hyviä miehiä.Tähdet tähdet- kilpailussa vuosia sitten Juhani Merimaa totesikin kerran, että täältä on naiset taas hyvin jo tiputettu pois. Onko kukaan kuullut siitä Voicessa vuosia sitten voittaneesta ruutupaita- Siposesta enää mitään, jonka parhautta naiset perustelivat " kun se on niin söpö". Joo, söpösti oli hämmentynyt ja ihan ihmeissään itsekin, kun voitti. Joskus on miehet täällä valittaneet, että täällä puolustetaan naisia, koska tämä on naisten palsta, mutta kas, naiset nostavat aina miehet johtoon ja usein myös laulukilpailuiden voittoon, koska miehet ovat naisten mielestä söpöjä, kun taidoista pitäisi olla kysymys. Pahimpia naisvihaajia ovat naiset itse.
Kyllä, nyt on monia hyviä miehiä. Tosi hyviä. En myös ymmärrä miksi nuo Juffi Seponpojat sun muut ovat pärjänneet. En mä kyllä ymmärrä sitäkään, että siltä Sussu Erkinheimolta ei vaadittu mitään, kun sai olla Edith Piaf plagiaatti ja "tyytymätön, kun ei onnistunut", vaikka ääntä löytyy ja lauloi upeasti kuitenkin. Pikkudiiva. Mihin sekin hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Adelaea kiekuvat laulunopettajat, 32v. ruskealla keskijakauksella, eivät kiinnosta ketään. Heitä on vaan liikaa = 13 tusinassa. Kaikilla samat luonteet myös eli ujo hymy, esiintyminen jännittää sikana. Tämänkin kisan tulee voittamaan joku äijistä.
Ja sit nelikymppisinä lasten saannin jälkeen voimaannutaan ja huomataan, kuinka "nyt on minun aikani".
Yritin katsoa Voice Ruudusta, mutta mainoksia on kerta kaikkiaan liikaa.
Voice of Finlandissa ei ole ikärajaa, mutta ei varmaankaan yli 35-vuotiaasta voi enää tulla mitään "supertähteä", jos on täysin tuntematon ollut siihen asti. Vai tuleeko ketään mieleen?
Olen tullut immuuniksi kaikelle kehumiselle mitä Voice of Finlandissa viljellään. Kaikki mahdolliset superlatiivit on käytetty jopa hyvinkin keskinkertaisten artistien kohdalla. On varmaan raskasta istua tuomaristossa ja miettiä mitä kehuja seuraavaksi keksisisi. Positiivista on tietysti se, ettei ketään kilpailijaa haluta mollata ja nolata. Monille on jo suuri askel se, että uskaltaa tulla televisioon esiintymään. Itse en uskaltaisi (enkä osaisi).
Vierailija kirjoitti:
Voice of Finlandissa ei ole ikärajaa, mutta ei varmaankaan yli 35-vuotiaasta voi enää tulla mitään "supertähteä", jos on täysin tuntematon ollut siihen asti. Vai tuleeko ketään mieleen?
Olen tullut immuuniksi kaikelle kehumiselle mitä Voice of Finlandissa viljellään. Kaikki mahdolliset superlatiivit on käytetty jopa hyvinkin keskinkertaisten artistien kohdalla. On varmaan raskasta istua tuomaristossa ja miettiä mitä kehuja seuraavaksi keksisisi. Positiivista on tietysti se, ettei ketään kilpailijaa haluta mollata ja nolata. Monille on jo suuri askel se, että uskaltaa tulla televisioon esiintymään. Itse en uskaltaisi (enkä osaisi).
No joo, "unohdin kaiken muun ja olin sun keikalla"! Voihan siirappi. Joku Anna Puu kehua retostaa kikatellen ja toinen reppana uskoo. Kaverit vinoillen kyselee, jotta milloin mekin päästään sun keikalle...
No huhhuh. Tämä Jami. Ihan mieletön veto. Paras veto. Aito. Koskettava. Olen yllättynyt. Vaatii vaan oikean biisin ja tuossa nuoressa miehessä on harvinaista puhtautta ja hyvyyttä. Nyt kyllä aukesi padot😭
Tosi hieno! Hyvä!!
Vierailija kirjoitti:
Susan Boylesta tuli supertähti vanhemmalla iällä UK Talentin myötä. En tosin tiedä mitä hän tekee nykyään. Olikohan niin, että suosio oli hänelle itselleen liikaa
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Tämä Jami. Ihan mieletön veto. Paras veto. Aito. Koskettava. Olen yllättynyt. Vaatii vaan oikean biisin ja tuossa nuoressa miehessä on harvinaista puhtautta ja hyvyyttä. Nyt kyllä aukesi padot😭
Tosi hieno! Hyvä!!
Niinpä! Onneksi Voicessa on "kaappaus"-mahdollisuus ja Jami pääsi myös mukaan kun sai kaksintaistelussa tosi kovan vastuksen. Siinä oli samalla aikaa lavalla kaksi mahtavaa laulajaa, jotka kuuluisivat olla molemmat finaalissa.
En ole vielä nähnyt Jamin vetoa. Mietin kuitenkin, että onko Jamissa tähtipölyä ollenkaan, artistiutta.
Jamista arvasi jo Ääni ratkaisee -vaiheessa, että on varmaan todella musikaalinen, koska oli sellainen hc-musikaalitietäjä :D
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin Jami on kai Oulusta kotoisin ja Madetojan musiikkilukion kasvatteja? Lukion jälkeen muutti Oulusta Kuopioon ja opiskeli Kuopion konservatoriossa. Nyt kai jo valmistunut.
Kenen tiimissä se sellotyttö on? Hänellä oli maaginen katse. Tykkään äänestäkin, vaikka joitakin se ärsytti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt kauheasti arvosteltu sitä, että kaikkia miehiä ei suosita ja naisiakin valitaan jatkoon. Minua on aina häirinnyt se, että aiemmin on huonoja mieslaulajia pidetty väkisin mukana ja hyviä naisia on tiputettu pois. Joskus on näyttänyt, että kun on äijä, leveä ja ylipainoinen, on parta ja/tai ruutupaita tai laulaa keskinkertaista iskelmää, se riittää ja voicessa varsinkin Juha Tapion ollessa mukana. Tänä vuonna onkin harvinaisen paljon hyviä miehiä.Tähdet tähdet- kilpailussa vuosia sitten Juhani Merimaa totesikin kerran, että täältä on naiset taas hyvin jo tiputettu pois. Onko kukaan kuullut siitä Voicessa vuosia sitten voittaneesta ruutupaita- Siposesta enää mitään, jonka parhautta naiset perustelivat " kun se on niin söpö". Joo, söpösti oli hämmentynyt ja ihan ihmeissään itsekin, kun voitti. Joskus on miehet täällä valittaneet, että täällä puolustetaan naisia, koska tämä on naisten palsta, mutta kas, naiset nostavat aina miehet johtoon ja usein myös laulukilpailuiden voittoon, koska miehet ovat naisten mielestä söpöjä, kun taidoista pitäisi olla kysymys. Pahimpia naisvihaajia ovat naiset itse.
Puhut vähän mutta asiaa 👆
Vierailija kirjoitti:
Yritin katsoa Voice Ruudusta, mutta mainoksia on kerta kaikkiaan liikaa.
Mainokset on helppo skipata, jos katsoo puhelimen kautta. Kun mainokset alkaa, heti vain pois Ruudusta (sulkematta Ruutu-sovellusta) ja sitten takaisin Ruutuun. Ja kas, mainokset katosivat ja ohjelma jatkuu.
Mikä ihmeen tupeeraus annalla on päässä 😅
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös ettei suomalaiset menesty oikein missään kun nöyryys on se korkein, tavoiteltavin ja arvostettavin luonteenpiirre.
Suomalainenhan menestyy ihan missä vaan ja kun ajatellaan miten pieni kansa ollaan, niin pärjätään ja menestytään kyllä oikein hienosti hähän siellä ja täällä.
Ja nöyryys ei ole ihmisessä ollenkaan vika, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Onni ja Heikki parhaat. Olisin pudottanut sen tumman naisen ja antanut Mikaelin pitää paikkansa.
Ihmettelin myös Mikaelin putoamista ?
Onko muut huomannu, et ku Toni tekee jotain, Sipe alkaa tehdä samoin?
Ja Toni kertoo kehut, mut Sipe pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomannu, et ku Toni tekee jotain, Sipe alkaa tehdä samoin?
Ja Toni kertoo kehut, mut Sipe pudottaa.
Onneks sentään Saipin tukka oli laitettu kiinni, muuttuu täysin.